In a golden cage 150

701 37 1
                                    

Pohled Kaitlyn

Ležela jsem s Harrym v objetí a pomalu usínala.„Vezmi si mě"řekl zničehonic Harry.Otevřela jsem oči a překvapeně se na něj podívala.

„Ne"odpověděla jsem,jelikož jsem si myslela,že si dělá srandu.„Ale já to myslím vážně Kaitlyn,vezmeš si mě?"

Posadila jsem se a podívala se na Harryho.On to myslí vážně!„Harry já.....já nemůžu,promiň"dostala jsem ze sebe po chvilce.

„Proč ne?"zeptal se překvapeně Harry a posadil se,stejně jako před chvílí já.„Miluju tě,strašně moc tě miluju,ale nejde to.

Od té doby,co se stala ta věc s Lucy je můj život,jako ve zrychleném filmu.A vztah a zasnoubení s Kylem to ještě urychlilo.

A pak náš vztah,prostě bych chtěla zpomalit.Užít si každé chvíle a každé minuty,kdy jsme spolu.

Já vím,že zasnoubení by na tom nic nezměnilo,ale pro mě je to krok,po kterém je do pár měsíců svatba."

Domluvila jsem a podívala se na Harryho,který se koukal před sebe.Po chvíli se na mě podíval a mlčky si lehl.

„Zlobíš se?"zeptala jsem se smutně.Harry se na mě podíval a usmál se.„Nezlobím,pojď ke mně."Lehla jsem si k němu a položila mu hlavu na hruď.

Chvilku jsme mlčky leželi a ani jeden se neodvážil prolomit ticho.Posunula jsem se o kousek vedle,takže jsem teď měla hlavu položenou na Harryho ruce,kterou mě pevně objímal.

„Harry?"zkoušela jsem,jestli už neusl.„Hm?"zabručel jenom.„Opravdu se nezlobíš?Nechci,abychom se kvůli tomuhle hádali a nebo se spolu nebavili"přiznala jsem.

„Nezlobím se a ani nemám důvod.Neříkám,že mě to nemrzí,ale chápu to.Tak místo prstýnku na ruku,dostaneš kouli na nohu"odpověděl s úsměvem Harry.

Nadzvedla jsem se na loktech a přiblížila obličej k Harrymu.Harry toho hned využil a dal mi letmý polibek.

Lehla jsem si zpátky na své místo a tentokrát se nadzvedl Harry.Odhrnul mi vlasy z obličeje a líbnul mě na nos.

„A nebude stačit,když si mě budeš hlídat?Ta koule je jak pro vězně"začala jsem ho provokovat.

„Já si tě budu hlídat,to se neboj,ale abych měl jistotu,že mi neutečeš,musela bys mě nějak přemluvit."Přitáhla jsem si ho k sobě a políbila ho.

Harry okamžitě pochopil moje úmysly a začal mi pomalu stahovat ramínko košilky.Naši romantickou chvilku,ale přetrhl můj telefon.„Kašli na něj."

Odstrčila jsem ho od sebe a vzala ho z nočního stolku.„To je máma,musím jí to vzít."

Přijala jsem hovor a ozvala se.V té chvíli se rozezněl i Harryho telefon.Harry mi zaznačil,že půjde volat do koupelny,abychom se nerušili.

„Ahoj Kaitlyn,promiň že volám,tak pozdě,ale zrovna jsem se vrátila z Kanady.

Zítra mám nějaké porady,takže bych ti nestihla ráno zavolat.Je pravda,co se píše v bulváru?"zeptala se.

„Neříkej,že jsi začala číst bulvár?"

„Nezačala,ale nezapomínej,že tohle mi můj tajemník hlídá.Jaké je bydlení s Harrym?A jaký je váš momentální vztah?"

„Bydlení je skvělé a náš vztah je dobrý.Dokážeme spolu žít a nezabít se."

„Jsem ráda,že jsi u Harryho spokojená a taky,že se tolerujete,ale mě spíše zajímalo,jestli jste znovu partneři,jak se všude píše a nebo si to média vymyslela pro lepší sledovanost."

„V tohle mají média překvapivě pravdu.Ano,já a Harry jsme znovu spolu."

„Gratuluji,nechtěli byste se zítra stavit s Darcy na oběd?Dlouho jsme se neviděli a mohli bychom probrat pár věcí."

„Dobře,stavíme se."
„Jsem ráda,že jsem s tebou mohla mluvit.Dobrou noc,uvidíme se zítra."

Než jsem mohla,jako slušně vychovaný člověk odpovědět,zavěsila.

Harry ještě pořád živě diskutoval s někým v koupelně a já si krátila čekání čtením časopisu,ve kterém jsme byli,jak jinak na hlavní stránce.

Asi po pěti minutách Harry konečně přišel a lehl si zpátky ke mně.„Co zajímavého čteš?"zeptal se zvědavě.

„Kaitlyn Beirsová a Harry Styles jsou znovu spolu.Asi po měsíci od nevydařené svatby se Kaitlyn Beirsová nastěhovala ke svému bývalému,teď už současnému partnerovi Harrymu Stylesovi.

Pár se spolu několikrát ukázal na veřejnosti,nejednalo se sice o společenské události,ale paparazzi je společně přistihli při společných procházkách s jejich dcerou a nebo při návštěvě jejich přátel.

Zvykne si,ale Kaitlyn Beirsová na to,že se kolem ní nemotá několik sloužících a nehlídá několik vojáků?

Může jí Harry Styles poskytnou vše,co měla v paláci?A je zažehnána krize,kvůli které šli od sebe?"přečetla jsem Harrymu článek.

„Asi jim napíšu email.Vážená redakce,Kaitlyn jsi na to s radostí zvykla a úklid s prací ji zatím baví.A ano,můžu jí dát vše,co měla v paláci.

Má tu teplou vodu,pravidelnou stravu,postel a vhodnou pokojovou teplotu.Taky má pravidelné vycházky a nemá zákaz komunikovat s okolním světem.To by šlo ne?"

Skousla jsem se do rtu,abych se nezačala smát,ale koutky mi i přesto cukaly.„Jo,to by šlo,jenom to trošku opravím.

Kaitlyn si na to zvykla a místo toho,aby se Harry motal kolem ní se ona motá kolem něj."Odložila jsem časopis a lehla si.

„Takže já tě tak týrám jo?Tak to ti to musím nějak vynahradit."Čekala jsem,ho zase napadlo,ale on si ke mně jen lehl a pevně mě obejmul.

Otočila jsem se a zaujala stejnou pozici,jako na začátku.„Kdo ti vlastně volal?Že by nějaká milenka?"zeptala jsem se.

„Jo,milenka,"ušklíbl se„Milenka jménem Perrie Edwards,která mě na jeden nádech vyčetla,jak si můžeš dovolit volat a pak,že se tam máme zítra stavit,že má pro nás fantastickou novinu.

Pak mi vypískla do ucha,že by mohla konkurovat Darcy a když jsem konečně dostal k telefonu Zayna a zeptal se,jestli je Perrie šťastná,protože vyhráli milion a nebo proto,že jdou od sebe,ironicky se zasmál a řekl,že se zítra všechno dozvíme"vyprávěl Harry.

„A to jsi s ním volal deset minut o tomhle?"Harry se usmál a sklonil pohled.„A pak jsme probírali včerejší fotbal a pár dalších maličkostí"odpověděl po chvíli.

„Samozřejmě!Jak jinak!Málem bych zapomněla,zítra jdeme k matce na oběd,chce si s námi popovídat,takže se připrav na nejhorší."

Harry se na mě nechápavě podíval a já se jen usmála.„Chceš říct,že ti teď nařídí,ať se vrátíš zpátky?"Naznačila jsem,že vůbec nevím o co jde a zívla.

„Dobrou noc"řekla jsem a spokojeně se zachumlala.„Moment!Ty jdeš spát?"díval se na mě,jako bych dělala něco neobvyklého.

„Jo,promiň,ale jsem nějaká unavená.Vynahradíme si to zítra,ano?A nedělej ten svůj uražený obličej."

Líbla jsem ho na nos a zavřela oči.Harry mě obejmul a dal mi letmý do vlasů.„Dobrou noc lásko."

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat