"Ik wil jou, niet die andere hoertjes." Ik gaf hem een kleine stomp waardoor ik door kon. "Gast, waarom ik? Er zijn honderden meisjes in deze straat die jou willen." De zwarte stoel stond nog altijd voor mij en hij ging er niet op zitten. In plaats daarvan leunde hij op mijn bureau waardoor ik zijn ademhaling voelde op mijn hals, rustig en traag. Hij had een specifieke geur die hem speciaal maakte. Hij trok zich er niets van aan hoe hij op m'n bureau zat te wiebelen. Telkens als hij adem haalde bewoog zijn borstkas rustig op en neer. Hij was zo rustig dat je zijn hart hoorde kloppen. Hoe kon een man met zo'n job zo kalm blijven? Misschien had hij pillen genomen? Of het was vandaag een rustige dag. "Waarom hier? Waarom hier bij ons?" Hij grijnsde en wreef door zijn krullen. "Toen je me die hele tijd aankeek wilde ik je eens spreken. En de rest... lelijke vrouwen. Jij daarentegen..." Hij moest zijn zin niet afmaken. Zijn lippen bewogen sierlijk als hij praatte. Ik was afgeleid en lette er niet op toen hij rond keek. "Zit je hier zo elke avond?" Ik knikte zuchtend. "Spijtig wel, behalve als ik word ingehuurd. Mannen kiezen mij het vaakst omwille van mijn figuren. Nooit zegt iemand iets lief tegen mij. De laatste keer was toen ik 12 was. Zelf mijn partners hier zeggen niets." Ik vond mezelf soms wel zielig. Mijn partners hier waren nooit echt geïnteresseerd in een babbeltje of een terras gaan doen. "Ik vind je mooi, lief en vooral schattig." Mijn wangen kleurde rood. Ik wilde van onderwerp veranderen. "En, heb je al nagedacht over welk meisje je wilt?"
"Ik wil jou,... je lijkt me prefect. Je bent een vrouw met klasse. Dat zie ik zo." Oké dat was het raarste wat iemand ooit tegen me zei. "Pff, ik denk er over na." Zijn ogen rolde. "Waarom zucht je zo! Jij hebt wel voor deze job gekozen! Wees tenminste blij dat je geld krijgt om die kut dure spullen te kopen." Dat was het enige wat hij te zeggen had. "Hey, ik heb hier niet voor gekozen!" Hij probeerde me echt boos te maken. Zijn blik toonde aan dat hij meer wilde weten.
"Mijn ouders hadden er genoeg van dat ik geld vroeg. Ik ben op straat gezet en toen hebben ze mij deze job aangeboden. Het is niet dat ik elke ochtend opsta om met zin te gaan werken!" Hij ging van mijn bureau af en zette zich neer op de stoel. "Sorry! ... Ik wil nog steeds jou." Hij was te zeker van zijn standpunt. "Oké, ik denk erover na!" Hij glimlachte en wilde mij een hand geven. "Steve Williams, aangenaam." Ik lachte en hij stapte weg. Tasha kwam binnen en keek me spottend aan. Grappig was het wel.
*
De nacht was zwaar. Boven hielden ze een feestje en in de kamer was het ontzettend warm. Wonen in een appartement was hard. Ik draaide me om en viel uiteindelijk toch in slaap. Ik droomde over Steve. Hoe ik dreef met hem op een gondel in Venetië, vervolgens kocht hij me een zilveren ketting. Niet veel later waren we plots in London door de stad aan het kuieren. Daarna zaten we onder de sterrenhemel te kijken naar het noorderlicht van Noorwegen en vlak voordat ik ontwaakte lag ik op het strand en zag ik hem aankomen. Halfnaakt met een zwembroekje aan...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...