"Hier heb je de laatste 300 euro." Steve overhandigde mij het geld en ik stak het in de goed gesloten envelop in mijn valies. "Eerlijk, vond jij het tot nu toe leuk?" Ik knikte enthousiast en sprong naast hem op het bed. Hij was blij dat ik leuk vond. Ik draaide me naar hem toe en legde me neer op zijn borstkas. "En jij? Vond jij mij een leuk gezelschap?" Hij bloosde en speelde wat met lokken van mijn haar. "Natuurlijk, als ik het eerder had geweten, dan had ik je op elke reis meegenomen!" Het was 19 uur. "Waar gaan we eigenlijk naar toe in Spanje?" Hij stond op en nam zijn aktetas. "We gaan naar...San Sebastian!" Hij nam een paar foto's van de witte stranden en blauwe zee. "Wauw,... het is schitterend! Hoe lang blijven we daar?" Hij nam de agenda. "Even lang als hier...4 dagen!" , zei hij, "Daarna drie dagen in London en uiteindelijk een week in Noorwegen!"
"Waarom zo lang in Noorwegen?", vroeg ik. "Wel, daar heb ik één van de belangrijkste deals ooit." Hij nam een papier. "Ik kan er ongeveer zo'n 15 miljoen mee verdienen!" Mijn ogen sperden open. 15 miljoen euro was veel geld, echt veel geld. "Kom, ik heb honger!" Hij nam de telefoon en belde naar de keuken. "Ja hallo, graag hadden wij nummer...33, 75, 9, 15 en 21. Grazie" Hij legde af en zijn maag rommelde. "Precies grote honger!" Hij lachte en ging aan de rand van het bed zitten. Ik ging achter hem zitten. "Volgens mij heb je stress voor morgen!" Hij hief zijn schouders op en ik legde mijn handen op zijn lichaam. Ik maakte de knopjes van zijn hemd open en legde zijn hemd wat lager zodat ik hem goed kon masseren. "Oh...dat zou zo'n deugde doen!" Hij liet kleine geluidjes toen ik met mijn handen hem zachtjes begon te masseren.
*
"Opstaan!", fluisterde Steve in mijn linkeroor. Ik ontwaakte en keek op de klok, 6:30. "Kom, kleed je aan want binnen een uur moeten we op de luchthaven zijn." Ik stond op en snelde net voor hem de badkamer in. "Wacht maar.", lachte Steve. De douche deed zo'n deugd. Het warme water gleed naar beneden terwijl ik stond te genieten. "Klaar?" , riep Steve. Vlak voordat ik kon antwoorden opende hij de deur en keek naar het gesloten gordijn waar ik achter stond te douchen. "Hé, ga weg!" Ik kon hem horen lachen en hij deed niets. Hij bewoog letterlijk geen centimeter. "Komaan Steve!" Ik dacht dat hij ging vertrekken na mijn tweede waarschuwing maar zonder dat ik het wist hoorde ik kleren op de grond vallen. Ik stond met mijn rug gekeerd naar de opening en zag dus niet dat Steve in de douche stapten. Ik voelde weer een warme adem in mijn nek. Plotseling raakte één van zijn vingers mijn huid aan. "Steve...ik..." Hij negeerde me en deed gewoon verder. "July, ontspan je! Je mag fier zijn op je lichaam!" Ik verstijfde helemaal. Ik kon niet meer draaien of keren. Zijn adem kwam steeds dichter en ik voelde me precies krimpen. "Sorry!" Ik rende de douche uit en sloot de deur meteen achter mij. Steve bleef alleen achter onder het warme water. Het gordijn dat onze bedden scheidde sloot ik meteen. Ik beefde van de opwinding. Als ik daar nog langer had gestaan, dan had ik hem letterlijk besprongen.Niet veel later; zo'n 10 minuten ging die deur van de badkamer open. Steve liep enkel met een handdoek rond zijn middel naar zijn bed en keek op de klok. "Hé July, wat ik daarnet deed, dat was enkel om je te plagen." Ik deed het gordijn met een ruk open en keek hem boos aan. "Maak je klaar, binnen een kwartier zijn we weg." Ik stapte op hem af en duwde hem op zijn bed waardoor hij naar achter viel. "Haha, WoW!" Hij grijnsde en ik draaide me terug om. Emilio zou ons binnen een kwartier komen halen, dus ik had nog net genoeg tijd voor mijn haar en make-up...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...