Χριστούγεννα
Ο Αντώνης συνέχιζε να μένει στο σπίτι του Γιώργου και μαζί με την σύζυγο του, γνώριζαν τη σχέση του με τη Μαρία. Ο λόγος που συνέχιζε να μένει μαζί τους ο Αντώνης, ήταν για να μην κινήσει υποψίες η Μαρία στον Ορέστη. Ο Ορέστης είχε γνωρίσει τον Γιώργο και τη Μαρία, οι οποίοι δεν τον συμπάθησαν.
Είχε κρύο και χιόνιζε απαλά. Η Μαρία ντύθηκε πολύ καλά και κατευθύνθηκε στο σπίτι των παιδιών. Χτύπησε το κουδούνι και της άνοιξε ο Αντώνης, ντυμένος επίσημα.
Μ:Έλα ρε Αντώνη. Κοίτα πως ντύθηκες εσύ και κοίτα πως είμαι εγώ. Σαν κρεμμύδι!
Ο Αντώνης τη φίλησε.
Α:Όπως και να είσαι, είσαι υπέροχη. Άλλωστε, πλέον δε φροντίζεις μόνο για σένα. Ήθελα τα πρώτα μας Χριστούγεννα, να είναι μοναδικά. Έλα, πέρασε, μας έχω ετοιμάσει φαγητό."
Το τραπέζι ήταν στρωμένο τέλεια και τα φαγητά μοσχοβολούσαν. Κάθισαν να φάνε.
Α:Με τη μητέρα σου τα βρήκατε;
Μ:Όχι. Δε ξέρω αν θα τα βρούμε, γιατί με πλήγωσε πολύ αυτό που έκανε.
Α:Καταλαβαίνω. Ο Ιάσωνας πώς είναι;
Μ:Ούτε για εκείνον θέλω να ακούσω. Πόσο το ευχαριστήθηκα που του μαύρισες το μάτι!
Α:Εγώ όχι. Ένιωθα λες και χτυπάω το παιδί μου κι ας μην είναι τελικά.
Μ:Είναι κωλόπαιδο!
Α:Είσαι θυμωμένη μαζί του, γι'αυτό τα λες αυτά. Τον αγαπάς και όταν σου περάσει ο θυμός...
Μ:Θα τα ξαναβρούμε όπως και εσύ με την Άννα.
Α:Δεν είναι το ίδιο.
Μ:Είναι.
Α:Δεν την αγαπάω.
Μ:Ξέρεις για τι αγάπη μιλάω. Τόσα χρόνια ήσασταν μαζί. Είναι μητέρα του παιδιού σου. Δε μπορεί να μην την αγαπάς! Ήρθε χθες στο σπίτι μου και μιλήσαμε, μου τα είπε όλα.
Α:Μάλιστα. Τελικά, όλοι σε εσένα βγάζουμε τα εσώψυχα μας.
Μ:Σε αγαπάει. Όλα αυτά τα έκανε για να μη σε χάσει.
Α:Νωρίς το κατάλαβε!
Μ:Γιατί εγώ είμαι καλύτερη; Δεν σε πειράζει που ο Ορέστης νομίζει πως είναι δικό του το μωρό;
Α:Δεν είσαι το ίδιο με την Άννα. Ναι, με πειράζει, αλλά συμφώνησα στο σχέδιο και δε μπορώ να κάνω πίσω.
Μ:Μπορούμε να το σκάσουμε, να πάμε κάπου μακριά, είμαι μόλις μερικών εβδομάδων, δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Αυτό θα το φας; Μετά έχει γλυκό;
Α:Δε γίνεται να φύγουμε έτσι απλά. Φάτο. Ναι, έχει γλυκό.
Μ:Τέλεια!
Α:Νιώθω πως σου καταστρέφω τη ζωή. Είσαι μόλις 18 και έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου, ενώ εγώ κοντεύω τα 45 και...
Η Μαρία σηκώθηκε και κάθισε πάνω του και πριν προλάβει να ολοκληρώσει τον φίλησε στο στόμα.
Μ:Το ξέρω πως 26 χρόνια είναι πολλά και πως ίσως δεν είμαι ακόμα έτοιμη να κάνω παιδί, αλλά θέλω να το ζήσω μαζί σου όλο αυτό.
Α:Με κάνεις τον πιο ευτυχισμένο άνδρα του κόσμου.
Μ:Σας θέλω κύριε καθηγητά.
Α:Και το μωρό;
Μ:Η γυναικολόγος είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Θα είστε προσεκτικός.
Α:Αα! Περίμενε λίγο.
Ο Αντώνης έφυγε για λίγο και γύρισε με ένα κουτί, το οποίο είχε κολιέ, βραχιόλι και δαχτυλίδι.
Μ:Αυτό είναι πολύ ακριβό, δε μπορώ να το δεχτώ. Εγώ δεν σου πήρα καν δώρο.
Α:Εσύ είσαι το δώρο μου. Εσύ και το μωρό μας.
Ξαναφιλήθηκαν.
Μ:Το γλυκό;
Α:Στο ψυγείο. Τούρτα σοκολάτας.
Μ:Τέλεια!
Η Μαρία πήρε την τούρτα από το ψυγείο και δύο κουταλάκια.
Α:Δε θα χρειαστούμε και τα δύο. Έλα, άνοιξε το στόμα σου να σε ταΐσω.
Ο Αντώνης της έδωσε μια κουταλιά και έπειτα του έδωσε και εκείνη μια κουταλιά. Έφαγαν τη μισή τούρτα και όση απέμεινε, θα την έτρωγαν μετά. Μόλις έφαγαν, πήγαν στο δωμάτιο.Ο Αντώνης έγδυσε τη Μαρία και τη ξάπλωσε μπρούμυτα, ενώ εκείνος έβγαλε μόνο το σακάκι, το πουκάμισο και τη γραβάτα. Άρχισε να της κάνει μασάζ σε όλο το σώμα, χρησιμοποιώντας ειδικό λάδι για μασάζ. Ο Αντώνης ήταν πολύ προσεκτικός στις κινήσεις του, λες και ήταν μασέρ και όχι καθηγητής.
Βέβαια, πιο πολύ τον τρέλαιναν τα οπίσθια της, οπότε το μασάζ στόχευε πιο πολύ εκεί. Τα χούφτωνε και εκεί που δεν το περίμενε η Μαρία της έδωσε από ένα σκαμπίλι στο κάθε οπίσθιο.
Μ:Αχ κύριε, νομίζω πως μου άξιζε μετά από αυτό που σας έκανα.
Α:Έχεις μια κωλάρα!
Η Μαρία γέλασε. Ο Αντώνης σου έδινε πάντα την εντύπωση, ενός σοβαρού και μετρημένου ανθρώπου, που δεν θα περίμενες ποτέ να μιλήσει με αυτόν τον τρόπο. Η Μαρία όμως τον τρέλαινε από όλες τις απόψεις. Μαζί της δεν υπήρχε λόγος να βάζει αυτό το προσωπείο.
Τώρα την γύρισε ανάσκελα και ήταν από πάνω της. Η Μαρία του ξεκούμπωσε το παντελόνι και του το κατέβασε μαζί με το εσώρουχο του. Φιλιόντουσαν και της έβαλε δάχτυλο, ενώ εκείνη "έπαιζε" την πούτσα του. Έπειτα, της έκανε στοματικό και μόλις τελείωσε το στοματικό, μπήκε προσεκτικά μέσα της. Εκείνη τον κρατούσε σφιχτά και τύλιξε τα πόδια της γύρω του.
Μ:Σε θέλω Αντώνη. Ακόμα πιο γρήγορα.
Α:Αχ Μαρία. Γιατί με τρελαίνεις τόσο;Όσο κι αν προσπάθησαν να μείνουν έστω και για λίγο μακριά, δεν τα κατάφεραν. Σίγουρα, ο κόσμος όταν μάθει τη σχέση τους, θα πει πολλά και δεν θα είναι καθόλου θετικά, αλλά εκείνη τη στιγμή δεν τους ένοιαζε καθόλου.
Όταν τελείωσαν, ήταν ξαπλωμένοι και η Μαρία είχε το κεφάλι της πάνω στο στέρνο του Αντώνη.
Μ:Φοβάμαι.
Α:Τι φοβάσαι;
Μ:Ότι όλο αυτό δεν θα έχει καλό τέλος. Παίζουμε με τη φλόγα και θα καούμε στο τέλος.
Α:Όλα θα πάνε καλά. Θα κάνω τα πάντα για να είμαστε μαζί.
Μ:Έτσι λες τώρα. Στα δύσκολα, όλοι το βάζουν στα πόδια.
Α:Όχι εγώ. Θα φτάσουμε μέχρι το τέλος.
Μ:Αν θες να φτάσουμε μέχρι το τέλος, ξέρεις τι πρέπει να κάνεις. Θα το κάνεις;
Η Μαρία πλέον ήταν ξαπλωμένη δίπλα του και κοιταζόντουσαν πρόσωπο με πρόσωπο.
Α:Ναι. Μεθαύριο να στείλεις το ψεύτικο χαρτί διαζυγίου στην Άννα. Όλα θα πάνε καλά, στο υπόσχομαι." της είπε και έσφιξαν τα χέρια τους.
أنت تقرأ
Ένοχοι
عشوائيΔεν είναι μία τυπική ιστορία καθηγητή-μαθήτριας. Όλα ξεκίνησαν χρόνια πριν. Σ'αυτή την ιστορία, κανείς δεν είναι αθώος... Κι ας προσπαθούν να αποδείξουν το αντίθετο. ΟΛΟΙ είναι Ένοχοι. Και ο καθένας κρύβει από ένα ή περισσότερα μυστικά. Αντώνης: 43...