Κεφάλαιο 8

2.6K 78 2
                                    

Από την τελευταία φορά που φιλήθηκαν, πέρασε σχεδόν μισή εβδομάδα. Σε 3 μέρες θα πήγαιναν επταήμερη. Ο Αντώνης και η Μαρία μιλούσαν μόνο τυπικά, πολλές φορές και καθόλου. Αυτό ζήτησε ο άγνωστος, αυτό έπρεπε να κάνουν. Ο Αντώνης την σκεφτόταν σχεδόν συνέχεια. Βεβαία, σκεφτόταν και την Μαρίνα, μιας και ο ντετέκτιβ δεν είχε ακόμη νέα και του ήρθε ένα νέο μήνυμα από τον άγνωστο.
Η ΜΑΡΙΝΑ ΠΗΔΙΕΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΝ! ΣΕ ΕΧΕΙ ΞΕΓΡΑΨΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ! ΠΑΡ'ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ!
"Αχ Μαρίνα. Πού να είσαι; Γιατί δε μπορώ να σε βρω; Άραγε, αληθεύει το μήνυμα;"
Δ:Μπαμπά, τι έχεις; Δεν κοιμάσαι, δεν τρως. Πες μου. Σου ορκίζομαι πως δεν θα πω τίποτα στη μαμά.
Α:Μια φάση είναι θα περάσει.
Δ:Καλά, δεν σε πιέζω. Ό,τι και να συμβαίνει, πρέπει να κάνεις κάτι, να βρεις μια λύση.
Α:Δεν είναι τόσο εύκολο. Τέλος πάντων. Βάλε μπουφάν και πάμε στο σχολείο.
Ο Δημήτρης ήταν στην ίδια παρέα με την Μαρία.
Α:Για πες. Πώς σου φαίνεται η καινούργια σου παρέα;
Δ:Πολύ καλή. Έχουν πλάκα και φαίνονται εντάξει παιδιά.
Α:Χαίρομαι.
Δ:Το άτομο που συμπάθησα περισσότερο είναι η Μαρία, η μαθήτρια σου.
Α:Αλήθεια;
Δ:Ναι. Τυχερός όποιος είναι μαζί της.
Α:Είναι ερωτευμένη με κάποιον; Έχει σχέση;
Δ:Δεν μιλάει για τα προσωπικά της. Νομίζω όμως πως κάτι παίζει, εδώ και λίγους μήνες.
Α:Μάλιστα. Ωραία. Απλώς να προσέχεις τα άτομα που κάνετε παρέα. Εντάξει;
Δ:Ναι μπαμπά, ξέρω. Άντε, τα λέμε το μεσημέρι.
Ο Δημήτρης πήγε στην παρέα του και ο Αντώνης στο γραφείο των καθηγητών. Εκεί, ήταν ο Γιώργος, ο Κώστας και κάποιοι άλλοι συνάδερφοι. Ο Γιώργος είναι φιλόλογος όπως και ο Αντώνης. Ο Κώστας είναι μαθηματικός. Με αυτούς τους δυο κάνει παρέα και κάποιες φορές βγαίνουν και έξω.
Η Ειρήνη, η άλλη συνοδός, είναι γυμνάστρια.
Ε:Καλημέρα, Αντώνη. Τι κάνεις;
Α:Καλά, εσύ;
Ε:Καλά κι εγώ. Ανυπομονώ για την επταήμερη.
Κ:Γιατί; Δεν έχεις ξαναπάει εκδρομή;
Ε:Καλημέρα και σε σένα Κώστα. Στο συγκεκριμένο μέρος, όχι, δεν έχω ξαναπάει. Εσύ;
Κ:Ναι. Περίπου 19 χρόνια πριν.
Ε:Πώς πέρασες;
Κ:Ας μην συνεχίσουμε την συζήτηση, καλύτερα.
Ε:Όπως θες.
Η Ειρήνη τους χαιρέτισε και έφυγε. Ο Αντώνης καθόταν στην καρέκλα σκεπτικός.
Γ:Αντώνη, τι έχεις πάθει τις τελευταίες μέρες;
Α:Καλά είμαι. Το βράδυ θέλετε να βγούμε έξω; Εμείς οι 3. Έχουμε καιρό να βγούμε.
Γ:Ναι φυσικά, να το κανονίσουμε. Ε, Κώστα;
Κ:Εννοείται.
Εκείνη την στιγμή, χτύπησε το κουδούνι οπότε χωρίστηκαν και ο καθένας πήγε στο τμήμα που έπρεπε να διδάξει. Σήμερα είχε 5 ώρες συνολικά με το τμήμα της Μαρίας. Την ώρα του μαθήματος, ήταν σοβαρός και με το ζόρι γελούσε. Η πρώτη ώρα τελείωσε και το κουδούνι χτύπησε. Η Μαρία τον πλησίασε και του ψιθύρισε: Θέλω να γελάς και να χαμογελάς. Είσαι ακόμη πιο όμορφος." του είπε και βγήκε από την αίθουσα. Η καρδιά του Αντώνη χτυπούσε δυνατά. Πλέον άρχισε να συνειδητοποιεί, ότι την έχει ερωτευτεί, αλλά ακόμη δεν το παραδεχόταν, ούτε στον ίδιο του τον εαυτό.

ΈνοχοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora