Emma's POV
Kad stane pored mene, iznenađeno ga pogledam, dok me on gledao uz mali slatki smješak, a moj se razum uznemiri, u roku sekunde. Naravno, to je bio on. On je bio jedini dečko dosad koji je uspio uznemiriti moj razum.
"Izvolite?"- upita Karla, a ja sam mogla njegov pogled osjetiti na sebi. Pokušala sam bilo kako zanemariti to, pa ustanem sa stolice i odem oprati čaše koje su ostale u sudoperu.
"Imaš opasnu prijeteljicu."- pokušao joj je tiho šapnuti, ali nije mu baš išlo ili je u inat meni govorio glasno, pa da ga čujem. Ne znam.
"Znam."- kaže te se obadvoje nasmiju, a ja preokrenem očima.
"Dupli viski."- kaže te mu Karla da to što je tražio pa se gospodin spasitelj udalji od šanka, a meni priđe Karla.
"Ne!"- prekinem ju jer je krenula pričati, pretpostavljam da je htjela pričati o ovome stvoru.
Uzmem čašu sa šanka koja se do malorije nalazila do onog retardiranog gospodina i popijem vode.
"Emma..."- razočarano se javi.
"Ma šta Emma?"- ostavim čašu te ju pogledam.
"Šta ti je sad odjednom?"- upita me, a ja se smirim.
"Ne znam. Sve mi je."
"Mama, pa sad Leon, pa ovaj tu kreten."- nabrajala sam te se rukama oslonila na kuhinjski element.
"A da uzmeš par dana odmor?"- upita me te osloni ruku na moje rame, a ja se sarkastično nasmijem.
"Pa Edo bi me ubio."- uzvratim joj, a ona razočarano izdahne.
"Ah..."- frkne te rukom lupi u kuhinjski element.
"Mah..."- i ja izdahnem te nastavim prati čaše.
Koliko ih je Isuse.
"Kako je mama?"- upita me, a ja zagrizem usne.
"Još je u komi."- uzvratim.
"Pa šta joj se dogodilo?"- upita te počne brisati čaše koje ja operem.
"Srčani."- odgovorim opet grizući usne.
"O jebote."- zastane na kratko te opet krene brisati.
Prala sam čaše te sam začula otvaranje vrata kafića, pa sam podignula pogled prema vratima gdje sam ugledala dva policajca kako ulaze unutra. Uvijek se uplašim kad njih vidim da dolaze, makar znam da nisu došli po mene.
"Karla."- ispustim čašu te ju rukom uhvatim za lakat.
"Šta je bilo?"- pogleda me zbunjeno, a ja joj očima pokažem prema vratima.
"Dobro večer!"- priđu nam ta dva policajca, ali nas jedan od dvojice pozdravi, a ja nisam bila u stanju razgovarati.
"Večer!"- uzvrati Karla, a ja ju nisam puštala od straha.
"Koja je od vas Emma Lane?"- ispali jedan, a ja se stresem i raširim oči kad izgovori moje ime.
"J-ja."- promucam, a taj isti zamahne rukom da mu dođem, no od straha ništa ne učinim.
"Uhićeni Ste radi skrivanja Leona Lanea i ometanja istrage."- udahnem te shvatim da je gotovo. Leon je uhvaćen, a i ja s njim jer sam mu pomogla.
Znala sam da će mi se to obiti u glavu.
Zacvilim kad mi priđe policajac te mi stavi lisice oko ruku, a Karla me izbezumljeno pogleda.
"Karla, mama."- zacvilim.
ESTÁS LEYENDO
Treća opcija
RomanceŠto ako nas život odvede drugim putem? Što kada osveta postane opsesija? Je li vrijedno žrtvovati sve samo zbog jedne osobe? 🔞