Part 31: "Policija! Ispustite djevojku!"

5.3K 183 18
                                    

Emma's POV

Uđem u sobu zatvarajući vrata za sobom te pogledam oko sebe razmišljajući o tome zašto sam ja ta osoba koja mora ispaštati i lagati za tuđe dobro. Zašto je sve ovako komplicirano i jadno?

"Žao mi je. Ovo je za tvoje dobro."- začujem šaputanje pored svog uha, a onda osjećam bol u svome vratu na što se počnem trzati pa uspijem ugledati Iana s injekcijom u ruci.

"Ne..."- ne uspijem ga odgurnuti jer me obuzeo san, a onda mi se samo smrači pred očima te izgubim tlo pod nogama.

Ian's POV

Vjerujem da ste zbunjeni zašto sam ovo napravio. Napravio sam to jer je Fran napravio glupost. Poslao sam ga u Dansku kako bi prodao drogu, ali se mali debil sažalio nad Leonom i rekao da zna gdje je Emma što je sve diglo na noge. Odmah se našoj policiji javila Danska policija s kojim je Greg sklopio dogovor da ćemo dovesti Emmu kući. Naravno, ne puštam ju iz vida. Glumit ću policajca. Dobra zamisao, zar ne?

Nadrogirao sam ju sad. Moram jer radit će pizdarije, a ovako ću je dovesti pred gotov čin.

"Tu ti je uniforma."- iznenadi me Greg na vratima s policijskom uniformom u rukama, dok sam ja gledao Emmu kako spava.

"Bit ćeš danski policajac."- priđe mi na što ja skupim oči.

"Zašto? Pa portugalac sam."- prekrižim mrzovoljno ruke na prsima i pogledam ga.

"Dovest ćeš ju u Kopenhagen i ideš nazad u Lisabon? Okej, jer sam ja mislio da želiš biti s njom."- brzo je rekao te shvatim da ju ne želim ispustiti iz vida.

"Shvatio sam."- uzmem uniformu, ali me uhvati za ruku.

"Tu si došao kao tajni agent jer te njezina obitelj angažirala."- kaže, a ja se nasmijem jer sam sretan što imam tako snalažljivog prijatelja.

"Jeste se s Leonom sve dogovorili? Neće ni riječ zucnut?"- upitam.

"Da."- odgovori, a ja kimnem glavom.

"Ajde brže se spremi, danska policija je na putu."- pomalo uspaničeno kaže.

"Fran..."- odugovlači, ali ga prekinem;

"Ubij te ga, izdao me, izdao je nas sve."- da, rekao sam to. Morao sam, a on je znao da ako izdaš da ćeš biti ubijen.

"Jedino, ako sam prizna da ju je oteo i držao tu."- mislio sam si.

"Nadrogiraj ga i zatvori ga kod sebe u podrum, kasnije ću razriješit to s njim."- uz nakašljavanje kažem.

"Ovaj... Jason ga je već... preuzeo."- kaže kroz odugovlačenje te mi namami osmijeh jer je brzo ovo obavio.

"Super! Presvučem se pa ćemo ih dočekati."- nacerim se pa ispruži ruku te udarimo dlan u dlan u znak uspješno obavljenog posla.

Greg izađe iz sobe te se ja presvučem i izađem iz sobe ostavljajući nju u sobi, samu. Spavala je. Ništa nije mogla, a ni smjela.

"Vrijeme je."- Greg je taman krenuo prema sobi, ali ga preduhitrim.

Okrenem se nazad u sobu i odem do nje, uzmem ju u naručje dok je mirno spavala. Svakog trena dok sam ju iznosio iz sobe sam mislio da me potajno gleda i da čeka trenutak kad će me udarit i izvikati se na mene. Zbunjen sam kad je ovako smirena.

"Policija! Ispustite djevojku!"- preduhitri nas masa policajaca s puškama na stepenicama te sam se u trenutku uplašio da ću ju izgubiti.

"Policija."- ispruži Greg svoju značku, a onda svi pogledaju u mene koji sam ih zbunjeno gledao.

"Danski tajni agent."- Greg mi iz džepa izvuče značku koju nisam znao ni da je imam te se nasmijem.

"Pregledajte kat."- jedan od njih pokaže prstom prema gore te krenu gore.

"Pođite s nama."- glavni od njih je ostao s nama te se pomakao kako bih ja mogao proći dalje.

Hodao sam prema vratima dok mi je lagani povjetarac udarao u glavu jer su ulazna vrata bila otvorena, a ona je i dalje mirno spavala te ju pogledam i nastavim ju gledati. Bojim se da ako me oda da ću morati biti prisiljen na svašta što ona ne želi.

Policajac se od nikud stvorio ispred mene te mi otvorio vrata njihovog auta te ju tamo polegnem i sjednem automatski do nje. Ležala je glavom na mojim nogama, a mene je hvatala neopisiva panika.

Greg je sjeo napred i okrenuo se te me pogledao.

"Koji ti je kurac? Počeo si se trest k'o neka pička. Još ćeš ti sam sebe odat."- ispali ko iz topa, a mene iznenadi te nakon toga uđe taj glavni policajac.

"Gdje je otmičar?"- upita, a ja sam već imao smišljenu priču tako da sam odmah započeo.

"Nas dvojica smo ga otkrili, došli smo i ja jedino što sam vidio da je pobjegao kroz prozor."- slegnem ramenima, a on samo kimne glavom.

"Idemo djevojku odvesti kući i previše je propatila."- kaže, a meni svašta skoro preleti preko jezika. Šta joj je falilo? Imala bi sve samo da je slušala! Sve!

Vozili smo se, satima i satima te skoro i zaspim, ali me trzne Emma koja se također trznula. Pogledam ju te shvatim da se meškolji i da će se očito probuditi. U roku sekunde me oblije hladan znoj. Sve ovo je sad na njoj.

Rukama se uhvati za glavu te napravi grimasu boli i teško otvori kapke, a kad ih otvori jako ih raširi od iznenađenja na što se ja nasmijem te već mislim da je krenula galamiti, ali ju tiho prekinem.

"Shh..."

"Emma. Mi smo policija, sve je okej ideš kući."- kaže ovaj što vozi, dok me ona i dalje hipnotizirano gledala, problijedila je, a oči zasjaje te shvatim da je gotova.

"Emma?"- zazove ju, a ona okrene glavu prema njemu, dok je ruke i dalje držala na glavi.

"Jesi okej?"- upita ju, a ona kimne glavom.

"Bit ću."- ponovno se okrene prema meni i pogleda me te ponovno kimne glavom.

"Sanjam..."- šapne pa zatvori oči, ali ih ne otvori više.

"Emma."- zazovem ju, ali se uopće nije trzala.

"Emma!"- vrisnem, a Greg se okrene i pogleda me.

Uplašio sam se kao nikada do sada. Ne shvaćam kako se ovako brinem za nju. Toliko mi se uvukla pod kožu da bi žrtvovao svoj život za nju? To bi rekao da će se mala klinka koju sam oteo... da će mi biti važna. Samo sam htio sex! Bez emocija, ljubavi, samo sex. A uništio sam joj život. Nije mi baš to bila namjera. Nisam je mrzio. No nisam mogao podnijeti neposlušnost. Pa bi se razbijesnio, i naudio joj svaki put. Jebiga, takav sam. Ne mogu se promjeniti. Ali znam jednu stvar: budala sam. Toliko puta su njene smeđe oči gledale u mene sa nekakvim bijesom, napunjene suzama. Ali ako sam nešto volio, to je njen osmijeh. Tako sladak. Tako lijep. Pogotovo ako je upućen meni.

Ali sve sam to sjebao.

"Šta je bilo."- upita, a ja ga pogledam dok ju lagano šamaram.

"Ne budi se."- odgovorim mu, a ovaj što me vozi me čudno pogleda.

"Drogirali su ju."- izdahne te stisne gas pa shvatim da je ovaj opasan.

Gledao sam ju u nevjerici razmišljajući da ju nisam predozirao?

x x x

Uživajteee

Lysm♥️

Treća opcijaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن