kapitel 25 - bålfesten & slåskampen

3.6K 116 165
                                    

(Tror vi har fattet, hvem der har lavet utroligt mange billeder nu xsagittariussx )
"Ind i bilen," råber Nate til alle. Jeg sætter mig i midten på bagsædet. Violet sætter sig på min ene side og Vico på min anden. Drew sætter sig foran sammen med Nate. Jeg hiver lidt ned i min kjole, da den kravler op ad mine ben. Vi skal hen til stranden, hvor bålfesten bliver holdt. Jeg gider egentlig ikke. Jeg er den der sarte type, som ikke nyder at stinke af bål i tre dage. Vi har allerede drukket lidt for at starte festen op, så alle er i strålende humør. Theo må ikke komme med, hvilket vist er ret så smart. Han ville bare blive fuld, falde i havet og blive ædt af delfiner på store bølger med et surfboard i hånden. Violet sidder og stalker Sawyer på instagram. Hendes obsession er ikke så sund. Bilen begynder at bevæge sig, og jeg tager telefonen fra Violet.

"Nej! Mit liv," udbryder hun. Jeg griner og slukker den.

"Han er drama, Violet. Husk det."

"Jeg ved det, men jeg gik ind på insta, og den gik selv ind på hans profil. Jeg ved ikke, hvordan det skete!" Lyver hun. Jeg griner og lægger hendes telefon i min taske.

"Selvfølgelig."

"Hmm," hun nikker og ser på Vico. "Vil du være min fyr i aften?" Spørger hun. Vico ser overrasket på hende, og så trækker han på skuldrene. "Super," Violet trækker sig tilbage igen.

"Noget er gået op for mig," fortæller jeg alle.

"Aw, man husker altid sin første gang. Hvordan er det? Gør det ondt??" Spørger Nate. Jeg himler med øjnene.

"Du har drukket," jeg prikker anklagende til hans kind. "Du må ikke køre."

"Årh okay Miss Politidame."

"Det er farligt," jeg ser på Drew, "ik?"

"Jaer," han lytter slet ikke og ser kun ned i sin telefon.

"Drew!"

"Jeg er ærligt mega ligeglad med det, Smith. Vi er ikke døde endnu."

"Men hvorfor kører du ikke? Du drikker ikke," udbryder jeg.

"Har ikke noget kørekort," mumler han fraværende og stikker næsen op i røven på telefonen. Jeg mener, laver han andet end at sidde med den pokkers telefon?

"Hvis vi dør, Nathaniel, så dør du, okay?"

"Du giver mig jo ikke et valg. Men jeg må sige, at jeg er imponeret over din evne til at pointere det tydelige," sukker han dybt og trækker på skuldrene. Jeg himler med øjnene.

"Vi er her!" Råber Violet spændt, da vi parkerer. Jeg tager en dyb indånding. Døde ikke i dag. Jeg stiger ud fra bilen på samme tid som de andre. Bålet er allerede tændt, og det er kæmpe stort. Det vil sige, at jeg skulle have taget min kusines trampolin med, så jeg kan hoppe på den op over bålet med Nate i armene, så jeg kan smide ham ned på det. Pis os. Mission fejlet. Jeg lader Nate lægge sin arm om mine skuldre og lede mig hen mod de mange kasser fyldt med isterninger, hvor der er alkohol i. Nate rækker mig en mokai, men jeg ryster på hovedet.

"Noget stærkere."

"Uha, har jeg forandret dig fra svagdrikker til... Stærkdrikker? Hvad hedder det?"

"Jeg ved det ikke, men jeg tager den her," jeg læner mig forover og tager noget, som ser stærkt ud, imens jeg sørger for at min røv rører ved Nate. Bare for at drille ham. Og det virker, fordi han hoster utilpas og tager en øl, før han griber hårdt fat on min hånd og hiver mig hen mod vores holdkammerater. De smiler alle sammen bredt.

"Kan du huske til den fest, hvor vi fejrede at vinde mesterskabet, og du blev utroligt fuld?" Spørger Wren. Jeg skynder mig at ryste på hovedet og tage en kæmpe mundfuld af min klamme alkohol ting, så jeg ikke kan svare. Alle andre nikker.

Hating dating youWhere stories live. Discover now