19

27 0 0
                                    

"Wat gaan we vanavond doen?" Steve lachte en toonde een folder van het strand. "Een strandfeest?!" Ik juichte en danste door heen de kamer. Op de folder zag je dansende mensen op het strand aan de blauwe zee. Ik hield nu al van Spanje. "Binnen een uurtje zijn we weg." Ik liep naar mijn koffer en bekeek mijn kleren. Mijn oog viel op een kleedje met bloemen. Er was niet specifiek een thema, maar het was wel perfect voor op het strand. Steve op een feestje? Vreemd want hij is normaal altijd voor het chic galafeest. "Klaar?" Nog vlug wat make-up en ik stapte uit de badkamer. "OMG Steve!" Hij stond voor mij in een lange broek en hemd. "Wat?" Ik begon te lachen en wees naar zijn kleren. "Oké, ik kan mij gewoon niet kleden voor zo'n feesten." Ik ging voor hem staan. "Ik doe het voor jou." Dat was wel lief. Hij glimlachte en ik deed zijn hemd uit. "Komaan, doe die broek ook uit." Ik draaide me om en stapte naar zijn kast. Steve had enkel lange broeken. Ik doorzocht al zijn kleren en na lang zoeken vond ik een short. Het was een grijze short. "Perfect!" Ik haalde hem uit de kast en zocht naar een iets ander hemd. "Aha!" Ik nam een blauw hemd met een paar knoppen. Toen ik mij omdraaide stond hij voor mij met enkel een onderbroek aan. Ik begon te blozen. "Hier, trek dit aan." Ik draaide me om en wachtte. Wat nam hij zijn tijd. "Zo goed?" Ik keek hem aan van boven tot beneden. "Perfect, enkel nog dit..." Ik kwam dicht tegen hem staan en maakte de twee bovenste knoppen los zodat je meer dan zijn mooie hals zag. "Nu ben je klaar!" Hij bedankte mij en nam mijn hand. 

                                                                                              *

"OH...MY...GOD!" Ik stond voor een enorm strand met honderden mensen. Er werd zomerse muziek gedraaid en een paar mensen zaten in de zee. Voor de zekerheid had ik onder het kleedje een bikini aangedaan. Steve nam mij vast en wandelde met mij naar de bar. Twee mannen en een vrouw stonden aan de toog en bediende iedereen. "Twee cocktails!" Ik keek Steve aan. "Eerlijk, vind je het luxe leven nog altijd leuker dan dit?" Hij bekeek mij vreemd. "Ik bedoel, voelt het niet goed om altijd onder andere mensen te zijn dan enkel zakenpartners?" Stiekem knikte hij en ik dronk. "Gaan we dansen?" Hij nam mijn hand en ik draaide rond. De muziek werd steeds beter en iedereen begon al in de moed te komen. Na een paar cocktails op te hebben zag ik het helemaal zitten. Ik danste dicht tegen Steve en opeens draaide ik mij om. Rondom ons waren er al een paar mensen hevig aan het kussen en ik had er ook veel zin. Ik gleed met mijn hand door zijn haar en gaf hem een kus. Hij omarmde me en kuste me verder. "Gaan we zwemmen?" Ik knikte en had al knal rode wangen. We liepen richting de zee en ik kleedde me uit. Hij trok zijn hemd uit en nam mij op. Iets verder liep hij met mij de verlichte zee in. Het water was koud maar omdat we dicht tegen elkaar zaten werd het algauw warm. 

Ik wierp mijn benen rondom zijn heupen en nam hem vast. Hij kuste mij in de nek en het kriebelde. De muziek stond nog steeds op en we lachten terwijl we samen in de zee zaten. Op dat moment realiseerde ik dat Steve geen vrouwenloper was of een macho. Hij bleef altijd vriendelijk, wist hoe je een vrouw moet opvrolijken en hij was gewoon perfect. Ik omhelsde hem en wilde even niet meer weg van hem. "Ga we terug naar het hotel?" Ik bloosde en wist perfect wat hij van plan was. Ik knikte en samen hand in hand stapten we uit de zee. 

                                                                                                 *

We waren ondertussen al wat droger aangekomen in het hotel. We liepen in stilte naar de lift. Gelukkig stond er niemand anders in. Steve wilde iets zeggen maar ik legde mijn vingers op zijn lippen en kuste hem. Hij nam mij vast en duwde me tegen de zijkant van de lift. Hij doorzocht mijn lichaam met zijn lippen. Hij zei mijn naam en vertelde me dat ik het beste was dat hem is overkomen. De lift stopten en ging open. Hij deed vlug de deur open en daarna vliegensvlug dicht. Ik deed meteen mij kleedje uit en maakte zijn hemd los. "Steve..." Hij kuste mij en legde me op het bed. "Je wilt niet weten hoe lang ik hier op heb gewacht!" Ik bloosde en hij maakte de knoop van mijn bikini los. Zijn broek gooide hij weg en kwam op mij liggen.

Steve was een echt beest in bed. Hij hijgde mijn naam en zei me dat ik mooi was. Het deed deugd om zo iets te horen. Terwijl we bezig waren scheen het licht van de maan door de gordijnen waardoor er een romantische sfeer ontstond. Het was passioneel en met veel liefde. Steve was terug perfect zoals altijd. Af en toe nam hij me vast en kuste me. Ik kreunde zijn naam uit en glimlachte soms. Steve keek mij hongerig aan en hij geef mij kusjes in de nek. Ik voelde zijn warme adem die hijgend versnelde. Na een tijdje stopte hij en lagen we samen onder het warme dekbed...

De Escorte    {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu