In a golden cage 92

627 32 2
                                    

Pohled Kaitlyn

Celou cestu jsem přemýšlela,co budu dělat dál.Harry mi už několikrát volal a ty sms ani nepočítám.Byla jsem tak zamyšlená,že jsem si málem nevšimla,že už jsme na místě.Zastavila jsem u brány a zazvonila.

„Prosím?"ozval se okamžitě ženský hlas z mikrofonu.„Dobrý den,tady Kaitlyn Styles"odpověděla jsem automaticky a teprve teď jsi uvědomila,jak jsem se představila.

„Ach slečno Beirsová,hned vám otevřu!"řekl ženský hlas nadšeně.Sedla jsem si do auta a vjela dovnitř.Zaparkovala jsem před garáží,jelikož jsem klíčky neměla.Vystoupila jsem z auta a rozhlížela se kolem.Bylo to pořádád stejné jako před šesti lety.

Vytáhla jsem Darcy a nechala ji,ať se rozhlídne.„Kaitlyn!Ani nevíte,jak vás ráda vidím!"Otočila jsem se a spatřila paní Drews,jak ke mně jde s otevřenou náručí.Než jsem stačila něco říct,tak už mě objímala.„Kaitlyn!Jak vidím vrátila ses do starého místa"uslyšela jsem hlas pana Drewse.

Paní Drews mě pustila a otočila se na manžela:„Arnolde,neměl bys jí tykat.Je to budoucí královna Anglie"pokárala ho,jak malé dítě.„To je v pořádku,já se zrovna teď jako královna necítím"řekla jsem s úsměvem.

„A kdo je tahle malá beruška?"zeptala se paní Drews,když uviděla Darcy,kterou zaujala fontánka opodál.„To je má dcera Darcy"odpověděla jsem.Paní Drewsová na nic nečekala a šla za ní.

„Emily,když vidí dítě,tak by ho nejraději adoptovala"řekl se smíchem pan Drews.Usmála jsem se a pozorovala Darcy,jak utíká po zahradě.„A kde máš manžela?"zeptal se pan Drews.

„Já už s Bryanem nejsem."
„To,že s Bryanem nejseš vím Kaitlyn.Bylo to ve všech novinách."
„A s tím současným už brzo nebudu."

„Prozradíš mi proč?Podle všeho s ním souvisí i tvá návštěva."Ve zkratce jsem mu povyprávěla celý příběh a on mě pozorně poslouchal.„..a proto jsem raději odjela sem.Je tu dobré prostředí a Darcy tu může spokojeně vyrůstat.Jen,bych vás chtěla poprosit,aby se to nedozvěděli novináři"řekla jsem.

„Neměj strach,musíš být unavená.Odnesu ti kufry do ložnice a ty se zatím můžeš rozhlídnout.Vše zůstalo,jak jsi to tu nechala"řekl s úsměvem.Paní Drews šla s Darcy zalít kytičky a já si aspoň mohla vše promyslet.Pomalým krokem jsem se vydala do zadní zahrady.

V zadní zahradě byl nádherný bazén a kousek dále fontánky.Stoupla jsem si na okraj bazénu a stačil jeden chybný krok a letěla bych dolů.Zavřela jsem oči a užívala si klid.„Nevěděl jsem,že padají andělé z nebe"zaslechla jsem blízko za sebou mužský hlas.

Otevřela jsem oči a chtěla se otočit,jenže za mnou stál nějaký kluk a jak jsem se otočila,tak jsem do něj vrazila.Bohužel jsem to nestihla vyrovnat,takže jsme oba letěli do bazénu.Vyplavala jsem nahoru a utřela si oči.

Za chvíli se vedle mě objevil i ten kluk.„Myslíš,že je normální strašit lidi?!"zeptala jsem se.„Nechtěl jsem tě vyděsit"řekl omluvně.Připlavala jsem k okraji a vylezla z bazénu.Neuběhlo ani pár sekund a za chvíli  u mě byl i ten kluk.„Zlobíš se moc?"zeptal se nejistě.„Nezlobím a ty jsi vůbec,kdo?"zeptala jsem se a prohlížela si ho.

Černé vlasy,sympatický úsměv a nádherné modré oči.Vysoký a podle všeho musí posilovat.„Jmenuji se Kyle Drews a já tady bydlím a ty jsi anděl spadlý z nebe"řekl s úsměvem.

„Ne,já jsem Kaitlyn Styles,tedy vlastně budoucí Beirsová"řekla jsem,ale nemůžu říct,že by mě jeho lichotky nepotěšili.„Počkej,nejsi náhodou dcera Phillipa Beirse?A manželka toho zpěváka?"zeptal se.„Na obojí ti řeknu ano,ale co se týče toho druhého,tak to už brzo nebudu"odpověděla jsem.

„Počkej,ty se budeš rozvádět?"Nadechla jsem se a přikývla.„Mamíííí!"uslyšela jsem hlas Darcy.Otočila jsem se a uviděla Darcy,jak ke mně přibíhá.„Zalila si kytičky?"zeptala jsem se a vzala si ji do náruče.„Darcy,kdepak....ježíšku na křížku.Proč jste oba mokří?!"zeptala se paní Drewsová,která k nám přicházela.

„Omylem jsem Kaitlyn vylekal,když stála u bazénu.Lekla se a stáhla mě sebou,ale jsme oba v pořádku"vysvětloval Kyle.V té chvíli jsme byla celá rudá.„Darcy pojď za mnou.Půjdeme se převlíct,jelikož tě maminka celou zamokřila a maminka za tebou za chvíli příjde"řekla paní Drews a vzala si Darcy.

Počkala jsem dokud neodejdou a podívala se na Kyla.„Tak tohle bude dlouhé vysvětlovaní"řekla jsem.„Mamka je v pohodě a stejně se nic víc nestalo.Spíše jsem trochu v šoku,že máš dceru.Darcy se jmenuje,že?"ujistil se.

Přikývla jsem a usmála se.„Nepamatuju si,že bych tě tu někdy viděla.Když jsem tu byla naposled,tak se myslím tvoji rodiče zmínili,že jsi v zahraničí"řekla jsem.„Byl jsem v zahraničí a chtěl tam také zůstat"řekl a zadíval se do dálky.„Vím,že mi do toho nic není,ale řekneš mi proč?"zeptala jsem se.

„Zamiloval jsem se do jedné nádherné dívky-Esmeraldy.Měla nádherné hnědovlasé,vlnité vlasy a kouzelný úsměv.Byli jsme spolu asi dva roky a byl jsem rozhodnutý jí požádat o ruku.Jenže než jsem se k tomu odvážil,tak mi řekla,že má někoho jiného.Už asi celý rok.Okamžitě jsem se sbalil a odjel zpátky jsem.Podle všeho tu taky nebudeš jen tak nemám pravdu?"zeptal se.

Nechtěla jsem se nikomu svěřovat se svým příběhem,ale Kyle mi byl blízký i když jsem ho znala jen pět minut.„Našla jsem svého přítele v posteli s mojí sestrou"odpověděla jsem.„Promiň,to je mi líto.Neměl jsem na tebe naléhat,nic mi do toho není"řekl omluvně Kyle.

„Neomlouvej se,kdybych nechtěla,tak ti to neřeknu"řekla jsem a usmála se.Ovanul mě studený vítr a na rukou mi naskákala husí kůže.„Měla by ses jít převléct,uvidíme se u večeře anděli"řekl s úsměvem a odešel.

Neznám sice Kyle dlouho,ale po dlouhé době se zase cítím šťastná.

Na boku máte gif Kyle :3 Neříkejte,že není k sežrání :3

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat