Κάποιες μέρες πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων, ο Αντώνης ήταν και πάλι σε θέση να διδάξει. Την ημέρα της επιστροφής του, η Μαρία δεν ήρθε στο σχολείο. Όλοι του έλεγαν περαστικά και εκείνος περίμενε πότε θα την δει. Είχε μόνο 2 ώρες μάθημα και διόρθωσε κάτι γραπτά στο κενό του και μετά θα έφευγε.
Όταν έφτασε στο αμάξι του, του ήρθε μήνυμα.
ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ. ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙΣ. ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ.
Ο Αντώνης, αν και φοβόταν ότι είναι κάποια από τις παγίδες του άγνωστου, τελικά πήγε στο σπίτι της Μαρίας. Όταν μπήκε σπίτι τους, πήγε μόνο στο δωμάτιο της και σε ένα από τα συρτάρια βρήκε ένα άλμπουμ με φωτογραφίες. Το άνοιξε και δε μπορούσε να πιστέψει στα μάτια του.
Μ:Τι κάνετε εσείς εδώ; Γιατί ψαχουλεύετε τα πράγματα μου;
Η Μαρία στεκόταν στην πόρτα φορώντας μόνο ένα μπουρνούζι.
Α:Ποια είσαι τελικά; Γιατί έχεις φωτογραφίες της Μαρίνας; Τι σχέση έχεις με τη Μαρίνα; Γιατί τόσο καιρό με κοροϊδεύεις; ΜΙΛΑ!
Μ:Σας παρακαλώ πολύ, να φύγετε από εδώ.
Α:Όχι ρε, δε φεύγω! Απαιτώ εξηγήσεις. Έρχεσαι με το έτσι θέλω στη ζωή μου, την κάνεις άνω-κάτω, δεν υπάρχει μέρα που να μη σε σκέφτομαι και να μη μου λείπεις και εσύ τόσο καιρό με θεωρείς έναν μαλάκα, έναν ηλίθιο, που μπορείς να παίξεις μαζί του και να τον φλομώνεις με ψέματα!
Μ:Τόσα χρόνια δε σε ξεπέρασα. Ήμουν μόλις 13 και νόμιζα πως θα μου περάσει, αλλά είμαι ερωτευμένη μαζί σου.
Α:Εσύ είσαι! Γιατί Μαρίνα;
M:Μαρία είναι το πραγματικό μου όνομα και όχι Μαρίνα. Ο μόνος λόγος που επέστρεψα στην Ελλάδα ήσουν εσύ. Ο Ιάσονας δεν πέθανε, είναι ζωντανός. Δε μπορώ να σου πω κάτι περισσότερο, η Άννα θα πρέπει να σου δώσει εξηγήσεις. Τώρα που τα μάθατε αυτά, ώρα να φύγετε, αλλιώς θα αναγκαστώ να καλέσω την αστυνομία.
Α:Είχα προσλάβει έναν ντετέκτιβ να σε βρει. Εσύ τον σκότωσες τον ντετέκτιβ; Λέγε!
Μ:Δεν πέθανε. Σκηνοθετήσαμε τον θάνατο του, ώστε να φοβηθείς και να σταματήσεις να με ψάχνεις.
Α:Και εσύ πας και πηδιέσαι με αυτόν που φοβάσαι μη σε βρει. Πολύ λογικό.
Μ:Είμαι ερωτευμένη μαζί σου! Έρωτας και λογική δεν πάνε μαζί.
Α:Σταμάτα πια να λες ότι είσαι ερωτευμένη μαζί μου! Δεν πιστεύω λέξη. Τη μια, φιλιόμασταν και μου έδειχνες ότι κάτι αισθάνεσαι για μένα και την άλλη ήσουν με εκείνον τον πλούσιο. Για σένα ήμουν ένα παιχνίδι και εγώ ο μαλάκας ήθελα να σε προστατέψω.
Μ:Δε χρειάζομαι προστασία. Ο μόνος που τη χρειάζεται είσαι εσύ.
Α:Με κοιτούσε στα μάτια και μου έλεγε ότι θα το παλέψουμε μαζί και τελικά ήμουν ο μόνος που πήγε μέχρι και σε ψυχολόγο, για να ξεπεράσει έναν θάνατο, ο οποίος δεν ήταν καν αληθινός. Ποτέ της δεν με αγάπησε. Θα φορτωνόμουν ένα έγκλημα που έκανε εκείνη και εκείνη μου φέρθηκε τόσο σκάρτα. Μέχρι και εσύ, με κορόιδεψες, με άφησες να βασανίζομαι και να σε ψάχνω, ενώ ήσουν τόσο κοντά μου. Σε μισώ, σε σιχαίνομαι Μαρία!" τα μάτια του ήταν κόκκινα και έκλαιγε.
Μ:Όχι, δεν το εννοείς. Πες μου ότι δεν το εννοείς. Κοίταξε με στα μάτια και πες το μου, μην κοιτάς κάτω.
Ο Αντώνης σήκωσε το κεφάλι και προσπάθησε να της το πει, κοιτώντας την στα μάτια.
Α:Σε μισώ, σε σιχαίνομαι.
Η Μαρία τον πλησίασε και άρχισε να τον φιλάει στον λαιμό.
Μ:Απόδειξε το. Δεν το εννοείς. Με θες, όσο και εγώ. Αναγκάστηκα να πω ψέματα.
Α:Το εννοώ. Σε μισώ και εύχομαι και ο Ορέστης να καταλάβει το ποιον σου. Θα σου κάνω τη ζωή κόλαση από εδώ και πέρα. Δεν απάτησα την Άννα μόνο μαζί σου, αλλά και με άλλες. Είσαι από εκείνες, που για το μόνο που είναι καλές είναι για να τις πηδάς και να εκτονώνεσαι, τίποτε παραπάνω. Δεν αξίζεις ούτε αγάπη, ούτε έρωτα, ούτε τίποτα!
Η Μαρία έκλαιγε ασταμάτητα. Ο Αντώνης την πλησίασε και της χάιδεψε το μάγουλο, αλλά εκείνη του κατέβασε το χέρι. Εκείνος πήγε στην πόρτα και την κλείδωσε. Άρπαξε τη Μαρία και τη φίλησε. Της έβγαλε το μπουρνούζι και εκείνη του έβγαλε τα δικά του ρούχα, τη ξάπλωσε στο πάτωμα και τη φιλούσε σε όλο της το κορμί. Άρχισε να την πηδάει άγρια, αλλά την χάιδευε και την κρατούσε, σαν να φοβόταν ότι θα του πάθει κάτι.Ακόμα δε μπορούσε να πιστέψει ότι η Μαρίνα και η Μαρία είναι το ίδιο πρόσωπο. Μόλις τελειώσουν όλα αυτά, θα μπορούσαν να είναι πλέον μαζί. Πρώτα όμως ήθελε να την βασανίσει λίγο, για να βεβαιωθεί ότι όντως είναι ερωτευμένη μαζί του και δεν τον κοροϊδεύει.
Α:Σε μισώ. Σε μισώ, που τόσο καιρό δεν μου είπες ποια είσαι.
Μ:Εγώ έστειλα το μήνυμα. Θε-θέλω να τελειώσεις μέσα μου. Σε παρακαλώ.
Όταν ήταν έτοιμος να τελειώσει μέσα της, έβγαλε τη βέρα του και την πέταξε κάπου στο δωμάτιο, η Μαρία όμως δεν πρόσεξε αυτή του την κίνηση. Εκείνη τον τύλιξε με τα πόδια της, ώστε να παραμείνει μέσα της, μέχρι να σιγουρευτεί ότι θα τελειώσει μέσα της. Από τα τελευταία λόγια της Μαρίας και μετά, συνέχιζαν να φιλιούνται με πάθος. Τελικά, ο Αντώνης τελείωσε μέσα της και μόλις τελείωσε, σηκώθηκε και άρχισε να ντύνεται.
Μ:Μη φύγεις ακόμη. Μείνε.
Α:Θα φύγω. Και ξέρεις κάτι;
Εμείς τελειώσαμε οριστικά!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ένοχοι
РазноеΔεν είναι μία τυπική ιστορία καθηγητή-μαθήτριας. Όλα ξεκίνησαν χρόνια πριν. Σ'αυτή την ιστορία, κανείς δεν είναι αθώος... Κι ας προσπαθούν να αποδείξουν το αντίθετο. ΟΛΟΙ είναι Ένοχοι. Και ο καθένας κρύβει από ένα ή περισσότερα μυστικά. Αντώνης: 43...