"Cara!" Ik liep de trap af en riep haar beneden. Emilio en Steve waren al begonnen met de zware dingen te verhuizen. Morgen zou ik meehelpen en zou alles klaar moeten zijn. "Ik ben klaar!" Cara kietelde Steve en hij gniffelde. "Cara stop." Hij deed de deur voor ons open. "Wees voorzichtig, prinses." Hij gaf een vertrouwd kusje op mijn voorhoofd en ik wandelde met Cara weg. "Het is niet ver dus...als we zat zijn...dan zullen we zeker niet verloren lopen." Jean was inderdaad niet ver weg en niet veel later stonden we in een gezellige zaal. Het was niet zo'n marginale zaal, maar het had stijl. "Jean!"
"Cara! Lang geleden. Wanneer kom je nog eens naar boven?"
"Hé kalm aan. Het is niet omdat ik je één keer heb geneukt, dat je een ronde twee krijgt eh!"
Een stilte viel tussen hun twee, maar plots begonnen ze alle twee hard te lachen. "Niet op letten...Ik meende het." Jean lachte en tapte twee biertjes." Er speelde geen Italiaans muziek, maar normale muziek die overal werd gespeeld. "In het vervolg, wacht tot dat ik de straat uit ben." Ze lachte en kon niet meer stoppen. "Heb je ons zien..." Ze schudde haar hoofd. "Nee, maar wel het begin." Ze dronk haar pintje in één keer op. "Nu jij! Ad fundum!" Ik grinnikte want het was lang geleden dat ik nog eens uit was gegaan. "Komaan." Ik zette het glas aan mijn lippen en dronk het ook zoals Cara in één keer leeg. "Jean! Nog vier!"
*
"HIPS...wel...d...dat was t...tof!" We lachten en het was al middernacht. "Sh...shit! Steve...z...zal zich afvragen...wa...waar ik ben." Cara nam mijn gsm en probeerde het nummer in te tikken. "Hallo, July?"
"Ha broertje. Alles kits! HIPS...het...is om te ze...zeggen dat we nog lang n...niet thuis zijn." Ze zette op speaker. "Cara, hoeveel hebben jullie gedronken?" Cara beantwoordde de vraag niet. "July, moet je nog iets zeggen...HIPS" Ze gaf de telefoon en ik boerde even. "Hahaha, srorry."
"Srorry? Hahaha, July!"
"July, kom nu naar huis."
"Nee, ik w...wil niet."
"Ik kom je niet uit de gracht halen." Steve begon wat geënerveerd te geraken. "Ik...wandel wel."
"Doe me een plezier en stop nu met drinken." Ik knikte en zei: "Zeker, zeker." Ik stak mijn hand op en bestelde nog een pintje. "Steve?"
"Ja, prinses?"
"...Niets." Hij zuchtte en legde af. "Hahaha, wat zei hij?" Ik zweeg en dronk het pintje leeg. "Kom, we gaan. Ik m...moet morgen nog helpen m...met verhuizen." Ik had Cara eindelijk kunnen overtuigen. Ik begon me al misselijk te voelen en kon moeilijk op mijn benen staan. "Jean, hou het wisselgeld maar." Ze legde een briefje van 100 op tafel en we strompelden de deur uit. De frisse lucht deed zo'n deugd, maar we moesten elkaar nog altijd vast houden om niet te vallen. "Cara, ik voel mij echt niet goed." Ze lachte mij uit en ik begon ook te lachen. "July, je moet het gewoon wo...worden." Ze wees met haar vinger naar het verlichte huis. "Kijk, daar is het al." Ik lachte en begon te lopen. "July! Voorzichtig." Ik rende en stopte bij de deur. "Jij bent de verliezer. Ik haalde de sleutel uit mijn zak. Op Steve moest ik niet rekenen. Hij sliep overal door, orkanen, onweer, bommen. Hij kon niets horen als hij sliep, dus ik kon zoveel lawaai maken als ik wou. "Cara, jij slaapt in...in de zetel." Ik wilde Cara niet alleen naar huis sturen.
Ik wist van mijzelf dat ik redelijk emotioneel begon te worden als ik dronken was. Toen ik naar de grote luster keek dacht ik terug aan het moment dat de huisbaas vroeg of dat ik en Steve getrouwd waren. Ik was dronken en kon het niet inhouden. Cara zag de tranen en mijn ogen werden nat. Toen liet ik het los. Ik begon te huilen en ze omarmde me. "Wat scheelt er July?" Ik snikte en beefde. "Ik...wil trouwen maar Steve niet." Cara glimlachte. "Geef hem tijd, lieve schat." Ik knikte en droogde mijn tranen. "Denk er aan, Steve heeft al eens een mislukt huwelijk gehad. Hij is gewoon bang om die stap opnieuw te zetten." Op slag was ik al veel nuchterder dan daarnet. "Ik ga een deken halen."
Ik liep de trap af en bracht Cara een deken en een kussen. "Wat ben je van plan?" Ik legde ook een deken voor mij klaar. "Ik ga je toch niet alleen laten slapen beneden." Ze gaf het kussen terug en keek naar boven. "Ga bij Steve liggen, hij heeft het graag." Ze lachte en zei daarna: "Maar niet neuken, want ik lig hier ook te slapen." Ik giechelde en ging naar boven. Steve lag vredig te slapen. Zijn linkerhand lag op mijn hoofdkussen, waarschijnlijk was hij het niet gewoon om alleen te slapen. Ik kleedde me uit en ging naast hem liggen. Zonder dat hij wakker werd legde hij zijn arm rond mij en ik ging dicht tegen hem aan liggen. Omdat ik niet kon slapen, staarde ik lang naar zijn hand en zijn gespierd bovenlichaam. Ik babbelde wat tegen mezelf en viel uiteindelijk in slaap...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...