Toen ik de ruzie met July kreeg was ik helemaal overstuur. Normaal kon ik alle vrouwen krijgen, maar zij was de eerste die me afwees. Ik vond mezelf een vrouwenloper, overal zag ik ze en overal wilden ik het doen. Met de jaren mee besefte ik dat ik iets zinvol moest doen met mijn leven. Op mijn 18e ging ik de business in en in 2 jaar had ik al zo'n 5 miljoen winst. Hoe? Minuscule chips maken voor politie, FBI, CIA en andere geheime organisaties. Het was niet illegaal, maar af en toe werd er wel eens gefoefeld met de prijzen. Nu ik 25 was geworden, het werd wel tijd om eens iets avontuurlijkst te doen. Wie weet kon ik nog extra geld verdienen met de zakenreis en dan iemand zoeken om een leven mee op te bouwen, maar sinds mijn 19e heb ik geen relatie meer gehad. Zou ik het nog kunnen? Toen herinnerde ik mij pa.
Pa zei altijd: "Als je het wilt maken in de business, gaat een familie starten moeilijk worden!" Als ik mij zou hechten aan een vrouw, zelf zou ik er niet veel hebben. Seks heeft iedere man wel nodig, maar na een tijd wordt de eenzaamheid mij teveel. Gelukkig zag ik July.
Na de ruzie heb ik in de auto gewacht omdat ik dacht dat ze zou terug komen. Meestal gebeurd het in alle films. Tevergeefs, keek ze me boos aan en sloot het gordijn. Ik had naar haar geschreeuwd: "Ik vind wel iemand anders!" Maar hoe vond ik in hemelsnaam iemand anders voor 8 uur 's morgens. Na de ruzie ben ik de straten af gereden opzoek naar iemand, maar alles was volgeboekt. Na een tijdje besefte ik dat het zinloos was. Ik moest weer alleen de reis spenderen en ter plaatse wat vlees zoeken. Vorige jaren had ik verschillende vrouwen leren kennen die allemaal een relatie wilden na de eerste keer seks. STOP HET!
De rit naar huis was stil, natuurlijk, want er zat niemand naast mij. Op de radio speelden ze depressieve muziek en de presentatrice klonk ook niet zo enthousiast. Ik veranderde van post, dat was even slechte muziek. Nog altijd was ik onder de indruk van July. Na 6 jaar zag ik pas hoe groot mijn huis was. 5 slaapkamers, en ik leef er helemaal alleen in. Een gigantisch zwembad waar enkel ik in zwom. Vroeger hield ik er feestjes, maar alle dagen opkuisen was geen pretje. Ik dacht na, moest ik dit huis niet hebben gebouwd zou ik 2 miljoen hebben kunnen bespaard. Ik had beter een flat gekocht in de stad in plaats van een huis.
Ik kroop in mijn bed, normaal trok ik me elke avond af, maar ik had er deze keer echt geen zin. Ik legde mij onder de warme dekens maar vergat het licht. Mijn kamer was groot en de lichtknop stond helemaal aan de andere kant. Ik zuchtte en stond op. "Ik ben echt eenzaam." Die zin zei ik nooit. Het was de eerste keer dat ik het begreep. "July toch!" In het donker zocht ik naar mijn lakens en viel in slaap.
*
"Luchthaven aub." Ik stapte de taxi in. Normaal zou ik mijn chauffeur bellen, maar ik wilde eens zien hoe de gewone mensen de taxi nemen. Hij knikte en zette zijn meter op. Dat was ik helemaal vergeten. Vlug keek ik of ik cash geld had. "Aanvaard u ook VISA?" Hij zei niets maar knikte. Ik leunde tegen de zetel en veegde een stofje van mijn grijze vest. Mijn witte hemd was mooi gestreken door mijn eigen. Ik was misschien alleen en een macho, maar strijken kon ik. Ik rekende af en nam mijn 2 kleine valiezen uit de koffer. De taxi reed weg en ik ademde rustig in. Nu moest ik even 8 uur op een vliegtuig zitten naar Italië en helemaal alleen. Ik stapte naar de ingang en zag een meisje staan. Ze droeg een jeans en een gewone trui. Het zonlicht reflecteerde op haar gouden kettinkje en ze droeg gewone hakken. Naast haar stond een zwarte valies en bij zicht droeg ze een kleine handtas. Toen keek ik naar haar gezicht. "July?" Ik keek haar verrast aan. Waarom stond ze hier?
"Hey... ik heb niet nagedacht... ik heb het gewoon gedaan!" Op mijn gezicht verscheen een grijns. "Je wilt niet weten hoe blij ik ben." Ze glimlachte. Ik wilde haar dag zeggen door een kus op de wang te geven maar de zette haar handtas neer en nam mij vast. Ik bleef bevroren staan. De laatste keer dat ik ooit zo had geknuffeld was... lang geleden. Mijn hand gleed zachtjes over haar rug en ze voelde warm aan.
We stapten naar binnen en dropte de bagage weg. De douane ging snel voorbij en we stonden aan de gate. In mijn rechterhand hield ik een tas vast met wat werk op het vliegtuig. July was even verdwenen. Mijn blik doorzocht de grote gang. Plots zag ik haar staan bij de parfum. Meteen stond ik op en sloop naar haar toe. Ik zag hoe ze met haar handen een flesje vast nam en er mee rond spoot. De heerlijke geur kon ik vanaf daar ruiken. Door achter haar te gaan staan rook ik haar speciale geurtje. Ze had nog niets door maar toen ik ademde draaide ze zich om. Om niet te struikelen over de dozen nam ze me vlug vast. Wat was ze van plan? "Wow, hier?!", fluisterde ik. Ik meende het niet maar ze grijnsde en liet me los. Ze speelde mee en liep met heupschuddend weg. Mijn mond bleef lichtjes open staan van verbazing. Ik zag dat de gate vol liep en stapte naar de ingang van onze gate. Ze volgde me en hield mijn hand vast om niet verloren te geraken...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...