Da jeg blev født, var det i hospitalsværelset ved siden af mit fremtidige jeg's værste fjende. Min mors bedste venindes søn. Nathaniel Adams. Da jeg var blevet født, var den første person, som jeg så, bortset fra min mor, Nathaniel Adams. Jeg har altid haft ondt af, at mine uskyldige baby øjne skulle se så grimt et syn, men det er ikke vigtigt. Da jeg fyldte et, var han til min fødselsdag. Da jeg fyldte to, var han der igen. Da vi begge fyldte tre, slog han mig i hovedet. Jeg sparkede ham i maven. Da vi var fire, kørte han mig over med sin brandbil. En lege en, ikke en rigtig en. Jeg bankede ham med en barbiedukke. Da vi var fem, klippede han alt håret af selvsamme barbiedukke. Jeg klippede noget af hans hår af. Da vi var seks, startede vi i skole. Hvis jeg troede at de seks forrige år var slemme, så var de næste helvede.
Nathaniel Adams var elsket fra den første dag, hvor han satte fod i klassen. Ingen så mig. Han sørgede for det. Jeg var ingen, da jeg var seks. Da vi var syv, skubbede han mig ned fra en gynge. Jeg nedlagde ham i sandet og sørgede for, at han smagte på det. Da vi var otte, begyndte jeg langsomt at vokse. Jeg havde aldrig været som de andre piger i klassen. På en eller anden måde, havde jeg altid skilt mig ud. Det vidste Nathaniel godt. Han sørgede også for, at alle andre vidste det. Da vi var ni, sagde han til alle, at jeg boede på gaden i en gyde og sov med vaskebjørnene og duer. Jeg fortalte folk, at han tissede i bukserne om natten. Da vi var ti, begyndte jeg til fodbold. Til mit uheld gjorde han det samme, og det startede en lang kamp om at være den bedste. Jeg vinder selvfølgelig. Da vi var elleve, tog jeg mig endelig sammen og gik ordentligt imod ham. Da vi var tolv, kvalte han mig næsten. Jeg kørte hans fod over med min cykel. Syv gange. Da vi var tretten, var det officielt. Jeg var ikke som de andre. Jeg var utroligt høj, lange tynde ben og noget alt for langt hår. Jeg spillede fodbold med drengene, og jeg gik ikke med tyve lag mascara. Da vi var fjorten, fik min far diagnosticeret kræft. Det var også det år, at vi begyndte i high school med folk, som ikke kendte mig. Derfor startede jeg på ny og ændrede min væremåde. Jeg overhalede hurtigt Nathaniel i popularitet, og for første gang stod nogen rent faktisk op for mig. Da vi var femten, døde min far af kræft. Nathaniel sagde ikke en gang, at han kondolerede. Da vi var seksten, prøvede han stadig at ødelægge mit liv. Jeg gengældte forsøget. Nu hvor vi er atten, vil vi fortsætte med at hade hinanden, ligesom vi altid har gjort.
Eller det troede jeg.
Wup wup wup wup. Nu starter HDY officielt (;
Jeg glæder mig til at udgive alle fremtidige kapitler yaay!!Kommenter gerne. Jeg keder mig virkelig.
Udgivet: 15/04-2019
YOU ARE READING
Hating dating you
Teen FictionTalia Smith og Nathaniel Adams har altid hadet hinanden. Siden deres mødre løftede dem op i luften som små babyer. Siden de så hinanden i øjnene få dage efter, at de var blevet født. Deres had er kun blevet stærkere igennem deres barndom. Men da irr...