Pohled Kaitlyn
„Darcy!Kolikrát jsem ti říkala,že si nemáš malovat vodovkami na koberci?!"Darcy udělala smutné kukadla a rozběhla se za Harrym.
Naštvaně jsem šla do koupelny a vrátila se do obýváku s hadrou a nějakým čistícím prostředkem.
Dala jsem to na zem a chtěla se posadit ,když v tom jsem ucítila něčí ruce kolem svého pasu a polibek na krku.„Nebuď,tak přísná maminka."Zašeptal mi Harry do ucha.
Otočila jsem se a pousmála se.„Já nejsem přísná!Ale pochop,že jsem Darcy říkala,ať si maluje na stole a nebo ať si to podloží novinami!"
Harry se podíval do kuchyně,kde seděla Darcy a byla celá od čokoládové buchty.„Já vím,ale na ní se nedá zlobit."Otočil se na mě a políbil mě.
„Nebudeš tomu věřit,ale dá!Darcy,proč sis pod to nevzala talíř a drobíš na stůl!?"Šla jsem za ní do kuchyně a slyšela za sebou Harryho smích.
Podala jsem jí talíř a uklízela dropky na stole.Když jsem byla spokojená,vrátila jsem se zpátky do obýváku.
Harry,už tu nebyl.Dala jsem se do čištění skrvny a snažila se uklidnit.Nakonec se mi podařilo skvrnu docela vyčistit,i když se našlo pár chloupků,které měly růžový nádech.
„Darcy Jane Styles!Ještě jednou tě najdu,jak si maluješ s barvičkami na koberci,tak je všechny vyházím a budeš mít po kreslení!A ani tatínek tě nezachrání!"Zavolala jsem na cestě do koupelny.
Vrátila jsem přípravky na své místo a šla za Darcy do kuchyně.Samozřejmě tam neseděla,takže můj monolog byl úplně zbytečný.
Otočila jsem se a omylem vrazila do Harryho.„Když jsi naštvaná,tak si strašně sexy."Dal mi ruce kolem boku a dal mi pusu.
Já jsem,ale otočila hlavu,takže se z toho stala pusa na tvář.„Nehodlám pravidelně po Darcy uklízet její "nehody!"
Naštvaně jsem se na něj podívala.
„Každý umělec potřebuje trénovat a ty jí to svým způsobem kazíš.Třeba ten flek na koberci bylo nějaké abstraktní umění."
„Tak ať se naučí malovat na stole s podložkou a ne na bílém koberci."
„Dobře,postarám se o to.Volala mi máma."
„Stalo se něco?"
„To ne,ale ráda by nás viděla.Máme tam zítra přijet...."
„To nezní špatně."
„...a taky tam máme aspoň na týden zůstat."
„Harry já nevím,nechci jí tam týden překážet."
„Proč překážet?Sama nás tam pozvala a už se nemůže dočkat,až nás uvidí.A taky by chtěla být chvilku s Darcy.A my bychom tím pádem měli aspoň čas na sebe,to nezní špatně."
Sice to neznělo špatně,ale naposledy jsem se s Harryho mámou viděla,no prostě je to dlouhá doba.A pochybuju,že by se o našem rozvodu,mé svatbě s Kylem a následném zasnoubení nedozvěděli.
Z myšlenek mě vytrhl krátký polibek od Harryho.„Co se ti na tom nelíbí?"Zeptal se Harry.
„Tvoje máma se musela z novin dočíst o naší krizi.A popravdě se trošku bojím i toho,co si bude o mně myslet.
Byla jsem s Kylem a podváděla jsem ho s tebou.Potom jsem ho nechala připravit celou svatbu a nakonec ho poslala do háje.
A za pár měsíců se nastěhovala k tobě a pak se zasnoubili.Prostě jako nějaká zlatoko.."
„Tak tohle,už nikdy neříkej!Mámě jsem všechno volal,takže to nemusela číst v novinách.
Ví o tom,jak můžu za naší krizi,jak jsme měli usmiřovací výlet,jak ses na mě snažila zapomenout a jak se milujeme natolik,že bez sebe nedokážeme být.
A rozhodně si o tobě nemyslí nic hnusného,tak si přestaň nadávat.Mám jí zavolat,že nepřijedeme?Ona,už totiž začala chystat pokoje."
„Můžeme si udělat menší rodinou návštěvu."Usmála jsem se a Harry mi úsměv opětoval.
„Nemusíš mít strach,bude to v pohodě.Kdybys chtěla kdykoliv domů,tak se vymluvíme a odejdeme dobře?"
Přikývla jsem a krátce ho políbila.„Milu..."Nedořekla jsem to,jelikož se z vrchu ozvala rána,jakoby spadlo sklo.
„Mamí,já jsem zhodila vázu,když jsem si hrála s míčkem."Uslyšela jsem Darcy.
Podívala jsem se na Harryho a zvedla obočí.„Ok,já tam jdu."
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
FanficKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...