Pohled Kaitlyn
„Co chceš Bryane?!"zeptala jsem se ostře.Měla jsem opravdu strach,co chce Bryan,ale ať už to bylo cokoli,nebude to nic dobrého.„Ale brouku,nebuď na mě tak zlá,já si jen přišel popovídat"řekl a podíval se na Lauru.
„Kaitlyn,nemyslíš si,že bychom byli krásná rodinka.Já,ty a moje drahá sestřička Laura"řekl a já se na něj nechápavě podívala.„Jaká sestřička,když Laura je Wo..,panebože!Lauro,řekni mi prosím,že nejseš jeho sestra"řekla jsem a podívala se na Lauru.Laura se na mě smutně podívala a kývla.
„Už jsem si vzpomněla,kde jsem tě viděla,byla jsi na mojí svatbě s Bryanem,ale to jsi byla černovláska a vypadalas úplně jinak"začala jsem si to skládat dohromady.„Promiň Kaitlyn,nechtěla jsem vám lhát a tobě jsem to chtěla říct jako první.Vše jsem ti chtěla říct"řekla a podívala se na Bryan.
„Ona vám to ještě neřekla?To,že jsem jí dostal,co nejblíže k Horanovi,aby rozvrátila kapelu.Byl to suprový plán a ona s ním okamžitě souhlasila.Rozvrátit kapelu a vás dva dát od sebe."
„Lauro?Je to pravda?"zeptala jsem se a nemohla tomu uvěřit.„Ne..teda ano,ale teď je to jinak.Bryan mi o tobě napovídal různé historky a já jim uvěřila.Ale jak jsem tě a vlastně i ostatní poznala,tak jsem si uvědomila,kdo je ten špatný.
Kaitlyn,mám tě ráda jako sestru a mrzí mě,že jsem vůbec na to někdy kývla.Nialla miluju a už od začátku to nebyla hra.Byla to láska,jak se říká na první pohled.Ten jeho úsměv,oči,hlas,..Nechtěla jsem mu lhát,ale bála jsem se a vlastně se i bojím,jak to příjme."
„Ze sestřičky se stala romantička.Myslel jsem,že máš na víc,ale jak vidím tak si úplná nula a co se týče Horana,tak o toho strach mít nemusíš.
Myslím si,že jedna malá lekce mu stačit bude.Stejně je to měkota."
Laura se na něj vyděšeně podívala a rozběhla se k němu:„Co mu chceš udělat?!Zkus na něj šáhnout a.."Bryan se na ní pobaveně podíval:„Prosím tě,tvoje vyhrožování znám.Nedokážeš a nedokázalas nikdy nic.Horanovi bude stačit menší nebo větší autonehoda,podle toho,jak mě naštveš."Laura se rozmáchla s tím,že Bryana uhodí,ale Bryan jí chytil ruku a žduchl do zdi.Laura se uhodila a upadla na zem.
„Lauro!"vykřikla jsem a chtěla se k ní rozběhnout,ale Bryan mě odhodil na podlahu.„A teď k tobě Kaitlyn,nedovolím,aby si dál byla s tím kreténem,takže ti dám návrch.Rozvedeš se s Harrym,vzdáš se toho smrada a odjedeš se mnou"řekl a já vstala ze země.
„Myslíš si,že se někdy vzdám Harryho a Darcy?Nikdy!"Bryan mě chytl a shodil znovu na podlahu.„Tak to půjde po zlém.Buď uděláš,co ti řeknu nebo počítej s tím,že se Stylesovi a tomu smradovi něco stane!"Měla jsem v té chvíli hrozný strach.Nepřežila bych,kdyby se něco Darcy a Harrymu stalo,ale v té chvíli jsem to nechtěla dát znát.
„Kaitlyn!"uslyšela jsem Harryho vyděšený hlas.„A teď se nám i manžílek dostavil,jak rád tě znova vidím Stylesi"řekl Bryan,ale Harry na nic nečekal a dal mu pěstí.Tohle nečekal ani Bryan a ani já.
Bryan mu to okamžitě vrátil,ale Harry se jen tak nevzdával.Bryan dal Harrymu pořádnou ránu a Harry spadl na zem.„Harry!"vykřikla jsem a rozběhla se k němu.„Jsi v pořádku?"zeptala jsem se a všimla si,že mu z nosu teče krev.
„Nic mi není"odpověděl a postavil se.„Styles se nevzdává,ale ještě předtím,než tě tentokrát už asi přizabiju si ještě popovídám s Kaitlyn.Určitě ví vše o tvém životě se mnou,takže ses pochlubila,jak potratem tak svatbou"řekl Bryan a Harry se na něj nechápavě podíval.
„Bryane,drž hubu"řekla jsem naštvaně.„Ale copak,tak ty ses nepochlubila.Svatba s tebou,nebyla její první.První jsem jí měl já a pochlubila se i kdo byl její první milenec?"
Vystartovala jsem proti Bryanovi,ale ten mě uhodil do břicha a odhodil.Svalila jsem se na zem a ucítila hroznou bolest.Harry se na Bryana zlostně podíval a dal mu pěstí.Sledovala jsem to,jak ve filmu a měla hrozný strach o dítě.Nesmím potratit,znovu ne!
Podívala jsem se na Harryho,který ležel na zemi a tekla mu krev.„Ať se ti to líbí nebo ne Stylesi,ale jako první jsem poznal její tělo.Znám každý detail.Moc dobře si vybavuji znamínko na levém prsu a na pravé straně podbříšku a nikdy nezapomenu na to,jaké bylo vedle ní ležet a dotýkat se jejího nahého těla."
Harry doslova vyskočil ze země a dal Bryanovi takovou ránu až se uhodil do zdi.Všimla jsem si,jak chce Bryan Harrymu ránu vrátit,takže jsem se rozběhla a stoupla jsem si před Harryho.Bryan mě chtěl odstrčit,ale já mu dala,co největší facku jsem dokázala.
Bryan na mě hodil vražedný pohled a odhodil mě.Nepočítala jsem s takovou sílou,takže jsem narazila do stěny a bouchla se do hlavy.Pomalu se mi zavíraly oči a jediné,co si ještě vybavuju bylo,jak jsem ucítila krev,která mi stékala po tváři.
„Pojď Kaitlyn"uslyšela jsem vzdálený hlas a uviděla něčí ruku,která se natahovala po mé.Nemám strach ze smrti a proto jsem mu podala svou ruku a doufala,že to bude,co nejdříve za mnou.
Další díl za 20 přečtení :)
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
FanfictionKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...