Emma's POV
"Em..."- dotrči Ian iz dnevne jer je valjda mislio da ću pobjeći.
"Nadam se da imaš dobro objašnjenje za ovo."- grubo kaže te se osloni na štok, dok ja ostanem stajati uz kuhinjski otok.
"Ovaj... Čula sam plač, Becca je plakala."- zamahnem zbunjeno rukama, a on se sarkastično nasmije.
"A sad i dobricu glumiš?"- upita uz sarkastični osmijeh na što se ja smrknem.
"Pa plakala je!"- kažem glasnije, a on prođe rukom kroz kosu.
"Možda ju je tvoj cjenjeni brat povrijedio, bilo bi korisno da reagiraš."- bahato kažem te shvatim da sam povisila ton, a on se smrkne. Odlično. Bravo Emma!
"Ti."- upre prstom u mene te krene prema meni;
"samo još jednom povisi ton na mene. Gledat ćeš kako ti prvo ubijam mamu, a onda i brata."- priđe mi i rukama se osloni na otok, a ja se počnem tresti.
Jedna kriva riječ ili jedan krivi odgovor bit će mrtvih, sama pomisao na to me tjera na suze.
"Nadam se da smo se razumijeli."- nasmije se na što ja protrnem i ne kažem ništa.
"Drago mi je, pozdravi se s Blair i idemo."- suze mi skliznu niz obraz te ih brzo obrišem i prođem pored njega kao munja jer mi prijeti ubojstvom mame i brata.
Koliko bolestan moraš bit da to kažeš i učiniš?!
"Blair."- dođem u dnevni te ju pozovem malo sa strane.
"Dođi tu!"- ustane i udalji se od grupe, ali ja odmahnem glavom na što ona zacvokoće i dođe do mene.
"Moram ići."- čučnem da budem njene visine te mi priđe i rukom počne prolazit kroz moju kosu.
"Baš moraš?"- upita te pogleda u Iana koji je bio iza mene, ali ja ga nisam htjela gledati jer mi se gadi.
"Blair..."- rekao je dosta strogo na što ona ponovno zacvokoće pa me zagrli.
"Baš ne voli kad se nas dvije igramo."- ispusti me iz zagrljaja te se nasmijem na njezine riječi.
"Ajde bok, uživaj!"- ustanem te ju pogladim po glavi i krenem prema njemu, ali se okrenem i mahnem joj te mi uzvrati. Nasmijem se pa ponovno krenem prema onom moronu.
Kad mu priđem obgrli me rukom oko struka na što ja glasno udahnem.
"Aaron, čujemo se!"- zamahne rukom prema Aaronu, a onda otvori izlazna vrata te izađemo i odemo prema autu gdje i sjednemo.
Cijelim putem do kuće smo šutjeli te bi se ponekad pogledali kraičkom oka, ja od straha da bi mi nešto učinio, dok je on vjerojatno gledao iz čiste znatiželje.
Kada izađemo iz auta i krenemo koračati prema kući te nas ljudi koji stoje oko doslovno, cijele kuće počnu pomalo čudno gledati, uhvati me za podlakticu i privuče uz sebe, pa priđe mome uhu.
"U moj ured. Odmah."- brecnem se na njegove riječi te me ispusti i ode negdje sa strane te stanem i pogledam u kojem je smjeru otišao.
Odmahnem glavom te uđem unutra penjajući se uz stepenice te uđem u njegov ured i počnem hodati po njemu u nadi da ću pronaći sliku, možda, njegove obitelji.
"Sjednite."- iznenadi me Ian otvarajući vrata ureda na što se ja brecnem, a iza njega se pojavi još tri nabildana lika i Fran.
Naravno.
Uđu unutra, a ja ostanem stajati u čošku iza Ianovog stola dok su se oni namjestili na fotelje koje su bile u uredu. Pogledam ih skupljenih obrva, a on produži pored mene i sjedne u svoju fotelju te se udobno smjesti.
"Mlada damo, ideš kući."- okrene se foteljom prema meni, a ja se sarkastično nasmijem. Smijala sam se neko vrijeme dok me Ian blijedo gledao te se brzo uozbiljim.
"Šališ se."- podignem obrve i pogledam ga.
"Zahvali se njemu, odao te!"- upre prstom u Frana, dok je on sjedio na fotelji i nekako, retardirano se smijao na što ja napravim nezadovoljnu grimasu.
"Ali!"- naravno. Uvijek postoji jebeno ali.
"Nemoj mislit da si me se riješila."- upre prstom sad u mene, a onda prođe rukom kroz kosu.
"Šta?"- ostanem totalno zbunjena te ga blijedo pogledam.
"Greg je policajac, upoznaj ga jer ćete se još puno družiti."- upre prstom na plavog dečka koji je stajao oslonjen na fotelju.
"Alex."- upre prstom na tamnoputog dečka koji je sjedio na fotelji.
"Jason."
"A Frana znaš."- totalno ravno ih nabroji, a ja doslovno zinem i pogledam ga.
"Dečki, tu smo kako bismo uskladili priče."- foteljom se okrene prema njima te uhvati kemijsku koja je bila do njega i počne ju paliti i gasiti.
"Također, to važi i za tebe."- pogleda me, a ja skupim oči.
Ne da ništa ne razumijem, nego sam toliko zbunjena da ne znam što bih rekla.
"Greg je policajac, a Alex i ja ćemo se ubaciti u njegov tim i cijelo vrijeme ju nadgledamo."- upre prstom u mene na što ja raširim oči gledajući ih sve.
"Moramo se javiti Danskoj policiji kako bi surađivali da ne bude očito."
"Greg, očekujem od tebe da ćeš ti to riješiti."- osloni se rukama na stol i hrapavo kaže na što Greg potvrdno kimne glavom.
"Smatraj to rješenim."- ponovno kimne glavom, a ja ih blijedo gledam i nevjerujem šta rade i šta govore.
"Emma."- okrene se foteljim prema meni, a onda primjetim da su svi pogledi bili uprti pravo u mene.
"Tvoj zadatak je..."- zamisli se;
"Praviti se luda."- nasmije se.
"Nadrogiramo ju sad i ako je testiraju shvatit će da je cijelo vrijeme bila drogirana i da nije bila prisebna, pa ne može biti nikakva korist policiji."- kaže Alex, a ja raširim oči i pogledam ga dok mi je u grlu nastajala velika knedla.
"Dobro, jedino joj treba nekako skratit jezik jer, jebiga, sjećat će se svega."- slegne ramenima na što se Ian ponosno nasmije.
Grčilo me u želudcu, nisam se osjećala nimalo dobro jer nisam znala što će se dogoditi.
"Sviđa mi se ideja."- zapucketa Ian prstima uz osmijeh.
"Ne mož..."- prekine me automatski;
"Mogu."- ispali, a ja zatvorim oči razmišljajući da se ovo ne događa.
"Sjećat ćeš se svega, naravno, nadam se da ne pomišljaš reći istinu."
"Jer znaš i sama da sam na svašta sposoban kad mi nije po volji."- grubo kaže, a ja pogledam u plafon.
Ovo se ne događa.
Ovo je jedan ružan san iz kojeg ću se sad probuditi.
Sad!
Sad!
"Odlično!"- vikne Ian te ustane sa stolice te ih pogledam i uspostavim da to ipak, nije san.
"U sobu."- upre prstom prema vratima, a ja napravim grimasu i izađem iz ureda, dok oni svi ostanu sjediti.
Nikad ga se neću riješiti.
x x x
Hmhm, Emma ide kući kako vam se to čini?
Prokomentirajte, zanima me vaše mišljenje.
Uživajte u nastavku i čujemo se sutra🙋🏻♀️
Lysm♥️
ESTÁS LEYENDO
Treća opcija
RomanceŠto ako nas život odvede drugim putem? Što kada osveta postane opsesija? Je li vrijedno žrtvovati sve samo zbog jedne osobe? 🔞