Rozdział 9

232 16 2
                                    

Liam

- Teraz niech twoja dłoń wyląduje na jego ramieniu. Potem zacznij ją przesuwać w dół i zatrzymaj na jego pasku od spodni, wtedy ty Liam swoją rękę położysz na jego. Pamiętaj abyś nie zasłonił mu całej, ok? – spytał Bryn.

- Dobrze. Rozumiem. Mam nadzieję, że zrozumiałem jak to ma wyglądać – rzekłem.

- Nie martw się postaram się, aby moja dłoń nie dotykała cię zbyt nachalnie – oznajmił model stojący za mną i przysuwający swoje ciało do mojego. – Co my w ogóle reklamujemy?

- Męska odzież dla gejów – odpowiedział fotograf.

- Nie wiedziałem, że jest różnica w męskich ubraniach i dzielą się one na męskie dla mężczyzn i męskie dla innej orientacji – rzekł model.

- To nie tak. Nasz nowy projektant jestem gejem i ma różne wizje ciuszków, ale chciałby podkreślić, że tworzy nie tylko dla mężczyzn, ale i dla chłopaków, którzy chcieliby wyrazić siebie poprzez jakieś dodatki, które znajdują się na odzieży. Ty masz wszystko w stylu męskim, a Liam nosi bluzę z napisem 'Love is Love' na dodatek na całej długości rękawa znajduję się tęcza symbol wolności uczuć – powiedział Bryn i uśmiechnął się do mnie, a następnie do chłopaka.

- Nie myślałem, że w dzisiejszych czasach przypisuje się ludziom łatki – rzekłem, a chłopak stojący za mną zerknął na mnie.

- Jesteś gejem? – spytał.

- To będzie ciekawe – oznajmiła Maria, a ja spojrzałem na modela, który odsunął się ode mnie.

- Nie – odpowiedziałem, ale po chwili wydusiłem to z siebie. – Chyba tak. Nie wiem jak to powiedzieć, ale nigdy mi się nie podobali mężczyźni. Jednak poznałem chłopaka, który wzbudził we mnie takie uczucia, że spojrzałem na dziewczyny i mężczyzn w inny sposób. Wiem, że nie ważna jest płeć, a najważniejsze są emocje, które towarzyszą ci, gdy jesteś z tą osobą.

- Rozumiem – rzekł chłopak. – Nie jest łatwo odkrywać siebie przed innymi, a co dopiero przed samym sobą, ale to dobrze, że bardziej poczułeś niż patrzysz według schematów – oznajmił. – Powiem ci szczerze trudno jest być gejem, ale gejem w show biznesie jest cholernie niekomfortowo. To jeszcze trudniejsze.

- Chyba rozumiem, co chcesz powiedzieć. Bycie gejem dla samych siebie jest łatwiejsze, ale dla świata powinniśmy być tacy, jakich nas sobie wyobrażają, a kiedy nikt nie będzie patrzył możemy się stać tym, kim chcemy być. Ludźmi, którzy po prostu jak inni kochają się – powiedziałem, a Bryn zaczął klaskać. Spojrzałem na niego.

- Piękne powiedziane chłopcze. To pięknie smutne – rzekł.

- Wracajmy do zajęć – wydusiła Maria, a Zoye, która jej pomagała pospieszyła fotografa i podała mu kolejny aparat.

- Jestem Sam – rzekł model wyciągając do mnie rękę.

- Liam – powiedziałem. – Miło mi cię poznać. – Uścisnąłem mu dłoń, a następnie wróciliśmy do pracy.

Przyznaję, że na początku krępowało mnie jego spojrzenie czy dotyk, ale z każdą chwilą było coraz lepiej. Pozwolił mi na komfort i przede wszystkim nie był w stosunku do mnie nachalny. Po skończonej sesji Sam zaproponował mi wieczorne wyjście do klubu w towarzystwie swoim i jego partnera. Zaproponował, abym przyszedł w towarzystwie swojego przyjaciela.

- Chciałbym abyśmy byli wolni – wydusiłem, gdy Sam żegnał się ze mną mocnym uściskiem dłoń, a następnie przygarnął mnie do siebie. Był wysokim, dobrze zbudowanym opiekuńczym mężczyzną może, dlatego poczułem się trochę jak dzieciak tulący się do 'wujka', a może mentora lub nauczyciela. – Dziękuję za zaproszenie i tę chwile rozmowy.

Tylko Ty   #ziamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz