Shawn Mendes-In My Blood şarkısıyla yazılmıştır.
♧
"...Sevgili kuzenin Miranda da tüm bu olanları yanlış anladı ve anlatmama müsaade bile etmeden çekip gitti."
"Tanrım, burada çalışan kızın hâlini düşünemiyorum bile." dedi ve elinde tuttuğu içkisinin son yudumunu da içip bardağı cam masaya bıraktı.
"Sana Finn'in asla böyle bir şey yapmış olamayacağını söylemiştim," diyerek Finn'in sırtını sıvazladı ve gülümsedi, Ryan.
"Doğru olanı yapmışsın sen, Finn. Başkalarını boşver, umursama. Miranda'yı da siktir et."
"Hey!" diye bağırdı Scott, kaşlarını çatarak.
"Kusura bakma dostum ama Miranda cidden çocuk gibi davranmış."
"Hatasını anlayacağından eminim. Hep böyleydi."
"Ne yani hep olayın aslını bilmeden sevgililerini gelip sana mı ispiyonlardı?"
"Aptal aptal konuşma, Ryan. Yani sürekli fevri davranırdı, daima kendisinin haklı olduğunu düşünürdü. Ama hatasını anlayıp sana dönecek ve özür dileyecektir."
Finn, elindeki viski bardağıyla oynamaya başladı. Derin bir iç çekti ve başını öne eğip omuz silkti.
"Mutlaka döner ve özür diler, Scott. Özrünü kabul de ederim ama ben ona döner miyim...bilmiyorum."
"Bu da ne demek şimdi?" dedi ve biraz geri çekilip şaşkınlıkla Finn'e baktı, Ryan.
"Sakın şehre sevgilin olmadan döneyim falan deme, Wolfhard! O zaman Dora'nın ilgisi yine sende olur ve onunla asla şansım kalmaz ve ben de seni biraz öldürmek zorunda kalırım ve inan bana dost katili olmak istemiyorum!"
Finn, Ryan'ın bu sözlerine ufak bir kahkaha attı ve viskisinden bir yudum aldı.
"Meraklanma dostum, Dora umursadığım şeyler arasında sonda bile değil. Hem belki dönünce aranızı yapabilirim."
"Ciddi misin sen?!"
"Tabii."
"Sen gerçek bir dostsun." diyerek Finn'e sarıldı ve neşeli kahkahasıyla tüm odayı doldurdu. Scott, donuk bakışlarıyla Ryan ve Finn'e bakıyordu. Bunu fark eden Finn, Ryan'ı durdurdu ve ayağa kalkıp Scott'ın karşısında durdu.
"Hey, bir sorun mu var?"
"Evet, Finn," diyerek ayağa kalktı ve Finn'in karşısında durdu, Scott.
"Ne olmuş olursa olsun Miranda benim kuzenim ve ona bu şekilde davranmana izin vermem."
Finn, kaşlarını çatarak Scott'a baktı ve kollarını göğsünün altında bağladı.
"Sen ciddi misin ya? Gerçekten mi, Scott?"
Finn, histerik bir şekilde güldü ve başını bir serseri misali hafifçe sallamaya başladı.
"Senin o sevgili kuzenin Miranda'yı seviyordum ben. Tapıyordum resmen lan ben ona. Tanrıçam...Ona taktığım lakap buydu. Miranda'ya hiçbir bok yapmadım ben! Ama o ne yaptı? Götünden bir senaryo uydurup bana siktiri çekti!!"
"Hey hey hey! Sakin olun beyler!"
"Kelimelerine dikkat et, Finn!"
"Sakin olun, dedim!" diyerek ikisinin arasına girdi, Ryan.
"Kim olursa olsun -ki burada senin kuzeninden bahsediyorum Scott- aramıza giremez. Beni duydunuz mu? Buraya eğlenmeye geldik, saçma bir şey yüzünden aramızı bozmaya değil." dedi, Ryan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günışığı Körfezi
FanficBüyük oteller zincirinin sahibi Eric Wolfhard'ın oğlunun 18. yaş gününden sonra aldığı sorumluluk üzerine aklında oluşturduğu plan nasıl bir sonuca varacak?