25

25 0 0
                                    

"Klaar, prinses?!" Vandaag zouden we rond de late namiddag terug vertrekken naar Londen. Daar was geen meeting maar Steve wilde er graag naartoe. Na gisteren had hij zijn gsm niet meer aangeraakt. De valiezen waren al gemaakt en we zouden vandaag gewoon tijd op het strand doorbrengen. Ik stond al klaar in bikini en aan de deur. "Wow, jij bent enthousiast!" Hij deed een t-shirt aan en zette de valiezen klaar aan de deur. "Zo, dan moeten we ze straks enkel nemen en kunnen we meteen vertrekken." We liepen naar de lift. Eens op het strand aangekomen hadden we een geweldig uitzicht. We zaten niet te dicht bij de zee maar ook niet te ver. Hij lag naast mij en genoot van het uitzicht, mij inbegrepen. "Je bent echt prachtig!" Ik bloosde. "Ik krijg het warm!" Hij grijnsde. "Laten we dan in het water gaan." Ik beet op mijn lip. 

We liepen het water in en ik nam hem stevig vast. Hij ging steeds dieper het water in. Hij kon zelf bijna niet meer staan. Zijn tenen konden net de bodem raken. "Wat gaan we eigenlijk in Londen doen?" Hij glimlachte. "Verrassing!" Ik kon absoluut niet tegen verrassingen. Hij trok een geheimzinnig gezicht en ik vertrouwde het niet. Hij kuste mij in de nek maar stopte algauw. Hij draaide even zijn hoofd en bleef in de menigte van mensen staren. Iedereen liep normaal door elkaar maar zijn blik bleef gericht op iemand, maar ik kon niet zien wie. "Ik ga eruit." Hij liet mij los en liep het water uit. Even bleef ik zwemmen, maar al snel vond ik het eng dus zwom ik terug naar het vaste land. Steve lag op een handdoek en... met zijn gsm. Het had niet lang geduurd, maar hij was terug bezig. Kwaad liep ik naar hem toe. "Kun je nu eens eindelijk vertellen wat je de hele tijd doet op je gsm?" Hij keek me aan. "Steve, dat is nu al drie dagen na elkaar dat je nooit even dat stomme ding weg legt." Hij begon te stotteren. "Wat doe je allemaal?" Ik probeerde wat stiller te zijn, want sommige hoofden draaiden onze kant op. "Ik euh...ik..." Ik zuchtte. "Euhm... ik sms voor de verrassing die ik voorbereid in Londen!" Ik knikte en zei: "Oké, maar leg hem alsjeblieft even weg." Hij schudde zijn hoofd en legde hem weg. "Sorry, ik wil gewoon het beste voor je regelen!" Ik werd rood en ging naast hem liggen. Hij omarmde mij.

                                                                                               *

"Onze vlucht vertrekt over een uur." Ik knikte en nam mijn handtas. "Ik ga vlug nog iets halen om te drinken." Ik wilde Steve testen. Langzaam stapte ik in de winkel. Ik ging in de rayon wandelen waar ik hem goed kon zien. Tot mijn grote verbazing nam hij zijn gsm niet. "July, laat het los!" Ik had teveel stress, maar er zat mij gewoon iets dwars. Ik nam wat snoep en water. Ik betaalde en ging terug naast Steve staan. Hij keek naar het bord. Omg, dat was zo sexy. Hij had weer een hemd aan en je zag zijn mooie borstkas erdoor. Zijn blik ging van links naar rechts terwijl hij zachtjes over zijn kin wreef. "Ja, we mogen inchecken." Hij nam mijn hand en liep naar de rij. Niet veel later zaten we in het vliegtuig en plots zag ik een bekend gezicht. Ik keek iets beter en zag Matt zitten. De laatste keer dat ik hem zag was in Italië. Het leek zo lang geleden. Ik probeerde oogcontact met hem te maken maar het lukte niet. Hij hield een tijdschrift vast over dieren. Opeens keek hij op en knipoogde naar mij. Ik gaf hem een kleine zwaai en glimlachte. Steve zette zich beter en legde zijn hand op mijn been. "Ik heb echt zin in Londen!" Steve was super enthousiast. Ik ook, maar ik had zo'n klein vreemd gevoel. Bij het diner gedroeg Leon Bridgets zich opeens zo vreemd en werd hij zo rood. Maar Steve had mij verzekerd dat er niets was om mij zorgen over te maken. En ik geloofde het...

De Escorte    {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu