"Neem jij Steve Williams, July Hays tot je echtgenote in goede en kwade dagen?" Voor ons stonden er tientallen mensen te kijken. Op de eerste rij had je Cara, Lily, Lorenzo, Emilio en zijn vrouw. Daar achter had je Harold, Jean, de oude huishuurder, Leona en zelf Giovanni Del Castro was komen opdagen. Steve en ik hadden er lang over nagedacht om hem uit te nodigen, maar we hebben het gedaan. Naast hem zat een dame met zwart haar en een lief gezichtje. Ze hadden de handen in elkaar gekruist. "Ja." Steve keek me aan en wreef in mijn handen. Alle ogen waren gericht op ons. Iets verder in de zaal kwamen Steve's ouders. Ze waren chique gekleed en je zag meteen dat ze rijk waren. De dame bekeek me en glimlachte. Ze hield bloemen vast en zij en haar man gingen zitten. "Neem jij July Hays, Steve Williams tot je echtgenoot in goede en kwade dagen?" Ik slikte. Ik kon nog altijd niet geloven dat ik vandaag ging trouwen. Het was drie maanden geleden en toen had hij me ten huwelijk gevraagd. Die speciale avond waar we samen hebben gekookt en vervolgens de prachtige brief die nog altijd ophangt in de slaapkamer. Cara was even de gelukkigste zus ter wereld. Haar kleine broer ging trouwen. Zelf Harold kwam ons feliciteren en excuseren voor het incident in Italië. "Ja." Steve hield zich in om een traantje te laten vloeien. "Dan verklaar ik u nu tot man en vrouw." De priester keek op. "U mag de bruid kussen."
Steve's lippen gingen naar de mijne en ik nam hem dicht tegen mij aan. Hij kuste mij en ik voelde zijn lachje. "Bravo!" Ik keek naar de zaal en iedereen applaudisseerden luid. "Kom mee, prinses." Nadat de getuige naar voor waren gekomen stapten iedereen rustig naar buiten en stonden we nog op de trappen. "Wacht, ik moet mijn bloemen nog gooien." Steve lachte. Hij nam mij vast en ik gooide de bloemen weg...recht in Giovanni's handen. Steve gaf hem een knipoog en Giovanni stak zijn duim op. "Wanneer mag ik je nu nemen?" Ik werd rood toen hij zijn hand op mijn achterste legde. "Steve! Nu niet." Hij was ondeugend en nam mijn hand. Het feest was uiteindelijk in ons huis. In Bari waren er niet veel zalen dus ons huis werd even een feestzaal. Cara en ik hadden dagenlang gewerkt aan de broodjes. "Ze zijn heerlijk schat." Steve kuste mijn wang en ging wat praten met de andere gasten. "Je was geweldig, July." Cara kwam naast mij staan en kapte meteen een glas champagne naar binnen. "Ook een glas?" Ik lachte. "Ja, maar niet zoveel als de vorige keer." Ze knipoogde. "Je bent perfect voor Steve. Hij is zo gelukkig met jou." Mijn ogen keken hem aan en we maakten contact. "Ik ben ook zeer gelukkig met hem." Zijn kostuum stond hem voortreffelijk en zo onweerstaanbaar sexy. Hij was de mooiste man op aarde en ik had hem voor mij.
"Gefeliciteerd." Giovanni kwam naast mij staan, maar zonder vriendin. "Ik ben blij voor je." Veel meer had hij niet te zeggen. "Hoe heb je haar leren kennen?" Ik keek naar zijn nieuwe aanwinst. "Oh...wel, op het plein vroeg ze om een foto en toen hebben we nummers ingewisseld." Ik gaf hem een korte schouderklop. "Steve is een gelukzak." Hij stamelde wat, maar het was schattig. "Zij ook, met zo'n romantische ziel." Ik knipoogde en hij rolde met zijn ogen. "Niet grappig.", lachte hij. "July?" Ik draaide me om en keek naar Steve. Hij stond even alleen en ik ging dicht tegen hem staan. "Pak mij even vast." Dat vond ik dus zo leuk in een relatie met Steve, we hadden beide soms nood aan een knuffel. Hij ademde zachtjes en fluisterde in mijn oor: "Ik zie je graag." Hij aaide mijn hoofd. "Ik zie je ook graag." Hij had warme handen en ik kon zijn hartslag voelen. "Wanneer gaan de gasten weg." Ik keek naar de grote klok. "Waarom misschien?" Hij grijnsde en likte zijn bovenlip. "Steve, jij weet echt van geen ophouden." Ik liet hem los en hij volgde mij. De muziek werd wat luider gezet en iedereen begon met elkaar te dansen. "Man, je bent perfect. Ik kan niet wachten om met jou alleen te zijn." Hij liet me constant blozen. "Misschien komen er wel kinderen." Hij lachte, maar realiseerde het later pas. "Nee! Je meent het." Hij keek naar mijn buik. "Nee, ik ben niet zwanger." Hij keek teleurgesteld. "Jij kleine pester!" Hij nam mij op en rende de kamer rond. "Hahaha, Steve stop." Hij lachte en zette me neer. "Wacht maar, vanavond zul je wat zien." We dansten verder en ik was nog nooit zo gelukkig geweest. Wie had ooit durven denken dat ik met een rijke zakenman zou trouwen? Ik als arme escorte plots zo'n grote toekomst. Steve was mijn droomman en ik zijn droomvrouw. Bij elkaar blijven, dat was zeker...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...