Toen ze bij het hotel vertrokken op de Vespa voelde ik hoe zij me vastnam. Haar warme armen installeerde zich rond mij. Tijdens de rit hoorde ik haar lachen. Hoe zou ze klinken als ze kreunde? Toen ik eraan dacht verscheen er een ondeugende grijns op mijn mond. July had een speciaal lachje waarmee je haar kon onderscheiden van de rest. Niet zo'n hoge lach, zo'n klein schattig lachje waarmee je in de zevende hemel terecht kwam. Aangekomen bij het museum zag ik hoe enthousiast ze was. Voor elk schilderij bleef ze wel 10 minuten staan. Na een tijdje besloot ik om een beetje verder te lopen. Dat had ik beter niet gedaan. Ik stond te kijken naar een zwart schilderij toen er plots naast haar een man kwam staan. Volgens mij had hij dezelfde leeftijd als haar.
Eerst wilde ik naar haar toe gaan, maar ze kon het wel alleen aan. July was wel en sterke vrouw. Toen ik naar het zwarte schilderij keek dacht ik aan gisteren. Het gebeurd altijd, ik drink teveel en dan ga ik vrouwen lastig beginnen te vallen. Waar ik geen spijt van had, was gisteren avond. Toen ze mij op het bed duwden en hoe ik haar meetrok. Ik kon mij even niet inhouden, ze was die avond zo mooi. Haar bruine haren liet ik door mijn vingers glijden. Ze voelde zacht aan. Toen dacht ik, het moet nu gebeuren. Ik nam haar gezicht vast en bracht het dichter naar die van mij. Vlak voordat ik wilde kussen, voelde ik aan haar lippen. Een kleine rode schijn bleef achter op mijn vingers. Ik viel in slaap, vlak nadat ik haar wilde zoenen. Ik probeerde nog wakker te blijven, goed gelukt want niet veel later voelde ik hoe haar warme vinger de knopjes van mijn wit hemd open deden. Ze raakte mijn borstkas aan.
Toen ik terug keek naar July en de man wist ik dat ze hulp nodig had. Hij viel haar waarschijnlijk lastig. "Hey, schat." De man schrok en ik nam haar mee. "Dankje." Ze liep dicht tegen mij aan tot het einde van het museumbezoek. Toen we door de gangen liepen deed het deugd om met iemand over kunst te praten. Hetzelfde bij het restaurant. Ik wilde per se naar dat galabal gaan omdat ik July gewoon terug wilde zien. Hoe ze zo mooi gekleed zou zijn. Toen ze die pizza aan mij gaf bloosde ik. Het was al lang geleden dat ik nog eens bij een meisje had gebloosd. Ik betaalden en volgende haar naar de winkelstraat. We liepen elk een andere winkel binnen. Ik zag vanuit de andere kant van de straat haar bukken. Ze reikte naar een jurk. Ik staarde naar haar mooie kont. Toen ze mij aankeek verstuurde ik haar een sms'je. Ze antwoordde en ik was even de gelukkigste jongen ter wereld. July stapte weg en ik zag haar een zwarte jurk nemen. Op dat moment kon ik mij niet meer inhouden, ik moest haar daarin zien. Vlug liep ik de winkel uit en stapte haar winkel binnen. Net op het moment dat ik binnen ging zag ik Harold. Hij volgde haar naar de paskamers. Hij kwam niet meer terug en ik besloot om hem te volgen. Gelukkig want toen hij July vastnam werd ik boos. "Wat gebeurd er hier? Probeer je mijn vrouw binnen te doen?" Hij schudde zijn hoofd en stapte weg. Hij bleef staan achter de hoek toen July mij vastnam. Die kus... die was geweldig. Nu kon ik even haar lippen smaken, nu kon ik haar eens helemaal vasthouden. Ik klemde mijn armen rond haar middel en ik voelde hoe haar mondhoeken naar boven gingen. Harold stapte weg en ze duwde me uit het pashokje...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...