PIEP PIEP PIEP! Mijn alarm ging af om 7 uur. Een stomme werkdag stond me te gemoed. Steve die weg was en een andere escorte ging zoeken. Een paar duizenden euro's had ik ook laten liggen. Wat een rot week. Plots keek ik naar de zwarte valies die op mijn kast lag. "Wat als... ik kan het nog riskeren om naar de luchthaven te gaan en hem op te wachten." Nu was ik zeker. Geen onzekerheden meer, geen paniek meer. Je leeft maar 1 keer en leef het dan. In 5 minuten was mijn valies klaar. Met alle landen hield ik rekening. Warme kleren voor Noorwegen en zomerkledij voor Italië, Spanje en London. Ik hoopte echt dat hij daar net met een andere escorte aankwam. Ik ontbeet en kleedde me aan. Een broek en een mooie trui volstonden, mijn borsten kwamen er mooi in uit. De gouden ketting die ik ooit gekregen had paste er perfect bij. "TAXI EN VLUG!"
*
"Dankje, hier hou het wisselgeld maar." Door mij te haasten was ik zenuwachtig. Het stomste wat me nu zou overkomen was dat hij hier zou staan met een andere,... of misschien was hij wel vroeger naar hier gekomen. Wat ook irritant was... ik had niets ven hem. Geen nummer, niets." Mijn enige hoop was Steve zelf. Het zilveren horloge dat ik droeg liet het uur zien 8.59u. Verschillende zwarte taxi's stopten en vertrokken weer. Ik had me aan de enige ingang gezet zodat ik hem duidelijk kon zien. Mijn aandacht ging enkel naar hem.
Mijn hart stond stil, 100 meter verderop zag ik Steve. Hij had twee koffers mee en een aktetas. Zijn haren zaten zoals gisteren warrig op zijn hoofd. De grijze vest en zijn witte hemd straalde. Hij leek wel een beroemdheid. Steve had me nog niet gezien en liep bijna voorbij mij. Plots keek hij me recht aan. Zijn zwarte ogen bleven me doornboren met hun aparte charme. Mensen keken hem raar aan omdat hij zo pal voor mij bleef staan. "... Hey... ik heb niet nagedacht, ik heb het gewoon gedaan!" Ik zag dat een kleine grijns op zijn gezicht verscheen. Normaal zou je elkaar een kus geven op de wang, maar ik nam hem gewoon vast. Hij was warm en rook lekker. "Je wilt niet weten hoe blij ik ben!" Ik lachte met mijn tanden bloot en zei: "Ik dacht dat je een andere ging zoeken?" Hij probeerde te lachen maar gaf me een klein schouderklopje. "Ik hoopte eigenlijk dat je nog mee ging gaan, dus deed ik het niet. Je mag blij zijn dat ik je ticket heb."
We liepen samen binnen en checkten de bagage in. Een gigantische file stond te wachten. "Oh nee!" Hij liet zijn ticket tonen en schoof in de rij van de business. Daar was niemand. "OMG, vliegen we eerste klas?!" Nog nooit heb ik dat gedaan. De bagage schoof naar beneden via de rolband en vervolgens stapten we naar de douane.
Nu moesten we niets meer doen, enkel nog een uur en half wachten tot we mochten boarden. Steve was naar de wc gegaan en ik stond bij de parfum. De verschillende geuren verspreidden zich in de lucht en af en toe spoot ik eens. Het flesje zag er mooi uit en ik spoot. Ik probeerde te ruiken maar rook iets anders. Een mannelijke geur. Steve stond achter mij en ik voelde hoe zijn vest bengelde tegen mijn kont. "Lekkere geur." Ik voelde zijn hand op mijn rug wrijven. Ik draaide me om en moest mijn armen rond hem heen leggen om niet te struikelen. "Wow, hier?" Hij liet plots een heel ondeugend kantje zien. Ik glimlachte en liet hem los. Om hem te plagen liep ik heupschuddend weg naar een stoel.
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomantikJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...