In a golden cage 30

1K 61 0
                                    

Pohled Kaitlyn

Otočila jsem se na druhý bok a chtěla obejmout Harryho,ale on tam neležel.Otevřela jsem oči a podívala se po pokoji.U postýlky nebyl,ale v posteli spal.

Oblékla jsem si župan a chtěla jít ke dveřím,když jsem si ho všimla,jak stojí na balkoně.Opatrně jsem prošla kolem postýlky a otevřela dveře na balkon.„Harry,co tu děláš?Pojď dovnitř je zima"řekla jsem a Harry se otočil.

„Nemohl jsem spát a tady se hezky přemýšlí."Zavřela jsem dveře a stoupla si k Harrymu:„O čem přemýšlíš?"

Usmál se na mě a chytil mě kolem pasu:„Vzpomínám,jak jsem tě poprvé uviděl.Ten tvůj úsměv,tvoje oči a tvoje gesta,zbláznil jsem se do tebe hned ,jak jsem tě uviděl,ale všiml jsem si,že jsem nebyl jediný.Snažil jsem se,abych tě nenáviděl,ale já tě čím dál víc miloval a potom v tom lese,jak jsme byli sami jsem se už málem neudržel.Pak už jsem začal o tebe bojovat i já.Nikdy nezapomenu na to,jak tě Bryan políbil a požádal o chození,kdyby mě kluci nedrželi,vážně bych ho v ten moment zabil a pak ta věc s Taylor...Ale teď jsi jenom moje a já tě už nikomu nedám"řekl a políbil mě.

Podívala jsem se na Harryho a začala mít výčitky svědomí.Mám mu to říct?Upřímně jsem se bála jeho reakce.Změní se to mezi námi?„Kaitlyn,jsi tu se mnou ?"zeptal se Harry a já se vytrhla ze svého zamyšlení.„Já..já jsem se zamyslela"řekla jsem a Harry se na mě zvědavě podíval.

„Harry,já ti musím něco říct.Doufám,že se mezi námi po tomto nic nezmění,ale pokud zrušíš zasnoubeni nebudu se divit a ani ti nebudu nic vyčítat"řekla jsem a podívala se na Harryho,který se na mě nechápavě podíval.„Proč bych měl rušit zasnoubení?!"zeptal se udiveně Harry a já se na něj smutně podívala.

„Musím ti říct něco,co jsem nikomu neřekla.Víš Bryana jsem potkala na škole ve Francii.Byl to přesně můj typ.Milý,romantický,galantní,všechny holky ho obdivovaly,ale on si vybral mě.Byla jsem jak v sedmém nebi.Nosil mi růže a já se cítila jak hvězda.Jenže asi po půl roce se to změnilo.Začal být agresivní a výbušný.Vyčítal mi všechno,co jsem udělala.Když jsem se s ním chtěla rozejít,tak mi řekl,že jsem kurva a dal mi pěstí.Probudila jsem se v nemocnici,ale on se s tím nechtěl smířit.Pronásledoval mě na každém kroku,vyhrožoval,byl prostě posedlí.Nakonec jsem mu řekla ano s tím,že všechno bude zas jak dřív.Vydrželo mu to jen měsíc.Potom měl každou noc jinou holku a já s ním odmítala spát.

Jednou,když přišel opilí,tak.tak....tak mě povalil na postel a znásilnil.Možná tě bude zajímat,proč jsem to nikomu neřekla.Prostě jsem se styděla.Bryan říkal,že je to jen moje vina a já tomu začala věřit.Potom..potom jsem zjistila,že jsem těhotná,když jsem mu to řekla tak mi dal pěstí do břicha a řval na mě,že on otcem není,že se stejně tahám s každým a ať se nepokouším to na něj svést.Ještě ten večer jsen potratila.Potom jsem mu do očí řekla,co si o něm myslím a odjela zpátky do Londýna.Doktorka mi řekla,že potom,co jsem prožila bych už nemusela mít děti.Nejvíc stupidní na tom bylo to,že já ho i po tom všem milovala.Asi tři měsíce jsem chodila k psycholožce a dala se dohromady"řekla jsem a po tváři mi tekly slzy.

Harry mě k sobě přitáhl a obejmul mě:„Lásko,miluju tě a přísahám,že se Bryanovi za to,co ti udělal pomstím."Podívala jsem se na Harryho a zavrtěla hlavou:„Nech to tak Harry.Je to minulost."

Harry mě políbil a odpověděl mi:„Nenechám to být.Možná je to minulost,ale bude to v tobě a já nedovolím,aby ten hajzl nepikal."Přitiskla jsem se víc k Harrymu a dívala se na měsíc v úplňku.Z mého vzpomínání mě vyrušil Darsyin pláč.

„Musíme jít"řekla jsem a šla zpátky do pokoje.Harry ještě chvilku stál na balkoně,ale za chvíli přišel za mnou.„Netrap se tím lásko,teď jsme jen my tři"řekla jsem a políbila Harryho.„Jen my tři,ale kdyby nás bylo pět,tak by to taky nebylo špatný"odpověděl mi Harry.

Usmála jsem se a přikryla Darcy,která se vrtěla.„Možná časem,teď nám myslím stačí,tahle čertice."

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat