Masum bir aşktı onlarınki. Daha yeniydi. Yalnızca iki hafta olmuştu. Lisenin 2. yılıydı. Yakışıklı bir genç, belki de dünyanın en güzel kızına kaptırmıştı kalbini. Tüm genç kızlar, gence hayranlıkla bakardı ve gencin hoşlandığı kız sürekli, herkes tarafından dışlanırdı. Fakat aşktı bu işte. Gencin kalbi, o kızdaydı.
Bir gün cesaretini toplamış, öğle saatinde kıza, onunla konuşmak istediğini söylemiş ve bahçede bir banka oturmuşlardı.
Genç, daha önce kendisini hiç bu kadar terli ve gergin hissetmemişti. Hatta utanıyor bile denebilirdi, yanakları nar gibi kızarmıştı. Hayatında ilk defa birinden hoşlanıyordu. Gerçek anlamda tabii, çocukluk saçmalıkları sayılmaz.
"Sana bir şey söylemeliyim ve bu çok önemli ama nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum. Açıkçası..."
Kelimeleri bile bir araya getirmekte zorlanıyordu. Başını öne eğdi ve ofladı. Boğazını temizledi.
"Bak, bunu hızlı söyleyeceğim yoksa burada kalp krizinden ölüp gideceğim."
Bu cümle, kızın kıkırdamasına sebep oldu. Genç, hızla başını kaldırdı ve sevgiyle dolup taşan bakışlarını genç kıza yöneltti. Genç kız, utanarak hemen dudaklarını birbirine bastırdı.
"Özür diler-"
"Senden hoşlanıyorum." dedi genç, kızın cümlesini tamamlamasına izin vermeden. Genç kız, donakaldı. Kalbi tekledi, nefesi kesildi. Genç çok yakışıklıydı, herkes ondan hoşlanıyordu, etrafında yüzlerce güzel kız vardı ama o...Genç kızdan hoşlandığını söylüyordu.
"Buna inanmamı bekleme."
Genç kızın tepkisi, genci şoka uğrattı.
"Ne?"
"Daha önce de bana bu şekilde oyunlar yaptınız ve ben artık yoruldum."
"Hayır, hayır! Bu bir oyun değil, Al! Seni seviyorum ben! Yemin ederim!"
"Yeme beni, Tyler. Etrafında senden hoşlanan yüzlerce güzel kız varken gelip benden hoşlandığını söylüyorsun. Buna inanmamı mı bekliyorsun şimdi de?"
"Hepsinin, herkesin canı cehenneme, Ally! Kimin güzel olduğu veya benden hoşlandığı umurumda bile değil! Ben senden hoşlanıyorum ve benim için dünyadaki en güzel kız sensin,"
Genç kız, dikkatle Tyler'a baktı. Tyler, nefes nefese kalmıştı.
"Bak, bugünü çok bekledim ben. Nasıl oldu bilmiyorum ama bugün cesaretimi toplayabildim ve şu an seninle buradayım. Aylardır bu An'ı bekliyorum ben."
"Aylardır?"
"Tam 3 ay 2 hafta 26 gündür."
Ally, sertçe yutkundu. Gözleri şaşkınlıkla büyüdü ve o an anladı ki, Tyler gerçekten onu seviyor. Bu bir oyun değil.
"Sen ciddisin."
"Ne kadar ciddi olunabilirse o kadar hem de,"
Ally, ne yapacağını veya söyleyeceğini bilemedi. Kalkıp gitmek istese, bu Tyler'a karşı çok büyük bir saygısızlık olurdu. Konuşsa, batıracağından kesinlikle emindi.
"Evet. Ne diyorsun?"
"Ben..Ben bilemiyorum, Tyler."
"Seni sıkmak istemiyorum ve biliyorum cevap vermek kolay değil,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günışığı Körfezi
FanfictionBüyük oteller zincirinin sahibi Eric Wolfhard'ın oğlunun 18. yaş gününden sonra aldığı sorumluluk üzerine aklında oluşturduğu plan nasıl bir sonuca varacak?