46

14 1 0
                                    

Toen de voetstappen zich verwijderden kon ik het niet laten om te gaan kijken. Ik begon een traan te laten toen Steve voor mij stond. Hij keek naar de lucht en schopte tegen een steen. Hij schreeuwde en sloeg de muur even hard zoals mij. Ik had hem nog nooit zo kwaad gezien. "July, wat doe je mij toch aan!" Dit was genoeg. Het moest stoppen en ik wilde het duidelijk maken. Ik hield van Steve en niets zou me nog tegen houden. "S...Steve?" Hij draaide zich om en hij rende in mijn armen. Hij voelde dat ik trilde en wreef met zijn warme hand op mijn haren. Hij kuste mijn voorhoofd om me te doen kalmeren. "Steve, flik me dit nooit meer!", zei ik boos en huilend. "Ben je gek? Ik kan niet zonder jou!" Ik kuste hem en hij nam mij op. Zijn ogen verkende mijn lichaam en ze stopten bij de wonde aan mijn arm. Hij legde vervolgens zijn arm rond mij en zei: "Ik breng je naar huis." Het was terug die vertrouwde stem die mij op mijn gemak stelde. De wandeling naar huis was kort en stil. We hadden zoveel te zeggen, maar niemand wilde eerst. "Hier is het." Ik draaide aan het slot en hij droeg mij naar boven. 

Het duurde niet lang of we vlogen elkaar in de armen. Hij legt zijn hand op mijn onderrug en trok mij dichter tegen zich aan. Hij zuigt zachtjes in mijn nek en terwijl zijn hand steeds verder naar beneden glijdt, was ik helemaal van hem. Steve stopte bij mijn clitoris en begon er zachtjes aan te komen. Een kreun verliet mijn mond, maar die ving hij op door met zijn donkere stem te zeggen: "Ik wil je." Hij begint me te kussen en zijn kussen werden steeds heviger. Ik trok zijn broek uit en wreef met mijn hand heen en weer over zijn naakte bovenlichaam. Ik voelde zijn warme en hijgende adem over mijn buik gaan en vervolgens naar beneden. Hij duwde mij op het bed en begon met alles te spelen. Hij trok mijn string naar beneden en smeet het weg. Ik kon een kort gemompel horen vervolgd door ene kreun. Ik gleed ook met mijn hand naar beneden en hij spande zich op. Ik had zijn zwakke plek gevonden. Hij beet zachtjes in mijn oor en dat deed mij naar meer verlangen. Zijn harde penis ging eindelijk naar binnen. Man, wat had ik dit gemist. Het goede en geile gevoel dat Steve mij gaf. Ik kreunde en hield het dekbed vast om in te knijpen van de spanning. Ik hoorde hem gniffelen en sneller gaan. "Ga...ah...verder!" Hij grinnikte en nam met zijn ijskoude handen mijn heupen vast. Hij duwde ze dichter naar zich toe waardoor hij dieper in mij ging. Niet veel later voelde ik een warme vloeistof in mij en hij trok zich terug. In een ruk draaide ik mij om en hij aaide mijn borsten. "Ik heb je gemist July!" Steve moest zwijgen en verder doen. Ik wilde genieten van de liefde die hij gaf. Hij kuste mij en we konden gewoon niet ophouden. Ik wilde voor altijd in het bed met hem blijven liggen. Hij wilde ook niets anders. "Steve, ik zie je zo fucking graag." Hij grijnsde. "Dat weet ik. Ik ook!" Zijn stem werd hees waardoor hij zo sexy klonk. Na een tijdje waren we buiten adem en nam hij me in zijn armen. Ik legde mijn hoofd op zijn gespierde schouders en ik kon hem zachtjes horen ademen.

 Ik vergat de grote ramen te sluiten en ze waaiden open zodat je boven de maan kon zien. Onze ogen vielen toe. Bij de ochtendzon stapte ik het terras op. Ik moest bekomen van de heerlijke nacht van gisteren. Ik stond enkel in lingerie en keek naar de zon die opkwam vanuit de zee. Ik voelde een paar sterke handen mijn heupen omringen. "Je bent zo mooi als het zonlicht op je schijnt." Hij kuste mijn nek en ik omarmde hem. "Blijf voor altijd bij me." Hij knikte en we lieten elkaar niet meer los voor de komende minuten. "Waarom ben je naar hier gekomen?" Ik liet hem los en we gingen in bed liggen. "Sinds de reis was ik zo verliefd op Italië en omdat ik toch niets had te verliezen, wilde ik het erop wagen." Hij schoof dichter tegen mij aan. Hij schoof zijn hand in de mijne en kuste mijn schouder. "Waarom ben jij terug gekomen?" Hij lachte. "Naar Amerika gaan was geen optie omdat ik het huis heb verkocht. En een klein gevoel in mij zei gewoon dat je hier zou zitten." Ik draaide me om en staarde in zijn donkergroene ogen. "Steve, het...spijt me." Hij keek mij verbaasd aan. "Wat zeg je nu? Ik ben diegene die je pijn heeft gedaan. Ik heb spijt." Hij kuste mij en ik kon zijn zachte lippen terug voelen. "July, ik hou van jou." Ik knikte en zei hetzelfde terug. "Maar hebben jij en Giovanni...?" Ik gaf hem een schouderklop. "Dat zou ik nooit doen." 

"Ik wil jou Steve, niemand anders." Hij beet op zijn lip en trok mij dichter. "Kom hier..."

De Escorte    {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu