In a golden cage 167

580 38 3
                                    

Pohled Kaitlyn

To,že odlétáme za Harrym jsem Darcy řekla,až v letadle.Bylo mi jasné,že by mu to vykecala.Já jsem sice taky měla nutkání mu to říct,ale naštěstí jsem to vydržela.

Let utíkal rychle,takže jsme už za pár hodin byly před hotelem.Tohle se samozřejmě bez ochranky a novinářů neobešlo.Karty k pokojům kluků nám naštěstí vydali bez dlouhých otázek.

„Sejdeme se za půl hodiny na recepci?"Navrhla Laura.Přikývly jsme a každá zamířily do pokoje.„Pojď Darcy,podíváme se,jaký je tatínek bordelář."

Odemkla jsem a vešla s Darcy dovnitř.Prošli jsme celý Harryho pokoj a musela uznat,že vypadá nádherně!„Musíme tatínka pochválit,že si tak pečlivě uklízí."

Ohodnotila to hned Darcy.Zamkla jsem pokoj a vzala Darcy za ruku.Byl totiž nejvyšší čas srazu na recepci.

Holky už tam čekaly,takže jsme si chytly taxík a odjely na stadion,kde měli kluci koncert.Ani teď se to neobešlo bez ochranky,jelikož fanouškům náš příjezd neunikl.

Dostaly jsme se dovnitř zadním vchodem a ochranku poslaly pryč.Perrie prozvonila Paula,který za námi do minuty přišel.

„Ahoj holky,takže vás musím propašovat ke klukům,ale aby o tom nevěděli?"Přikývly jsme a usmály se.„Dobře,tak jdeme,jelikož jim za chvíli začíná koncert."

Jako stín jsme se ploužily za Paulem a dávaly pozor na každého člověka,co kolem nás prošel.„Do háje!"Zastavila jsem se a vytáhla z kapsy vybrující mobil.

„Sakra,to je Harry!"Objasnila jsem to holkám,když se na mě zvědavě dívaly.Nadechla jsem se a zvedla to.„Ahoj Harry,co potřebuješ?"

„Ahoj Kaitlyn,chtěl jsem tě slyšet.Poslední dny jsou naše rozhovory na bodě mrazu."
„Fakt?Mě to nepříjde."
„Kaitlyn,kde jsi?Slyším nějaký rámus."

„Jsem...jsem s Darcy v obchodě.Harry musí končit,jelikož se rozhodla sama nakupovat.Čau."
„Kaitlyn?"
„Ano?"
„Miluju tě."

„Taky tě Miluju.Ahoj."Zavěsila jsem a vydechla.„Dobrý?"Zeptala se Soph.„Špatný,ale to se za chvíli vysvětlí."

Prošli jsme dlouhou chodbou a chtěli zabočit,když se z ničeho Paul zastavil.„Dobře Lou,já už jdu!"Uslyšely jsme hlas Zayna.Perrie se na mě otočila a já se povzbudivě usmála.

„Tak jo holky,tady budou vaše postupné zastávky.Harry je v šatně,Zayn v maskérně,Louis je těsně u podia,Liam ještě kontroloval sluchátka a mikrofony a Niall..."

Laura ho zarazila a zeširoka se usmála.„A Niall bude u bufetu,jelikož měl určitě strašný hlad."Paul se rozesmál a přikývl.„Trefila jsi to."Naposledy jsme povzbudily Perrie a začaly se rozcházet.

Zastavila jsem se před šatnou a nerozhodně stála.„Děje se něco Kaitlyn?"Otočila jsem se na Paula a zavrtěla hlavou.

„Jen nevím,jak mám za ním přijít.Bojím se,že ty tři měsíce s ním něco udělaly a on bude jiný."Paul se povzbudivě usmál a vešel dovnitř.

Schválně nechal pootevřené dveře natolik,abych všechno dobře slyšela a měla dobrý výhled,ale aby mě nemohl Harry uvidět.Harry stál u okna,v ruce telefon a díval se ven.

„Harry,děje se něco?"Harry jenom zavrtěl hlavou.
„Chybí mi Kaitlyn a Darcy.Před chvilkou jsem ji volal a...prostě mám pocit,že se něco stalo.Několik dní se spolu bavíme minutu,možná ani to ne.Paule,já ji nechci,kvůli kariéře ztratit!Jsou pro mě to nejdůležitější v životě."

Paul ho poplácal po rameni a usmál se.„Třeba jenom neměla čas a nebo je unavená.Darcy je podle všeho,co jsi mi vyprávěl pěkný čert,takže bych se nedivil.Ale proč jsem vlastně přišel,je tu jedna významná fanynka,která by tě chtěla vidět."

Harry se otočil a já si všimla jeho smutného úsměvu.„A nemohl bych jí vidět,až po koncertu?Po tom telefonátu jsem nějaký....špatný."Paul šel ke dveřím a já s Darcy kousek odstoupila.„Nejde to,promiň.Jdu pro ni."

Paul otevřel dveře a mrkl na mě.Naznačila jsem Darcy,aby byla potichu a vešla s ní dovnitř.Harry stál pořád na stejném místě a podle všeho si nevšiml,že tu není sám.

„Ahoj Harry,promiň že ruším,ale musela jsem tě vidět.Vadilo by ti moc,kdybychom se vyfotili?"Řekla jsem a pozměnila hlas.„V pohodě,jasně že..."

Harry se otočil a zůstal stát uprostřed věty.„Kaitlyn."Vydechl jenom.Usmála jsem se a rozběhla se k němu.Skočila jsem mu kolem krku a pevně ho objala.

„Chyběl jsi mi!"Harry mě pustil a vášnivě políbil.„Taky jsi mi chyběla lásko,strašně moc!"Harry mě znova pevně objal a políbil do vlasů.„Já tu jsem taky!"

Harry mě pustil a já odstoupila o krok,aby se mohl přivítat s Darcy.Harry jí vzal do náruče a objal.„Ty jsi mi taky chyběla broučku."

Darcy mu řekla pár historek a potom chtěla na zem,jelikož jí zaujala čokoládová fontána,kterou tu kluci měli.„Darcy,ale opatrně!"řekla jsem a otočila se k Harrymu,který mě držel kolem pasu.

V té chvíli,už jsem zase vnímala jen jeho.Políbila jsem ho a pak si hlavu položila na jeho hruď.

Pořád jsem nemohla uvěřit tomu,že tu s ním stojím a nedělí nás od sebe několik tisíc kilometrů.Chtěla jsem slyšet tlukot jeho srdce,citít jeho vůni a vnímat jeho doteky.

Chtěla jsem zastavit čas a nechat ho navždy stát.„Oni se tu muchlují a dítě se jim zatím koupe v čokoládě."Vyrušil nás Liamův hlas.

Odtrhla jsem se od Harryho a podívala se na Darcy,která byla celá od čokolády.„Darcy!Vypadáš,jak čuně!Neříkala jsem ti,že máš dávat pozor,kdo to má prát?!"

Vytáhla jsem s tašky vlhčené kapesníčky a začala ji utírat.O tom,jak měla špinavé tričko ani nemluvím.„Ale no tak,nebuď tak přísná matka."Ozval se Zayn.

Podívala jsem se tázavě na Perrie a ta jenom zakroutila hlavou.„Nemůžu se dočkat,až ty budeš otec."Musela jsem si rýpnout.

„Neboj se,já budu nejlepší táta na světě a doufám,že to bude brzy."Poznámku,že to bude dřív než si myslí jsem spolka a vytáhla čisté tričko.

Podala jsem ho Darcy,která se hned převlékla a uraženě se na mě podívala.„Ty sebou nosíš věci na převlečení?"Podivil se Harry.„Jelikož je Darcy čunče,tak ano."Schovala jsem špinavé tričko a upravila Darcy culík.

„Co vás vůbec donutilo sem přijet?"Zeptal se Niall.Než jsme stihli něco odpovědět vešel Paul.„Kluci,máte čas."Kluci vzdychli a všichni jsme zamířili do backstage,která byla blízko podia.

„Já chci jít s tatínkem!"Začala se Darcy vztekat.„S tatínkem nemůžeš,ale neboj za chvíli příjde."Snažila jsem se jí uklidnit.„Ale já s ním chci jít!"

„Darcy,řekla jsem,že ne!"
„Kaitlyn,ale snad..."
„Ne!Harry máš se věnovat koncertu a ne lítat kolem Darcy!"

„Lásko,neviděl jsem ji 3 měsíce,písničky odzpívám v pohodě a klukům to vadit taky nebudu,že ne?"

„Jasně,že ne...klidně...aspoň bude sranda."Začali se překřikovat.
Rozezněla se hudba,což byl jasný povel pro kluky,že za pár sekund nastupují na podium.

Udělala jsem pohled,že ustupuju a Darcy šťastně vypískla.Harry jí vzal za ruku a kluci vyběhli na podium.„Tohle mě taky čeká?"Naklonila se ke mně Perrie.

„Hodně štěstí."Popřála jsem jí předem.Jak k Zaynově výchově,tak prozrazení Zaynovi jejího "malého tajemství."

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat