In a golden cage 2

2.8K 140 1
                                    

„Kaitkyn,drahoušku vypadáš úžasně.Bryan na tebe bude celý večer koukat"rozplývala se matka.No tak to mám radost.Nic lepšího  už přijít nemůže.

„Kadeřnice tu bude v 4  tak nás obě připraví na tu oslavu a v 6 přijede někdo z toho salónu Paris diamont a... "pokračovala dál v plánování příprav.Jestli jsem si myslela ,že nemůže přijít nic horšího tak jsem se mýlila.Ona mě snad  chce na tu oslavu doprovodit!

„Mami,jak jsi myslela,že nás upraví obě,snad jenom mě"řekla jsem a modlila se,že matka se musí upravit jenom proto,že má nějakou důležitou akci ,kterou v jejím postavení nemůže odmítnout.

„Kaitlyn,snad si nemyslíš,že bych tě pustila samotnou.Kdo ví ,co by tě zas napadlo vyvádět.Nějaký skandál si nemůžeme dovolit,co by tomu řekl tvůj otec"řekla a já už si v duchu vybavila dnešní večer.Narovnej se!Proč se nevěnuješ Bryanovi?!A další a další kázání.

Pak jsem si ,ale vzpoměla na sms od Perrie.Aspoň jedna dobrá zpráva.Možná bych mohla využít toho,jak má matka dobrou náladu a přemluvit ji,ať mě pustí na oslavu ,kterou pořádá nějaká skupina One Direction.Vůbec nemám potuchy,co je to za  skupinu.

Jediný koho z té skupiny aspoň trochu znám je Zayn.Parkrát jsem s ním a s Perrie byla v kině.Potom mám od nich pár Cd ,které mi posílala Perie k narozeninám.„Kaitlyn,ty mě zase neposloucháš!Doufám,že aspoň na té oslavě budeš trochu při smyslech.Betty,postarej se,aby byla přesně v 8 připravena k odjezdu"řekla a odešla,jak ona tomu říká načerpat energii.

Já ,ale moc dobře vím,že si šla dát aspoň 5 masek ,aby vypadala aspoň o  10 let mladší.„Betty,teď jdu na chvíli do pokoje a kdyby se ptala matka,tak jí řekni,že jsem si šla zopakovat  tiketu " řekla jsem a Betty se začala smát.„Dobře Kaytlin,ale nezapoměn,že máš asi tak hodinku volna a pak z tebe uděláme ještě větší kočku"mrkla na mě a já si v té chvíli uvědomila,jak je bezva mít takovou kamarádku.Když jsem vešla do pokoje,nevěřila jsem svým očím.

Všude kolem,byli nachystané hřebeny,natáčky,žehličky a další blbůstky.Tohle vše matka zařídila ,jen kvůli blbému Bryanovi a  té jeho stupidní oslavě.Přesně ve 4 vypuklo šílenství.Přišlo asi 20 lidí a matka jen dávala rozkazy.Tohle ji nedávejte,tohle je moc fialové a tohle moc růžové a když jsem něco chtěla říct já,tak mi řekla ať se do toho nepletu.Nakonec se,ale musela jít upravit i ona,takže musela odejít a vsadím se,že si všichni oddechli.

Přesně v 8 jsme vyjížděli a já celou cestu poslouchala jak se mám chovat.Hned jak jsem vstoupila do sálu,jsem věděla ,že tu něco nehraje.Všichni na mě koukali a něco si šeptali.„Kaitlyn,ani nevíš jak jsem rád ,že jsi přišla"řekl Bryan s úsměvem.„Já jsem taky ráda"řekla jsem ironicky a schytala za to jeden matčin káravý pohled.Pak už nebylo nic zajímavého.

Všichni tancovali,já se vyhýbala Bryanovi a matčiným pohledům a popravdě jsem se i bavila.„Kaitlyn,celou dobu co jsi tady tak jsme si ani jednou nezatancovali.Připadá mi,že se mi vyhýbáš"řekl a podíval se na matku,která na něho souhlasně kývla.„Já se ti nevyhýbám,ale byla jsem v jednom kole.To víš,je neslušné odmítnout někoho,kdo tě žádá o tanec,že mami?"podívala jsem se na matku a té nezbývalo než přikývnout,protože je to jedno z pravidel,které jsem měla dodržovat.

„Takže tě můžu požádat o tanec?"podíval se na mě a bylo mi jasné ,že z tohodle se nevykroutím.„Jeden tanec ještě přežiju"řekla jsem a na zádech jsem ucítila další vyčítavý pohled.Když jsme došli na parket,tak jako na potvoru začali hrát ploužák.

Tenhle tanec nějak přežiju a jdu domů i kdybych měla jít pěšky.„Víš Kaitlyn,dneska ti to ohromě sluší.Jak sem jen mohl být takový blázen a udělat tak hroznou věc"začal a já měla chuť nechat ho na parketu.„Co bylo,to bylo a dál to rozebírat nemusíme"řekla jsem a doufala,že toho nechá.„Můžu vás  požádat o pozornost,prosím"vykřikl Bryan a já měla zlé tušení.„Kaitlyn,celou dobu jsem tě nepřestal milovat.Dáš mi druhou šanci a budeš znova moje přítelkyně?"zeptal se a všichni čekali co řeknu.Tak všichni co tu byli,to věděli,co se tu má odehrát.Když jsem se podívala na matku,tak jenom souhlasně kývla.Tak proto,ti nejlepší holiči a nejdražší šaty.Jak jsem byla chvilku zamyšlená,tak jsem si ani nevšimla na jaku vzdálenost se Bryan přiblížil.Když jsem se otočila na nic nečekal a políbil mě.Pořád líbá fantasticky pomyslela jsem si.Počkat,co to dělám.On se vychrápal s tou štětkou a myslí si ,že mu díky tomuhle divadílku odpustím?!Jsem snad blázen?!Odtrhla jsem se od něho a do té facky co jsem mu dala jsem vložila všechno co jsem v sobě měla.Smutek,Zradu a Naštvanost.Celý sál se pobaveně zasmál a já na nic nečekala a utíkala pryč.Nevím,jak jsem se dostala domů.Jediné co jsi vybavuju byl hlas matky.„Tak tohle jsi přehnala,máš domácí vězení a na nějakou oslavu zapomeň!Osobně se mu půjdeš omluvit a budeš se modlit ať z toho není skandál.Kdyby otec nebyl na nějaké misi,tak by sis tohle nikdy nedovolila"uzavřela svůj proslov a s vražedným pohledem odcházela z pokoje.Já už ,ale předem věděla,že na tu oslavu půjdu .Vzala jsem telefon a napsala Perri ať se mnou počítá.Hned na to mi došla sms:Už se těším a kluci se tě nemůžou dočkat ;).Usínala  jsem  s úsměvem na rtech a nemohla se dočkat zítřku.

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat