"Werk je vanavond?" Tully stond achter haar raam terwijl ze met haar vingers tikte tegen het glazen raam. Achter haar scheen roos licht en je zag haar silhouette op de straat schijnen. Ze droeg een zwarte pruik en ze zat onder de make-up. Ik stond voor haar raam en knikte. "Ja, maar ik ga eerst op straat staan."
Ik was geen hoertje dat op mannen stond te wachten. Ik had een klein kantoortje onder een seksclub. Mannen konden er een dame uit bestellen die hun dan gezelschap hield. Online hadden we ook een site maar de meeste mannen komen naar hier om ze met hun eigen ogen te zien. Meestal passeerden hier geen deftige types. Enkel mannen met enorme bierbuiken, zwervers die nog net genoeg geld hadden voor een kleine wip of van die saaie playboys die niets anders hadden te doen. Een man in pak of met veel geld zag je hier nooit. Als hij zou lopen in deze straat zouden ze hem waarschijnlijk uitschelden. DING! Een man midden 40 kwam binnengestapt en keek me aan. "Ik wil een escorte voor een week!" Hij legde het juiste bedrag op tafel en bleef me aanstaren. "Oké, de prijs klopt. Tasha! Karin! Kom naar beneden." Twee vrouwen rond de 30 kwamen naar beneden gestapt. "Kiest u maar!" Hij liet zijn ogen over de beide vrouwen glijden. "Tel jij ook mee?" Ik schudde mijn hoofd. Tijdens de week mocht je altijd 1 keer afwijzen. "Wat zijn haar eisen?" Hij was naar Karin. "Karin houdt graag gezelschap, houdt van kleren en juwelen en als ze er zin in heeft mag u seksuele dingen doen, ENKEL als ze erop staat!" Hij knikte. Als klant moest je de eisen van de escorte accepteren. Mijn eisen waren niet zo groot. Gezelschap houden vond ik genoeg, geen seks, wie weet wat voor ziektes er allemaal zijn.
De veertiger knikte en gaf haar vriendelijk een kus op de wang. "Dag Karin!" Karin glimlachte en stapte weg met haar zak. "Tasha, je mag terug naar boven gaan!" Ze knikte en liep naar boven. Toen ze de trap opliep stapte ik naar buiten. De koude lucht deed goed en verluchten mijn longen. De reuk van een sigaar verstoorde mijn momentje. Het liefst wilde ik naar huis gaan, maar het was nog maar 23 uur. Meestal was ik om 2 uur thuis. Deze avond duurde precies eeuwen. Mijn oog viel op een man midden 20 die zaak in en zaak uit liep. Nergens bleef hij een seconde. Hij keek gewoon binnen. Na een tijdje had hij door dat hij bekeken werd. Zijn zwarte ogen keken me aan gaven me een rilling. Langzaam stapte hij op me af en wilde iets zeggen toen ik werd binnen geroepen door Tasha. Meteen liep ik naar binnen om contact met de man te vermijden. "Hey, ik wil een piemel NU!" Tasha was geobsedeerd. "Rustig, ik zag daarnet een man naar hier komen." Geen seconde later ging de bel die boven de deur hing. "Hi!" Tasha duwde me opzij en ging pal voor hem staan. "Geen zorgen July, ik heb hem gevonden." Ze gleed met haar hand naar beneden en wilde in zijn geslachtsdeel knijpen. "Sorry mevrouw, ik ben hier niet zomaar." , en hij duwde haar hand met een klets weg. "Dus... July?" Ik knikte en ging met hem aan het bureau zitten.
Hij zat neer op de zwarte stoel die 2 meter van mij stond verwijderd. Zonder dat ik iets merkte gleden zijn ogen over mijn lichaam. Even bleef hij onopgemerkt staren naar mijn borsten. Zelf was ik er wel trots op. "En?" Toen ik hem aankeek keek hij me terug in de ogen aan. "Wel, ik ben dus en zakenman. Vaak moet ik op reis alleen en je weet wel,... ik heb wel een keer zin in iets lekker!" Hij knipoogde en ik negeerde het straal. "Komaan Steve, steek een tandje bij!", dacht hij. "Ja,... ga verder."
"Ik moet binnenkort op reis naar Italië, Londen, Spanje en Noorwegen. Die reizen duren lang ik wil graag gezelschap." Eindelijk kwam hij terzake. De rest van de dingen die hij had vertelt interesseerde me geen moer. Als ik naar de man keek, voelde ik letterlijk niets. Ik vond hem mysterieus en hij leek me een soort rijke vent die zich alle vrouwen permitteert en ze daarna dumpt. Verder dacht ik niets. "Oké, kunt u zeggen hoelang? Het is voor de prijs." Hij kuchte en deed zijn portemonnee open. "Mag ik niet tijdens de reis betalen?" Voor mij was het goed, zolang ze maar betaalden. Ik knikte en stak het document bij de rest van de papieren. "Kom mee!" Ik leidde hem naar de meisjes. "Dit zijn Tasha, Perry, Lieselot en Marina... Keuze genoeg denk ik." Ook zoals de eerste man liet hij zijn ogen glijden over alle vrouwen. Ik zag hoe de meisjes allemaal knipoogden naar hem. Het was een aantrekkelijk man met bruin en krullend haar. Zijn donker, bijna zwarte ogen waren groot en hij had wel schattige wimpers. Zijn wangen hadden een licht kleurtje en zijn lippen waren de perfecte grootte. Hij was goed gebouwd en had brede schouders. De man had een lichte kaaklijn waardoor zijn gezicht mooier was dan het al is.
"Hmmm... moeilijk." Ik rolde met mijn ogen en wachtte. Toen zette hij een stapje achteruit en stond voor mij. "Tel jij ook bij hun?" Ik wilde mijn hoofd schudden maar Tasha moest weer de klikspaan spelen. "July, je hebt daarnet al afgewezen." Ze draaide een krulletje in haar haren en blies op haar roze kauwgom. Ik werd een beetje rood. "Ja, maar dat was anders. Die man was eigenlijk... de broer van mijn peter. Familie is verboden." Tasha knikte en zette een stapje naar voor. "Ik ben er ook nog, ik ben trouwens een echt beest in bed." Dat laatste fluisterde ze in zijn oor. Hij zei niets en keek haar niet aan. "Ik wil jou!" Met mijn beide handen wreef ik in mijn haar en stapte richting mijn klein bureautje. "Meisjes, ga maar! Ik regel het hier." Hij volgde me en achter ons sloot ik de deur. Ik wilde terug op mijn stoel gaan zitten, maar hij blokkeerde de weg door pal voor me te komen staan...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...