Ik twijfelde, maar ik volgde Steve niet. "De Papardelle Portobello is hier een delicatesse." Steve keek me boos aan. Vervolgens keek hij naar Sierra. Sierra keek me aan en knikte. "Uitstekende keuze." Ik glimlachte naar Steve die het niet begreep. Nadat de ober de drank had gebracht zei Harold: "Proost!" We klonken onze glazen tegen elkaar en dronken. Meneer Sierra was zeer fijn gezelschap. Hij wist alles over de Italiaanse kunst. Iets waar ik verzot op was toen ik klein was. Ik haalde misschien geen goede punten, maar kunst had me altijd al aangetrokken. Steve was na het contract al veel kalmer. Harold was een vlotte prater, maar hij bekeek mij de hele tijd. Toen ik recht stond om naar de wc te gaan keek Steve mij achterna.
"Waar heb je haar leren kennen?", vroeg Harold. Steve werd rood en kuchte. "Op een bedrijfsfeestje. We raakten aan de babbel en toen kwam het één van het ander." Sierra glimlachte. "Zo heb ik ook mijn vrouw leren kennen." Niet veel later kwam ik aangestapt. Harold keek me terug strak aan. "July, hoe hebben jij en Steve elkaar leren kennen? Want volgens mij hebben jullie veel leeftijdsverschil?" Harold vertrouwde Steve niet. Volgens mij geloofde Harold niet dat we samen waren. Als ik nu fout zou antwoorden dan hingen we alle twee. Ik ging zitten en dronk rustig van mijn glas. Steve legde zijn hand op mijn blote knie en probeerde letters erop te schrijven met zijn koude vingers. "Wel, het was niet zo romantisch euh... het was op een bedrijfsfeestje van Steve. Daar zijn we aan de praat geraakt en toen kwam de rest." Steve knikte en haalde zijn hand van mijn been. Harold probeerde te lachen, maar hij had moeite. Sierra bestelde voor ons alle nog een glas wijn en na een uurtje stonden er twee lege flessen op tafel.
Ik voelde mij al wat tipsy dus ik moest zeker mijn mond houden. Anders zou ik wel eens dingen kunnen zeggen die niet iedereen graag hoort. Algauw kwam het gespreksonderwerp uit bij seks. Harold had ook al wat op en vergat even de situatie tussen mij en Steve. Sierra was al weg gegaan want hij had morgen nog een belangrijke meeting. "En hoe verloopt het in bed bij jullie?" Steve was al wat losser gekomen en beantwoorden de vraag zonder probleem: "Wel, perfect. July maakt mij altijd gelukkig met haar verschillende geluidjes." Ik gaf hem een tik op zijn schouder. Harold lachte en keek naar zijn horloge. "Mannen, hier is mijn geld van het eten, geniet nog vanavond!" Hij stapte weg, maar niet al te recht. "Ga wij ook eens doorgaan, mijn liefste?" Steve had meer als mij op. Hij stond op en de ober zei: "Meneer de rekening?" Steve liep gewoon door en liet mij achter met zijn portefeuille. "Hier, hou de rest maar." De ober bedankte mij en vlug liep ik achter hem aan. Buiten zag ik allemaal mensen buiten Steve. Emilio stond verder te wachten in de auto, maar nergens zag ik Steve lopen.
"Steve!" Niemand antwoordde enkel een paar mannen keken mij aan. "Bella Donna!" , riep iemand naar mij. Ik voelde me hier alleen niet veilig, maar ik besloot mij te gedragen en sterk te houden. Ik liep gewoon verder en negeerde hun straal. Ik wandelde een straatje in en zag hem staan. Hij leunde tegen een muur te praten met een vrouw. Het begon een beetje mijn strot uit te komen. "Steve, hier ben je!" De vrouw keek me raar aan. "Wie ben jij in hemelsnaam?" Ik zuchtte en negeerde haar. "Hey meisje, als ik een vraag stel dan antwoord je!" De vrouw irriteerde mij en ik gaf haar een duw waardoor ze viel over een bloembak. "Dat is mijn antwoord!" Toen ik naar Steve keek lachte hij. "Wauw! Ik hou van een vrouw met pit." Hij wilde terug weglopen. "Emilio wacht!" Ik trok aan zijn vest en wandelde met hem naar de auto. Vlak voor de auto duwde ik hem tegen de muur. "Ben je zot? Ik kon verdwalen door jou te zoeken! DEBIEL!" Toen we naar Emilio wandelden viel hij al de passerende vrouwen lastig. "Het spijt me zo, let niet op hem!" , zei ik. De vrouwen glimlachten naar mij.
"Emilio, rijden!" Ik was kwaad op Steve. Hij zat aan de rechterkant en ik langs links. Ik had ook helemaal geen zin om tegen hem te praten. Het was vandaag al de tweede keer dat hij wegliep om met andere vrouwen te flikflooien. "Wat scheelt er?!" Hij wilde tegen mij aan komen zitten maar ik duwde hem weg. "Harold had gelijk, jij bent echt een rokkenjager. Ik heb je twee minuten niet in het oog of je zit al een vrouw te bespringen! Erger nog, je zit ze lastig te vallen!" Hij knikte en wreef zijn haar. "Sorry!" Hij wilde terug dichter komen zitten. "Ik moet je sorry niet hebben." En ik duwde hem terug weg. Emilio parkeerde zich en reed weg. "Meekomen jij!" Ik nam hem bij zijn arm en duwde hem mee naar binnen. We stonden te wachten voor de lift. PING! De grijze deuren gingen open en we stapten in.
In de lift was het stil. Plots schoof hij dichter en nam mijn hand. "Het spijt me Juliet!" Ik liet zijn hand los. "Het is July!" PING! De deuren gingen open. Steve leunde tegen de deur terwijl ik hem aankeek. "Gaan we nog naar binnen?" Steve grijnsde en zei: "Waar is de sleutel naartoe?" Fuck! Niet veel later lachte hij. "Echt jongen, doe normaal!" Ik maakte de knoppen van zijn vest open en voelde in de binnenzaken. Daarna voelde ik in de borstzak van zijn wit hemd. "Oeh, gaan we het zo spelen!" Hij liet het lintje van mijn kleed zakken en wilde mij zoenen. Vlug maakte ik de deur open. "Allé Steve! Ga alsjeblieft slapen!" Ik duwde hem op zijn bed en hij wilde me meetrekken. Ik kon mijn evenwicht niet houden dus viel ik op hem. "Oh sorry!" Hij moest die sorry niet horen. Zijn linkerhand streelde door mijn haar. Hij bracht mijn gezicht dichter naar die van hem. Hij wilde mij zoenen. Met zijn koude vingers gleed hij over mijn lippen. Ze voelde warm aan.
Ik zette me recht en hij liet me los. "Ik ga slapen." Achter mij trok ik het gordijn dicht. Mijn kleedje legde ik op een stoel. Op mijn gemak stapte ik naar de badkamer. Toen ik mijn tanden had gepoetst en terug voorbij Steve passeerde, sliep hij al. Ik ging naast hem zitten en deed zijn vest uit. Anders zou het vol kreuken zitten. Ik deed ook zijn wit hemd uit en legde het op de stoel naast hem. Hij draaide zich om met zijn gezicht naar mij. Nu pas zag ik hoe mooi hij was. Ik ging ook slapen en keek uit naar morgen...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...