Pohled Kaitlyn
„Stylesi,okamžitě vypadni"zavrčel nepřátelsky Kyle.„Nevypadnu!Ona si tě nevezme!"Harry došel až k nám a já se pořád snažila vzpamatovat z toho překvápka.
„Ona si mě právě bere,takže se buď posadíš a budeš držet hubu a nebo tě osobně vykopu!"Harry k němu přišel a já si všimla,jak zatíná pěsti.„Tak znova ty idiote,Kaitlyn si tě NEVEZME!"
Kyle se k němu ještě více přiblížil a zaťal stejně jako Harry pěsti.„Okamžitě vypadni,nebo ti dám takovou ránu,že už se nezvedneš!"Než stačil Harry něco říct,byla jsem schopná znovu začít mluvit.
„Tak dost!Okamžitě běžte od sebe!"řekla jsem naštvaně.Oba se zarazili a okamžitě od sebe odstoupili.„Harry beru si Kyla a na tom nic nezměníš"řekla jsem po chvilce a podívala se na něj.
„Nedovolím ti,aby sis ho vzala!"řekla Harry a šel ke mně.„Je to zbytečné Harry"řekla jsem,tentokrát tišeji.„Jak si můžeš vzít někoho koho nemiluješ?!"vykřikl najednou.
„Zopakuj to ještě jednou a přijede pro tebe rychlá!"řekl Kyle.„Pravda bolí co?"zeptal se Harry ironicky.Oba se k sobě znovu přiblížili,jen s tím rozdílem,že jsem byla uprostřed a tak nějak je dělila.
„Kyle si vezmu Harry,smíř se s tím prosím a nech mě jít.Prosím"řekla jsem a podívala se mu do očí.„Fajn"odpověděl Harry a sešel dolů.„Ale pod jednou podmínkou"řekl najednou a otočil se na mě.
„Nejsme v pohádce Stylesi"zavrčel Kyle.„Nejsme,protože kdybychom byli v pohádce,tak bych tě dávno zapíchl a nemusel se koukat na tvůj xicht"odpověděl mu.
„Jakou podmínku?"zeptala jsem se.„Řekni mi do očí,že mě už nemiluješ.Že všeho,co se stalo lituješ a chtěla bys to vrátit.Řekni mi,že ke mně nic necítíš.Řekni mi to."Sklonila jsem hlavu s pohledem upřeným do země.
„Tak mu to řekni Kaitlyn,ať už nám dá pokoj"řekl Kyle.„Nemiluju tě Harry"řekla jsem a při každém slově jsem se cítila,jako by mi někdo podal nůž do srdce.Harry ke mně přišel a jemně mi zvedl bradu.
„Řekni mi to do očí Kaitlyn"nakázal mi.Zvedla jsem zrak a podívala se mu do očí.„Nemi...já už tě....už k tobě nic...já nemůžu!"Odstrčila jsem Harryho a s pláčem utekla do pokoje.Praštila jsem sebou do postele a rozbrečela se.
Po chvíli jsem ucítila otevření dveří,ale neragovala jsem na to.„Kaitlyn."Zvedla jsem hlavu a podívala se na matku.„Celý jsem to zkazila"řekla jsem a utírala si slzy.
„Jenom si řekla,co cítíš Kaitlyn.Musíš se vrátit zpátky,ale až se vrátíš,tak to musíš mít urovnané.Pokud si chceš vzít Kyle,nesmíš milovat Harryho a pokud chceš být s Harrym,nesmíš milovat Kyla"řekla matka.
„A co,když se chci zbavit lásky k Harrymu a dát jí Kylovi?"zeptala jsem se.„Rozmysli si to.Já to tam mezitím nějak obhájím"řekla a usmála se.Posadila jsem se a zhluboka se nadechla.
Když jsem byla rozhodnutá,co udělám,tak jsem se zvedla a rychlým krokem zamířila zpátky.
Hned,jak jsem tam vkročila,všichni se na mě podívali.Rozhodla jsem se to ignorovat a pokračovala v cestě.Kyle s Harrym stály každý na jedné straně s tím,že u každého stál jeden z kluků.
Došla jsem ke Kylovi a zhluboka se nadechla.„Kyle promiň,ale nemůžu si tě vzít.Necítím k tobě nic víc,než kamarádství,i když jsem se tolik snažila.Holka,kterou si vezmeš má obrovské štěstí,protože jsi úžasný"řekla jsem a slabě se usmála.
Svlékla jsem si z prsteníčku zásnubní prsten a dala ho Kylovi.„Tohle nepatří a ani nikdy nepatřilo mě."Kyle se smutně usmál a já ho naposledy objala.„Promiň Kyle a děkuju za vše.".„Kaitlyn?"
Otočila jsem se k Harrymu a pomalým krokem šla k němu.Teď příjde to těžší.„Miluju tě Harry.Po tom všem tě pořád miluju,ale mezi námi už nic víc než přátelství nebude.
Už několikrát jsem spadla na dnp a znovu se z něj sbírat nechci.A vám všem bych se chtěla moc omluvit,že jste sem museli přijet."
Nečekala jsem na nějaké vyjádření,proto jsem rychlým krokem zmizela ve svém pokoji a dala se do balení.„Mami?"Otočila jsem se na Darcy a usmála se.
„Broučku,omlouvám se.Teď,už budeme jenom sami dvě,platí?"řekla jsem a pohladila ji po vláskách.„Dobře,ale nemůžeme být i s tatínkem?"zeptala se nevinně.
Neodpověděla jsem ji a pokračovala v balení.„Neboj se Darcy,tatínek tu pro tebe bude vždy."A doufám,že nejenom pro tebe.
Tímto se oficiálně loučíme s Kylem :( Udělala dobře,nebo jsi ho měla vzít ? :)
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
FanfictionKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...