Part 55: "Ti me izluđuješ."

5.8K 174 30
                                    

Emma's POV

Nakon duže vožnje u autu stignemo do kuće u kojoj smo bili za moj rođendan što mi je odmah probudilo loše uspomene.

"Khm, khm!"- Ian se nakašlje kad shvati da sam u svome svijetu na što ga zamišljeno pogledam, a on izađe iz auta te i ja učinim isto.

"Šta je bilo?"- stane pred mene te me zbunjeno pogleda na što ja odmahnem glavom.

"Neće se ponoviti ono."- privuče me jednom rukom uz sebe jer je očito shvatio zašto sam tako zamišljena.

"Nadam se."- sarkastično odgovorim, pa me on počne lagano odvlačiti prema kući.

Kad uđemo u kuću osjetim da mi se želudac buni, što znači da sam gladna, a Ian se nasmije jer se moj želudac oglasio.

"Gladna sam."- udaljim se od njega i okrenem se prema njemu kako bih ga pogledala, dok se on slatko smijao.

"Ma daj?!"- pljesne rukama na što se ja rukama uhvatim za svoj trbuh.

"Napravit ću si sendvič, hoćeš i ti?"- uprem prstom u kuhinju, a on ostane stajati na mjestu prekriženih ruku.

"Ne hvala."- odmahne rukama na što ga ja smrknuto pogledam.

"Imam iskustva s tvojim kuhanjem, ne želim ponoviti."- nasmiješeno odgovori, a ja odmahnem glavom i odem u kuhinju kako bih si napravila sendvič.

Otvorim frižider i malo se nagnem kako bih vidjela što ima u frižideru i za neko čudo nije bilo ničega osim onog pudinga koji sam jela u onoj kući kada smo pravili tortu. Razočarano izdahnem te se podignem s pudingom u rukama, a onda osjetim ruke oko struka i vrući dah koji se spušta na moj vrat na što sam zadrhtala. Rukama me privukao još više k sebi kako bih osjetila veliku nabreklinu kako se trlja o moja leđa. Duboko sam udahnula, a on je rukom prošao od mojih grudi preko trbuha sve do mojih hlača, pa do vrha gaćica, a ja sam zajecala. Od silnog iščekivanja i uzbuđenja već sam bila mokra. Okrenuo me prema sebi te puding spustim na kuhinjski otok iza njega, pa me uhvatio za obraze i zarobio moje usne svojima. Jezici su nam se milovali pa ratovali, a on je čvrsto držao rukom oko mog vrata održavajući takav tempo. Zavukla sam mu ruke pod majicu i osjetila napetu, glatku kožu pod svojim prstima, a on podigao hvatajući me rukama za dupe na što ja obgrlim noge oko njegovog struka kako ne bih pala. Počeo je kroz poljubce hodati uz stepenice koje vode na kat. Kad smo se našli pred sobom nogom otvori vrata, a također ih tako i zatvori nakon što uđemo u sobu, pa me okrene prema vratima uz koja me pribije leđima prelazeći jezikom preko moje ključne kosti.

"Jebat ću te. Jebat ću te tako jako sada da ćeš me moliti još."

Na njegove riječi trnci su mi prošli tijelom i uhvatila sam ga rukama za majicu pa ga ponovno strastveno poljubila. Voljela sam taj njegov okus i način na koji me ljubio i dirao. Prelazio je rukama po bedrima te se okrenuo i nastavio hodati prema krevetu na koji me baci, a onda se nadvije iznad mene skidajući mi kroz poljubce majicu i hlače te mi otrgne gaće na što ciknem od iznenađenja, a njega nasmije. Dok me ljubio posegnula sam za patentom na hlačama i počela ih skidati, a on ih skinuo do kraja. Podigao me kako bih sjedila te posegnuo za grudnjakom koji je brzo skinuo jednom rukom bacajući ga sa strane, ne odvajajući usne od mojih. Sjedila sam pred njim gola i izložena njegovom pogledu. Mislila sam da ću se opet osjećati čudno, da će me biti sram, ali način na koji su me njegove oči promatrale godio mi je, činio me da se osjećam poželjno. Promatrao me cijelu, dio po dio, a moje tijelo obuzimala je vrelina. Među nogama mi je bridilo i osjetila sam koliko sam vlažna. Skinuo je bokserice i izvadio svoju muškost. Bio je velik, ali nije me to iznenadilo. Uhvatio me za ruku i bacio na krevet. Jezikom je prolazio preko moje bradavice koja je natekla od želje, a rukama mi je milovao trbuh. Svaki živac u tijelu osjetio je dodir njegove kože o moju u tolikoj mjeri da nisam mogla više izdržati, želim da me uzme, želim ga u sebi. Raširio mi je noge i spustio ruku na klitoris, a ja sam se raspala. Grabila sam posteljinu ispod sebe dok mi se tijelo izvijalo pod njegovim rukama. Jezikom je prolazio preko mojih bedara dok je prstima ulazio u mene i pomicao ih u ritmu. Svršila sam tako jako i glasno, a on nije prestajao. Rukama je podignuo moje dupe i divljački se zabio u mene. Vrisnula sam na osjećaj ugode i ispunjenja koji sam osjećala dok me on snažno jebao i stenjao zajedno sa mnom. Gledala sam ga ravno u oči i osjetila to goruće zadovoljstvo, njegov opojni miris i stras koja izbija iz njegovih očiju dok mi je uzvraćao pogled. Ponovno je spustio palac na moj klitoris kružeći s njim i tjerajući me da svršim.

Treća opcijaOnde histórias criam vida. Descubra agora