25/18+

858 36 36
                                    

Jonghyun położył  mnie na swoim łóżku  i zawisł  nade mną.  Gdy mnie całował  jego włosy mnie lekko gilgotały.  Chłopak  delikatnie włozył ręce  pod  moje plecy i zaczął  odpinać  mój  biustonosz.  Gdy go ściągnął  podniósł się  na silnych ramionach i patrząc  mi w oczy  zapytał  czy tego chcie.

- Jesteś  pewna? - zapytał
- Tak- powiedziałam i przygryzłam swoją  wargę

Jong oblizał swoje usta i odszedł  ode mnie by zdjąć  swoje spodnie.  Kiedy stanął  przedemną  tylko  w bokserkach,  nie mogłam  przestać  na niego  patrzeć.  Był  perfekcyjny.

Mam nadzieję,  że  nie ślinie się  na jego widok

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mam nadzieję,  że  nie ślinie się  na jego widok.

- Jesteś  urocza- powiedział  i pocałował  mnie namietnie po piersiach

Zaczął  schodzić  pocałunkami  niżej,  przez co czułam  w brzuchu motyle. Jego nieco szorstkie, duże  dłonie  zaczęły  rozpinać  moje spodnie.  Chciałam  mu trochę  pomóc,  wiec uniosłam  swoje biodra,  by mógł je szybciej zdjąć. 

Jonghyun rzucił  moje spodnie i dolną  bieliznę na podłogę , zaczął  całować  i dotykać  moje nogi.  Zrobiło  mi się  gorąco.  Kiedy znalazł  się  bardzo blisko mnie poczułam  jak w jego bokserkach brakuję  miejsca.  Przewróciłam  go i gdy znalazłam  się  nad nim,  rozebrałam go do naga.  Oblizałam usta ,zaczęłam  całować i dotykać  jego rozgrzane ciało.  Jonghyun przyciągał  mnie bliżej,  a swoje palce wpłatywał w moje włosy.  Czasami za nie ciągnął,  ale mi to nie przeszkadzało.

Usiadłam  na nim okrakiem i zaczęłam  poruszać  biodrami.  Jego rece zaczęły  masować  moje pośladki i uda. 

- Dobra koniec tego

Odezwał  się i przerzucił mnie pod siebie.  Rozszerzył  mi nogi i palcami zaczął  dotykać moje miejsce intymne.  ( co ja piszę? 😂)  Wygięłam  się  w łuk gdy dotykał  moich czulych punktów.  Z każdym  jego ruchem robiłam  się  coraz bardziej mokra i miałam  coraz to większą ochotę  na niego.  Zaczęłam  jęczeć  z rozkoszy.  Chłopak  gdy to usłyszał,  postanowił  w końcu  wejść  we mnie.  Oblizał swoje mokre palce i na kierował swojego przyjaciela na moje wejście.  Zaczął  mnie całować  i powoli we mnie wszedł.  Krzyknęłam w jego usta.  Dzięki  temu,  że  był  blisko mnie mój  krzyk nie był  głośny.  Gdy przyzwyczaiłam  się  do jego rozmiaru Jong zaczął  się  we mnie poruszać.  Z każdym  jego pchnięciem  czulatm się  bardziej konfirtowo.  Jonghyun zaczął  głośniej  oddychać  i coraz bardziej przyspieszał swoje ruchy.  Cały  czas dotykaliśmy się  nawzajem.  Gdy chłopak  trafił  w mój  czuły punkt zostawiłam  na jego łopatkach ślady po podrapaniu.... Chłopak  się  tym nie przejął.  Chwycił  mnie za nogi i zarzucił  je sobie na jedno ramie.  Jego pchnięcia były  mocne.  Oboje już  byliśmy  zdyszeni i mokrzy od potu.  Czułam  że  jestem już  blisko.  Jonghyun chyba też . Odwrócił  mnie do siebie tyłem  i położył  swoje dłonie  na moich pośladkach.  Zaczął  mnie szczypać  i całował moje plecy.  Jego język zaczął  bawić  się  moimi uszami... Myślałam,  że  zaraz tam oszaleję. 

𝐒𝐇𝐈𝐍𝐞𝐞 𝐆𝐇𝐎𝐒𝐓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz