Steve

16 0 0
                                    

"July!" Ik schreeuwde haar naam uit omdat ik haar aanwezigheid voelde. Ze had mij precies aangeraakt. Toen ik recht sprong schrok ik zelf van het uitzicht. Alles was properder. Het kamermeisje was het niet want zij had schrik om binnen te komen. Ik snoof de geur op en rook haar aanwezigheid. Ik liep naar het terras en zag dezelfde auto als gisteren weg rijden. "FUCK!" Ik schreeuwde en wilde een fles nemen. "Stop Steve, je maakt het erger." Ik legde de fles neer en liep naar de tafel waar mijn ticket naar Noorwegen lag. "Ik her er echt geen zin meer in." Noorwegen, één van mijn droom landen en ik had er geen zin in. Hoe kan het gebeuren? "Ik ben de vrouw van mijn dromen kwijt!" Ik begon een beetje emotioneel te worden. Dat was ik wel vaker als ik net gezopen had. Toen zag ik dat mijn pak klaar lag om aan te doen. "Komaan! Jij bent Steve Williams! De macho, ik kan overal boven heen!" Ik trok het pak aan en legde mijn haren goed. De parfum smeet ik weg. "Komaan man!" Ik legde een briefje op tafel voor het kamermeisje met wat extra geld om de kosten van het hotel te betalen. Ik greep het ticket en nam mijn koffer. Als een zelfverzekerde man stapte ik het hotel uit en stopte een taxi. Meteen kreeg ik de aandacht van een paar vrouwen. Nu dat July niet meer naast mij stond genoot ik er van. Ik knipoogde naar een blondine die wees naar mij. Even wilde ik op haar afstappen, maar toen zag ik July. Ik werd opgewonden toen ik haar zag. Ik draaide mijn hoofd om en daar was nog een July. Een beetje verder nog één, en daar nog één. Ik werd gek. Meteen stapte ik in de auto en beval de chauffeur om met plankgas naar de luchthaven te rijden.

"De passagiers van Noorwegen mogen nu gaan inchecken!" Ik nam mijn ticket erbij en stapte het vliegtuig op. Waar zou July zijn? Terug naar Amerika, of misschien is ze bij Matt gaan wonen? Het kon mij eigenlijk allemaal niet meer schelen. Ik zat naast het raam en naast mij kwam een iets oudere dame met bruine haren zitten. Even dacht ik echt dat het July was dus legde ik mijn hand op de hare. "Excuseer?" Ik schrok en nam mijn hand terug bij mezelf. "Sorry mevrouw." Ze glimlachte vriendelijk. "Scheelt er iets?" Ze keek mij aan met haar bezorgde ogen. "Ik herken die blik maar al te goed. "De dame was ongeveer mijn moeder haar leeftijd en ze reisde alleen. "Ik euhm... heb iets stom gedaan." Ze knikte en nam papier. "Wat?" Ze deed mij zwijgen. "Ik ben psychologe, wees blij dat ik je nu even een gratis sessie geef." Ik glimlachte. "Vertel Meneer?" 

"Williams, Steve Williams." Ze schreef mijn naam in het midden op. "Vertel het eens, wat hebt u gedaan?" Ik voelde mij even niet op mijn gemak. "Ik leerde een meisje kennen waarmee ik op reis vertrok. Maar tijdens de reis kwam ik mijn vrouw tegen." De dame trok haar ogen open, maar liet het niet merken. "Ik wilde al heel lang van haar scheiden, maar toen ik haar terug zag, ja... dan miste ik haar." De vrouw schreef. "Dus we hebben seks gehad... terwijl mijn andere vriendin... 100 meter verder zat." Ik werd rood van schaamte. "Ik hoop dat het geen grap is." Ik schudde mijn hoofd. "Ik vertelde haar dat ze moest zwijgen, maar ze zocht mij op en confronteerde mij en mijn andere vriendin... Mijn vriendin was natuurlijk kwaad en is het afgestapt." De vrouw hield op met schrijven. "Ze is weggegaan en ik heb niets meer van haar gehoord. De scheidingspapieren heb ik mijn vrouw al opgestuurd, maar mijn vriendin laat niets van haar horen. Ik ben dood ongerust en overal waar ik kijk, zie ik haar." De vrouw kreeg even compassie met mij. "Het is oké, tegenslagen horen bij het leven." De vlucht ging snel voorbij. "We komen aan in Noorwegen." Ik keek de vrouw aan en gaf haar een hand. "Dank u dat u naar mij wilde luisteren." Ze lachte en stond op. "Tot ooit! Hopelijk komen jullie elkaar terug tegen. Ik heb er een goed gevoel bij." Met die woorden verliet ze het vliegtuig. Daarna heb ik ze niet eer gezien...

De Escorte    {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu