Ζήλια

3.7K 177 1
                                    


η βόλτα μας είναι ατέλειωτη. Η Λόρα δεν σταμάτησε να κοιτάζει ρούχα και να ψωνίζει. Μόλις βγαίναμε από το ένα μαγαζί μπαίναμε κατευθείαν στο άλλο. Ο Έρικ με κοιτούσε συμπονετικά και η Λόρα ρωτούσε συνέχεια την γνώμη του για μερικά ρούχα.

Όταν φτάνουμε στο διαμέρισμα του Έρικ έχει πλέον νυχτώσει. Η Λόρα τρέχει στο δωμάτιο της φορτωμένη με σακούλες ενώ εγώ και ο Έρικ πέφτουμε κουρασμένοι στον καναπέ. Κουβαριάζομαι στην αγκαλιά του και εκείνος με φιλάει στα μαλλιά
(δεν πρόκειται να ξανά βγω μαζί της στην πόλη!)
δηλώνει και γελάω
(δική σου ιδέα ήταν!)
(Ναι αλλά δεν περίμενα πως θα έμπαινε σε όποιο μαγαζί βρεθεί μπροστά της. Ποιός ξέρει πόσα λεφτά της έδωσε ο Ντέιβιντ!)
λέει και του δίνω ένα φιλί στον λαιμό. Αλλά εκείνη την στιγμή η Λόρα επιστρέφει στο σαλόνι, φορώντας ένα μαύρο κοντό φόρεμα με δαντέλα στα μανίκια του. Είναι ωραίο πάνω της και τονίζει όλες τις καμπύλες του σώματός της. Ομολογώ πως αυτό το φόρεμα της πάει πολύ!
(λοιπόν, πως σας φαίνομαι;)
ρωτάει και κάνει μια στροφή μπροστά μας
(σου πηγαίνει παρά πολύ!)
λέω και χαμογελάει
(και για που το έβαλες με αυτό το φόρεμα δεσποινίς;)
Την ρωτάει κάπως καχύποπτα ο Έρικ και η εκείνη τον κοιτάζει σαν να του έχουν φυτρώσει δύο κεφάλια
(Έρικ το ξέχασες; την επόμενη εβδομάδα είναι τα γενέθλια μου)
(φυσικά και δεν το ξέχασα, αλλά γιατί το φόρεσες τώρα αυτό το φόρεμα; θα βγεις;)
(όχι, απλά ήθελα την γνώμη σας. Άλλωστε σας το είχα ξανά δείξει αυτό το φόρεμα στο κατάστημα)
(Λόρα πήρες τόσα ρούχα που είναι υπερβολικά δύσκολο να τα θυμόμαστε όλα!)
λέει με πειραχτικό τόνο ο Έρικ και η Λόρα γελάει και ξανά φεύγει
(είμαστε μόνοι!)
(μόνο για δύο λεπτά)
μουρμουρίζω και γελάει
(τι θα έλεγες να βγαίναμε για ένα ποτό;)
(τώρα;)
Λέω και γνέφει καταφατικά. Η αλήθεια είναι πως νιώθω τόση κούραση αυτή την στιγμή που το μόνο που θέλω είναι να κοιμηθώ
(είμαι κουρασμένη, συγγνώμη. Αν θέλεις πήγαινε με την Λόρα)
Προτείνω και χαμογελάει χαϊδεύοντας το μάγουλο μου
(εννοούσα οι δύο μας. Αλλά εντάξει. Αφού είσαι κουρασμένη... θα αρκεστώ στο κρεβάτι)
Χαχανίζω ενώ σκύβω και τα χείλη μου αγγίζουν πολύ απαλά τα δικά του.

Το επόμενο πρωί ξυπνάω αλλά ο Έρικ δεν είναι στο κρεβάτι. Ανακάθομαι και τρίβω τα μάτια μου. Η μέρα έξω είναι υπέροχη! Τεντώνομαι και μετά σηκώνομαι. Πηγαίνω αρχικά στην ντουλάπα για να φορέσω ένα πουκάμισο του και φεύγω για να πάω να τον βρω. Περπατάω προς την κουζίνα αλλά σταματάω καθώς ακούω τα γέλια του Έρικ και της Λόρα. Πηγαίνω με αθόρυβα βήματα και τους κοιτάζω πίσω από τον τοίχο. Μαρμαρώνω στην θέση μου καθώς βλέπω τον Έρικ στην κουζίνα να μαγειρεύει και την Λόρα να κάθεται σε έναν από τους σκαμπούς στην νησίδα και να τον κοιτάζει μαγεμένη. Τι στο καλό; Ο Έρικ της έχει γυρισμένη την πλάτη και μιλάνε. Κάποια στιγμή παρατηρώ την μικρή να δαγκώνει αισθησιακά το χείλος της σαρώνοντας το κορμί του με τα μάτια της. Τι συμβαίνει εδώ; Κάνω μεταβολή και επιστρέφω με γρήγορα βήματα στο δωμάτιο. Κλείνω την πόρτα και αρχίζω να περπατάω νευρικά πέρα δώθε μέσα στο δωμάτιο. Γαμώτο, πραγματικά αν δεν ήταν αδέρφια θα έλεγα πως τον γουστάρει! Μα τι λέω! δεν είναι καν εξ αίματος. Μπορεί άνετα να του την πέσει. Θεέ μου, τι λέω! Εντάξει, ακούγομαι υπερβολική αλλά και εκείνη τον κοίταζε σαν ξερολούκουμο! Ηρέμησε Τες! ηρέμησε!
(μωρό μου;)
Τινάζομαι καθώς η πόρτα ανοίγει και ο Έρικ μπαίνει μέσα στο δωμάτιο, κρατώντας έναν δίσκο με φαγητό
(καλημέρα!)
(καλημέρα)
Μουρμουρίζω και έρχεται προς το μέρος μου για να με φιλήσει
(είσαι καλά;)
(ναι. Γιατί ρωτάς;)
(γιατί σε βλέπω λίγο... τσιτωμένη. Έγινε κάτι;)
Τι του λέω τώρα; Να πάρει, δεν είμαι καλή στα ψέμματα!
(όχι μωρέ. Απλά ξύπνησα λίγο στραβά και... αυτό είναι όλο)
Αποκρίνομαι, έχοντας ένα ψεύτικο χαμόγελο στα χείλη μου. Νομίζω πως τον έπεισα. Σκύβει και αφήνει άλλο συτνκμ φιλί στα χείλη μου
(σου έφτιαξα πρωινό)
(ωραία)
Μουρμουρίζω και έπειτα κάθομαι στο κρεβάτι και τον τοποθετεί πάνω στα πόδια μου
(θα έρθεις στην δουλειά σήμερα;)
Ρωτάω καθώς παίρνω μια φρυγανιά από το πιάτο και την δαγκώνω
(όπως κάθε μέρα. Γιατί ρωτάς;)
(ε να, τώρα που είναι η Λόρα εδώ... νόμιζα ότι...)
(έχω χρόνο για να την δω...)
Αποκρίνεται με ήρεμο ύφος και έπειτα παίρνει το χέρι μου και το φιλάει
(ορίστε)
Λέει και μου δίνει ένα ροζ τριαντάφυλλο που δεν πρόσεξα ότι υπήρχε πάνω στον δίσκο. Ω Έρικ! Πως γίνεται να τα σκέφτεται όλα;
(πολύ ευγενικό εκ μέρους σας, κύριε Ράιαν)
(εμείς οι ερωτευμένοι κάνουμε τα πάντα για τον άνθρωπο που μας ενδιαφέρει, δεσποινίς Πράιορ)
Αποκρίνεται με τον τόνο του να ακροβατεί ανάμεσα στο σοβαρό και στο αστείο. Ω Έρικ! Κάτι τέτοια λέει και με κάνει να νιώθω σίγουρη για τα συναισθήματα του. Για τις προθέσεις του.

passionWhere stories live. Discover now