29

436 34 33
                                    


Kiedy wróciliśmy do hotelu Minho pomógł mi pozanosić wszystkie rzeczy do sypialni Jonghyuna. Zostawiliśmy je na podłodze, bo oczywiście w garderobie były nadal cuchy chłopaka. Minho chciał je zdjąć i przenieść gdzieś do innej szafy, ale ja zbytnio nie chciałam tego robić. Przecież nie było wiadome czy mogę tu zamieszkać. To jeszcze nie było pewne. Postanowiliśmy więc, powiesić moje ubrania razem z ubraniami Jonghyuna. Nie wieszaliśmy je gdzie popadnie. Staraliśmy się tak jakby podzielić garderobę. Gdy skończyliśmy trochę mi się zrobiło przykro. Tak to by mogło wyglądać gdybym wyszła za Jonghyuna...

-Wszystko ok?- zapytał Minho. Odpowiedziałam mu jedynie kiwnięciem głowy.

Chłopak nie drążył tematu i wybrał dla mnie sukienkę i buty na wysokim obcasie. Podał mi je i zerknął jeszcze na szufladę gdzie włożyłam swoją nową bieliznę.Wiedziałam, że tak miałam się ubrać na te całą kolację, ale ten wzrok wbity w szufladę mnie lekko krępował.

Wiedziałam, że tak miałam się ubrać na te całą kolację, ale ten wzrok wbity w szufladę mnie lekko krępował

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Koronkowa czerwona będzie najlepsza- powiedział po chwili namysłu i wyszedł puszczając mi oczko.

Otworzyłam oczy ze zdziwienia i przez dłuższy czas parzyłam się na szklane drzwi. Nie znałam Minho od tej strony. Nawet Jonghyun nie odzywał się do mnie w taki zboczony sposób. Zaśmiałam się pod nosem i kręcąc głową podeszłam do szafki, by wybrać bieliznę. Od razu w oczy rzuciła mi się ta czerwona ,o której mówił chłopak, ale chciałam mu zrobić na złość i wybrałam czarną....W sumie to i tak nie zobaczy jaką wybrałam, więc nawet nie wiem po co kazał mi ubrać akurat taką. Mam nadzieję ,że nie ma jakiś planów co do mnie na dzisiejszą noc...

By wyrzucić od siebie te myśli wzięłam długą i relaksującą kąpiel w pianie. Starałam się wyciszyć i nie myśleć o spotkaniu z rodzicami Jonghyuna. W pewnym momencie usłyszałam jakby ktoś otworzył drzwi od sypialni. Pierwsza osoba ,o której pomyślałam to Minho. Nie wiedziałam co zrobić. Zostać ,czy wyjść i okryć się ręcznikiem. Bałam się to zrobić, bo mogłabym wybrać zły moment, więc ostatecznie zostałam w ciepłej wodzie i zakryłam się dodatkowo rękoma. 

-Co ty zrobiłaś w mojej garderobie?- usłyszałam za sobą głos Jonghuna

-Co ty zrobiłaś w mojej garderobie?- usłyszałam za sobą głos Jonghuna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
𝐒𝐇𝐈𝐍𝐞𝐞 𝐆𝐇𝐎𝐒𝐓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz