Έρικ POVΈχουν περάσει πέντε ημέρες από τον χορό. Πέντε ημέρες και δεν την έχω δει καθόλου. Προσπαθώ όσο μπορώ να την αποφεύγω για το δικό της καλό. Έχω επιστρέψει στην ρουτίνα μου. Σπίτι - δουλειά και δουλειά - σπίτι.
Σήμερα τηλεφώνησα στην Κάθριν και κανονίσαμε να βρεθούμε σε μια καφετέρια ώστε να μιλήσουμε. Είμαι λίγο νευρικός. Ξέρω ότι αυτό που έκανα τις προάλλες... ήταν εντελώς χαζό. Σίγουρα θα αισθάνθηκε άσχημα. Και αυτό εξαιτίας σου, Ράιαν!
(άργησα;)
Η φωνή της με ξαφνιάζει. Αμέσως σηκώνω το κεφάλι και την βλέπω να κάθεται με άνεση δίπλα μου. Φαίνεται κεφάτη όπως καντα. Καμία αλλαγή!
(σημασία έχει που ήρθες!)
Ο σερβιτόρος έρχεται και αφού πάρει την παραγγελία της φεύγει. Την κοιτάζω νευρικά. Δεν ξέρω πως να αρχίσω! Δεν ξέρω τι να της πω
(εμ... κοίτα Κάθριν, εγώ...)
(δεν χρειάζεται να μου εξηγήσεις τίποτα Έρικ. Εκείνο το βράδυ όταν ήμασταν στον χορό... κατάλαβα πως κάτι παίζει με κάποια από εκεί. Κάτι που... σε έχει πειράξει πολύ)
Λέει και ξεφυσάω
(δεν με πειράζει απλά. Με σκοτώνει!)
Μουρμουρίζω και ξαφνικά το χέρι της αγγίζει το δικό μου, κάνοντας με να παγώσω
(το μόνο που θέλω να σε συμβουλεύσω... είναι να ακολουθήσεις την καρδιά σου! να διεκδικήσεις αυτή την κοπέλα πριν την χάσεις)
Λέει και ρουθουνίζω ειρωνικά
(την έχω χάσει ήδη)
Αποκρίνομαι χαμηλόφωνα και έπειτα πίνω μια μικρή γουλιά από τον καφέ μου
(τι εννοείς;)
(εννοώ πως η κοπέλα με την οποία είμαι ερωτευμένος, εχθές δέχτηκε να παντρευτεί με κάποιον άλλον!)
Μουγκρίζω καθώς στρέφω το βλέμμα μου στο σαστισμένο πλέον ύφος της
(εννοείς πως... η Τέσα... με τον Μάικ...)
Φαίνεται υπερβολικά σαστισμένη. Τι τρέχει εδώ;
(δεν το πιστεύω!)
(τι συμβαίνει;)
Ρωτάω με ήπιο τόνο και την παρακολουθώ να τρίβει νευρικά τα χέρια της
(Έρικ, πρέπει να σου πω κάτι)
(σε ακούω)
Παίρνει μια βαθιά ανάσα και κλείνει τα μάτια
(ο Μάικ είναι ο πρώην άντρας μου)
Δεν εκπλήσσομαι και ιδιαίτερα. Έτσι και αλλιώς... καρφώθηκαν εχθές όταν "πρωτοσυναντήθηκαν"
(συγγνώμη που δεν σου το είπα πιο νωρίς. Απλά... δεν περίμενα πως θα ήταν εχθές εκεί. Και φυσικά δεν περίμενα να κάνει πρόταση στην Τέσα! την κοπέλα με την οποία είσαι ερωτευμένος!)
Λέει και ρουθουνίζει
(τι ειρωνική που είναι η ζωή)
(εγώ πάλι θα έλεγα πως ο κόσμος είναι πολύ μικρός!)
Αποκρίνομαι και πίνω άλλη μια γουλιά από τον καφέ
(αλήθεια... γιατί χωρίσατε; αν θες μου λες!)
(είμασταν ευτυχισμένοι κάποτε με τον Μάικ. Είναι καλός και τίμιος άνθρωπος. Όμως...)
Κάνει παύση και τρίβει το μέτωπο της. Φαίνεται νευρική!
(εάν δεν θέλεις να...)
(κάποιος του είπε ψέμματα. Του έδωσε ψεύτικα στοιχεία και με κατηγόρησε ότι πήγα να καταστρέψω την εταιρία του πίσω από την πλάτη του. Ο Μάικ τα πίστεψε όλα αυτά και μας κατέστρεψε την εταιρία με τα κρασιά που είχε ο πατέρας μου)
Ορίστε;
(δηλαδή σε εκδικήθεικε!)
(με τον δικό του τρόπο φυσικά)
(Κάθριν αυτό που σου έκανε... ήταν ότι πιο γελοίο και άνανδρο θα μπορέσουμε να κάνει έναν άντρας σε μια γυναίκα)
Γρυλίζω, φανερά θυμωμένος. Ξαφνικά εκείνη χαμογελάει και απλώνει το χέρι για να ζουλήξει το δικό μου
(σ'ευχαριστώ Έρικ. Και μόνο που είσαι εδώ και με ακούς...)
Κάνει παύση και παρακολουθώ τα μάτια της να βουρκώνουν. Ω Κάθριν!
(να ξέρεις ότι σήμερα... απέκτησες έναν φίλο!)
Την ενημερώνω και χαμογελάει στραβά
(και εσύ μια φίλη)
Λέει και γελάμε μαζί. Αυτή η γυναίκα είναι αξιοθαύμαστη! Είναι καλός άνθρωπος και χαίρομαι που την γνώρισα.
YOU ARE READING
passion
Non-FictionΜπορεί το πάθος να σε τρελάνει; Υπάρχουν πολλά πάθη... Πάθος για ζωή... Πάθος για έρωτα... Πάθος για εκδίκηση... Η Τερέσα Πράιορ (Τέσα) είναι 23 ετών και μεγάλωσε στο Μπρούκλιν με την οικογένεια της. Όταν η Τέσα αναγκάζεται να μετακομίσει στην Νέα...