"Waar is het kleed?", Lorenzo stond langs de zijkant toe te kijken hoe ik en Steve nog eens repeteerden. "Perfect, enkel nog meer uitdrukkingen, maar dat komt goed." Steve veegde een druppeltje weg en kuste me. "Jullie zijn getrouwd?" Steve schudde het hoofd. "Nee, niets voor mij." Ik probeerde te lachen maar draaide het hoofd. "Binnen een paar minuten is het zover." Ik hoorde het volk binnen stromen en Steve was niet op zijn gemak. "Ik...ik kan het niet." Hij pufte en streelde zijn pak mooi. "Natuurlijk wel!", zei ik. Hij had hoop nodig. "Weet je nog die ene keer dat we samen voor het eerst dansten?" Hij knikte en ik hield hem tegen me aan. "Denk daar aan. Die keer dat onze lichamen elkaar aanraakten en niet meer loslieten. De muziek die speelde en het gevoel dat enkel wij twee hadden?" Hij knikte en ik kon zijn hartslag dalen. Hij kalmeerde en ademde rustig diep in en uit. Steve zag er mannelijk langs de buitenkant uit, maar vanbinnen was hij zo kwetsbaar. "O...oké!" Lorenzo gaf ons een hand. "Jullie gaan het geweldig doen." Ik knikte en fluisterde in Steve's oor: "Onthoud wat er na het optreden gaat gebeuren..." Hij grijnsde en liep zelfverzekerd het podium op. Het publiek klapte en keek ons aan. De zaal zat vol en iedereen dronk en at. Champagne was er in overvloed. Plots begon de muziek te spelen. Voor dat we begonnen wreef ik over Steve's kruis. Hij slikte en begon. Hij draaide mij om en duwde mij dicht tegen zich aan. "Jij bent stout!", hijgde hij en liet mij vallen. Vervolgens ving hij mij terug op en ging achter mij staan. We gingen van links naar rechts en hij liet zijn warme hand over mijn lichaam glijden. Ik beet op mijn lip en keek het publiek aan. Niet lang want volgens Lorenzo moest je op je partner gefocust zijn. De muziek werd langzamer en ik danste alles kapot. Ik zweette, Steve zweette en het trok ons ongelooflijk aan. Lorenzo stond aan de zijkant te klappen en stak zijn duim op. Ik bewoog met mijn kleed en schudde mijn hoofd. Ik stapte rond Steve en onze ogen bleven op elkaar gericht. Toen de muziek stiller werd, eindigden we met een lift en stapte van het podium.
Het applaus was super luid en kon men tot buiten horen. "Principessa, jullie waren geweldig!" Hij juichte en de pijn bij hem was al verdwenen. Steve nam mij vast en begon me te kussen. Zijn tong maakte contact met de mijne en hij duwde mijn heupen zachtjes tegen hem. Hij liet me los en knipoogde. "Ik kan niet wachten om je straks hard te nemen." Ik bleef versteld staan en hij liep naar de kleedkamer om hem om te kleden. Ik maakte nog een praatje met Lorenzo. "Bedankt voor je hulp, mijn oude danspartner is weer helemaal hersteld. Dus vanaf nu kan je het alleen aan. Stop niet! Je hebt talent." Ik bloosde en gaf hem een kusje op zijn wang. Lily, zijn vrouw kwam er bij staan en omarmde haar kindje. "Je was geweldig July, maar waar heb je die lekkere vent vandaan gehaald?" Ik lachte en voelde plots een paar ogen in mijn rug. Ze staarden me lang aan en doorboorden mijn lichaam. Steve stond achter ons en legde zijn hand laag op mijn rug. "Ik ben haar vriend." Lily verschoot. "God, ik was verschoten!...Hey, ik ben Lily!" Ze zeiden elkaar dag en Steve nam Lorenzo zijn hand. "Veel succes makker!" Lorenzo gaf hem een envelop. Hij knipoogde en zei vervolgens iets in het Italiaans wat ik niet verstond. "July, we zijn weg. Volgens mij moet jij nog een belofte nakomen." Lorenzo giechelde als een kleine meisje en we vertrokken naar de loft boven de bar. "Ik wil geen tijd verliezen.", hijgde Steve. Hij nam mij stevig vast en droeg me naar boven.
Eens we boven waren liet hij me los. Hij zocht mijn ogen en ik keek hem uitdagend aan. Ik stapte dichter naar hem toe en kuste zijn zachte lippen. Zijn handen gleden naar mijn kont en hij kneep er zachtjes in. Ik nam deze keer de leiding en duwde hem naar achter totdat zijn benen mijn bed raakten. Hij draaide ons beide om en zijn handen zochten een weg naar beneden. Hij duwde mijn jurk omhoog en ik hielp hem door mee te trekken. Hij plaatste zijn lippen op mijn nek en zoog hard. Ik voelde het bloed samen trekken en pakte hem stevig vast. Hij lag op mij en ik kraste zachtjes met mijn nagels op zijn rug waardoor ik een kreun liet ontsnappen uit zijn mond. Hij keek me terug aan en deed zijn broek uit. Ik streelde met mijn hand over zijn boxer en voel zijn harde penis die geduldig wacht om verlost te worden.
Steve bleef mij kussen en ik hield er zo hard van. Ik wilde hem nooit meer laten gaan en duwde hem dichter tegen mij aan. Hij hing boven mij en liet uiteindelijk zijn penis in mijn lichaam glijden. Een kreun ontsnapte mijn mond en ik hield de uiteindes van het bed vast. Steve zag het en schudde zijn hoofd. "Pak...oh...pak mij...vast." Steve pompte op een hard tempo en ik greep hem vast. Niet veel later duwde hij me omhoog waardoor ik op hem zat. Ik zat op hem en keek even in zijn groene ogen. Hij wist even niet wat zeggen. Ik verbrak terug de stilte door met mijn heupen heen en weer te bewegen terwijl zijn penis nog steeds in mij zat. "Oh Steve.", kreunde ik. Hij legde zijn warme handen op mijn heupen en hielp mee met te bewegen naar voor en achter. Ik sloot mijn ogen en wreef over mijn borsten. Hij nam het bed vast en nam de leiding over. Ik bleef zitten terwijl hij in en uit mij ging.
Na een tijdje gleed hij uit me ik plofte naast hem neer. Ik dacht dat dit het einde was, maar plots voelde ik zijn hand naar beneden gaan. Hij stopte net boven mijn clitoris. Hij wachtte af om mij te plagen. Ik draaide me naar hem om en nam hem vast. Ik kuste hem en gaf hem kleine kusjes in zijn nek. Ik duwde zijn hand dieper in mij en hij speelde wat met zijn vingers. "Ik zie je dood graag.", zei hij en stopte. Hij streelde mijn wang en kuste mij. Het was al laat en hij trok me dicht tegen zich aan. "Slaapwel, schoonheid."
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...