Harry mě objal a políbil do vlasů:„Neboj se lásko.Ty 4 měsíce utečou jako voda a já už tě zas budu držet v náručí.Přísahám,že se ti pokusím každý den volat a nebo ti napíšu email."
Podívala jsem se na něj a odpověděla mu:Bude se mi stýskat,ani nevíš jak."Stiskl mě ještě pevněji a zašeptal:„Mě se bude taky stýskat,ani nevíš jak tě tu nerad nechávám.Miluju tě."Políbila jsem ho a vychutnávala si dotyk jeho rtů.
„Kdy odjíždíš?"zeptala jsem se a doufala,že co nejpozději.Harry se na mě podíval a smutným hlasem řekl:„Dneska večer v 9 odlétáme.Ještě nemám sbaleno,takže musím nejpozději v 6 jít."
Podívala jsem se na něj a snažila se usmát.Místo toho jsem vykouzlila úšklebek.„Dobře"řekla jsem a snažila se,aby můj hlas zněl co nejklidněji.Harry mě vzal do náruče a já se k němu,co nejvíc přitiskla.Chtěla jsem si tento okamžik,co nejvíc zapamatovat.
„Málem bych zapomněl!Tady máš odemně předčasný dárek k Vánocům"řekl najednou Harry a vytáhl z kapsy malou krabičku,kterou mi vložil do ruku.Otevřela jsem krabičku a nemohla uběřit svým očím.Uvnitř krabičky bylo malé srdíčko a klíček.Harry vzal srdíčko a připnul mi ho na krk.
„Jestli dovolíš,tak klíček si vezmu,protože chci být jediný,kdo bude mít klíč k tvému srdci"řekl a já se na něj usmála.„Promiň Harry,já pro tebe žádný dárek nemám"řekla jsem provinile.
Harry se ke mně naklonil a řekl:„Ty už jsi mi dala dárek a to ten,že si jen moje."V té chvíli jsem si uvědomila,jak moc ho chci.Přitáhla jsem si ho k sobě a políbila.
Harry mě položil na trávu a začal mě líbat na krku.Bylo mi jedno,kde si mě vezme a to,že to bude tady je jenom detail.Uslyšela jsem odbití hodin.Podívala jsem se na kostel,který stál hned naproti našeho paláce.
„Harry...lásko..nevím,jak by se tvářili kluci,kdyby odletěli bez tebe"řekla jsem vzrušeným hlasem.„Zrovna teď se mi moc odcházet nechce.Myslím,že kluci to zvládnou"řekl Harry a chtěl pokračovat.
Zastavila jsem ho a se smíchem mu odpověděla:„Popravdě,já bych taky pokračovala dál,ale nebylo by to fér vůči fanynkám.Přece je nemůžeš ranit jen kvůli jedné holce."
Harry vzdychl a zvedl se.Podal mi ruku a přitáhl si mě k sobě.„Nebylo by to kvůli holce,ale kvůli té nejbáječnější a nejkrásnější dívce se kterou chci být celý život."Políbila jsem ho a usmála se:„Miluju tě."Harry mi úsměv oplatil a odpověděl:„Já tě miluju víc."
Znovu jsme se políbili a když hodiny znovu odbíjeli,jemně jsem ho od sebe odstrčila.„Lásko s takovou vážně neodletíš a ne,že by mi to nějak vadilo."Harry vzdychl a pomalu jsme se loudali k bráně.
Vyšli jsme před bránu a dívali se na sebe.„Bude se mi stýskat lásko."řekla jsem a obejmula ho.„Neboj se,budu ti psát a za 4 měsíce se mě nezbavíš.Miluju tě."Pustila jsem ho a Harry šel ke svému autu.
Počkala jsem než odjel a šla spátky k paláci.Takže teď mě čekají dlouhé 4 měsíce bez Harryho.Vůbec jsem nevěděla,co budu dělat.Když jsem stála u hlavních dveří přišla mi sms.
Vzala jsem si mobil z kapsy a podívala se na displej.Zpráva od Harryho.
Od:Harry
Lásko,už teď mi chybíš.Miluju tě :*
Obratem jsem mu odepsala.Taky mi chybíš.Miluju tě :*
Otevřela jsem dveře a šla do jídelny.Zastavila jsem se u zrcadla,abych si upravila vlasy a všimla jsem si cucfleku od Harryho.Sakra,musím si jít pro šátek.Já ho snad zastřelím.
Vyběhla jsem nahoru a uvázala si první šátek,který mi přišel pod ruku.Seběhla jsem do jídelny a usadila se ke stolu,kde už jedla matka.„Kaitlyn,chápu,že si chtěla být s Harrym,ale na večeři jste mohli přijít včas.Kde vůbec je ?"zeptala se matka.
Moc se mi ji nechtělo svěřovat,ale stejně by na to přišla:„Začalo mu turné s kluky a vrací se až po Vánocích."Matka se na mě podívala a řekla:„Aspoň budeš mít čas věnovat se studiu a akcím.Myslím,že ti vůbec neuškodí,když se zúčastníš sobotní akce a pak bys za mě mohla jít na nedělní otevírání nemocnice sv.Pavla,dále bys mohla jít na..."začala vyjmenovávat,ale já ji přestala poslouchat.
Stejně to uslyším ještě tisíckrát,takže se nic nestane.Nemůžu se dočkat toho,až přiletí Harry.Bude se mi stýskat,ale když tak poslouchám matčiny plány,kam všude půjde,kde budu a co otevřu,tak to možná uteče rychle.Snad.....
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
FanfictionKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...