"Klaar!" Emilio stond buiten te wachten en we kwamen samen naar beneden met de bagage. Steve opende de deur voor me en knipoogde naar Emilio die met een grote glimlach stond toe te kijken. De rode cabrio reed door de snelwegen in Bari terwijl we genoten van de heerlijke wind en frisse lucht. Steve nam zijn tas en keek vervolgens op zijn horloge. "We hebben nog twee uur." Waarom streste hij zo? Kon Steve eens geen twee minuten ontspannen. "Steve, ontspan je een keer." Hij legde zich neer met zijn hoofd op mijn benen. "Je hebt warme benen." Ik glimlachte. "Als het een compliment is, bedankt." Zijn haren voelde warm aan en hij rook weer naar zijn parfum. "Zitten we terug in eerste klasse?" Steve lachte. "Natuurlijk, voor jou doe ik alles!" Hij nam de vliegtuigtickets.
"Ciao Emilio! Arrivederci!" We zwaaiden hem uit en stapten naar de inkomhal. "Hé, moet je nog iets om te eten hebben?" Na de lange wachtrijen stonden we al aan te schuiven om te boarden. "Nee, het gaat nog wel." Niet veel later zaten we al neer. "Ben je benieuwd naar Spanje?" Ik knikte. In Spanje was het altijd warm en was er altijd sfeer. De strandfeestjes waren super leuk en de zee was altijd super warm. "Natuurlijk! Ik kan niet wachten!" Zoals verwacht nam hij terug zijn tas erbij. "Deze vier dagen staat er niet zo veel gepland. Ik heb maar één vergadering en die is in euhm..." Hij klapte zijn tas dicht en werd rood. "Waar?" Hij schraapte zijn keel. "In een restaurant." Waarom werd hij zo rood? Ik besloot om er verder niet op in te gaan. Lang hebben we niet op het vliegtuig gezeten. De afstand van Italië en Spanje was ook niet zo groot.
*
"Oké, we zoeken een hotel dat uitkijkt op de kust van San Sebastian." De kustlijn was gigantisch. Het was er nu middag en heel wat mensen zaten rustig te zonnen of te zwemmen. Toen ik Steve zag kreeg ik het super warm. "Doe je hemd uit!" Hij zag rood en zweette. "Oké, maar anders krijg ik alle aandacht van andere vrouwen." Ik draaide met mijn ogen. Hij trok zijn hemd uit en meteen toen er een paar ogen draaide greep ik zijn hand vast. De vrouwen draaiden zich meteen om en ik grijnsde. Steve grinnikte. "Dankje, anders voel ik mij niet veilig." Hij plaagde me echt. Zelf had ik het ook veel te warm dus besloot ik ook om mijn t-shirt uit te doen. "Hé,..." Hij zweeg toen hij een paar mannen zag kijken. "Jij, kleine pestkop!" Ik lachte en we stapten verder. "Daar is het!" Steve wist altijd de beste hotels te boeken. We stonden in de lobby en Steve had de sleutel vast in zijn hand. "Kom, prinses." Hij nam mij mee in de lift. "Mooie beha.", zei hij uit het niets. In de lift was hij stil. Na een tijdje trok hij zijn hemd terug aan en ik mijn t-shirt.
"Welkom, in de suite!" Hij maakte de deur open en ik liep meteen naar het balkon. "Steve! Het is prachtig." We hadden zich op de azuurblauwe zee. Hij kwam achter mij staan en legde zijn armen rond mijn buik. Met zijn mond gaf hij kleine kusjes in mijn nek. "Ik ben blij dat je het mooi vindt." We liepen naar binnen en keek hem verbaasd aan. Er stond maar één bed. "Komaan zeg, een suite en geen twee bedden." Steve keek naar de grond. "Haha, ik lach!" Hij bekeek mij kwaad. "Jij bent echt een pestkop." Hij duwde mij op bed en bleef op mij liggen. "Wat gaan we nu doen?" Ik glimlachte en zei: "Nu ga ik je eens ergens mee naar toe nemen." Ik gaf hem een hand en liep de hotelkamer uit. "Waar neem je mij naartoe?" Steve wilde altijd op restaurant eten maar nu nam ik hem mee in mijn dagelijks leven. "Een foodtruck?" Hij deinsde naar achter. "Wat? Jij hebt jouw leven aan mij laten zien, nu is het mijn beurt." Ik ging in de rij staan en nam Steve zijn hand. "Wat moet jij hebben?" Steve twijfelde en kon niet kiezen. Hij stapte naar achter zonder dat ik het zag en liep naar het restaurant ernaast. "Voor mij de Gamba's Al Ajillo en voor mijn vriend, ..." Ik keek naar de andere gerechten en dacht na over Steve zijn eten. "Doe maar de tortilla!" De meneer knikte en gaf mij de twee gerechten in een warm kartonnen bord. "STEVE!" Ik kon hem net tegenhouden bij een pizzeria. "Sorry!" Ik lachte en gaf hem de tortilla. "Hier, proef eens." Hij nam voorzichtig een hap en keek mij aan. "Het is overheerlijk." Hij at hem helemaal op. Volgens mij was hij helemaal opgeklaard. "Waar gaan we nu naartoe?" Ik schrok zelf van zijn vraag. "Volg mij!" Niet veel verder onder een parkeergarage stonden ze te breakdancen. "Cool!" Steve nam zijn gsm en begon te filmen. Hij was helemaal afgeleid door de dansende jongeren. "Hoe komt het dat ik zo'n dingen nog nooit heb gezien?" Steve was waarschijnlijk proper opgevoed en ging nooit de straat op.
Hetgeen waardoor ik werd geïnspireerd was Tango. Samen dansen met Steve leek mij perfect. Plots liet ik Steve even alleen omdat ik een koppeltje zag Tango dansen. Niet veel mensen stonden er naar te kijken, maar ik werd er meteen door geïnspireerd. Het koppeltje had veel innig contact en af en toe werd er een klein kusje gegeven. Steve kwam naast mij staan zonder dat ik het merkte. Hij zag in mijn ogen hoe ik geïnspireerd was door die twee. Na het lied liep ik naar het koppeltje en gooide er munten in. Plots kwam de man naast mij staan en sprak mij aan. "Ik heb je zien kijken naar ons. Tango interesseert je, niet?" Ik bloosde en Steve kwam erbij staan. Ik knikte en hij gaf een kaartje. "Hier, ik geef lessen aan koppels. Morgen om 20u in de oude wijnkelder. Ik nam het kaartje en ze verdwenen. "Kom, we gaan terug naar het hotel." Steve nam mijn hand. Sowieso was hij jaloers...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...