Pohled Kaitlyn
Podala jsem Harrymu papíry a on si je okamžitě začal číst.Šlo vidět,že s tím nijak nespěchal.Harry jsi,už asi pět minut četl a já byla čím dál nervóznější.
Konečně obrátil stránku a dostal se k tomu nejdůležitějšímu.Uběhly asi čtyři,pro mě neskutečně dlouhé minuty a Harry se najednou zastavil.Chvilku se nechápavě a pak překvapeně koukal na papír a pak se otočil na mě.
„To snad nemyslíš vážně!"vykřikl a začal se procházet po místnosti.„Myslím"odpověděla jsem v klidu.„Ty jsi se snad zbláznila!Co odemně čekáš?!"zeptal se.„Že mi to podepíšeš"odpověděla jsem zase v klidu.
„Ty jsi vážně myslíš,že ti to podepíšu!Nikdy se nevzdám Darcy!Je pro mě všechno,stejně jako ty!"vykřikl.„Přestaň křičet Stylesi,probudíš ji!"řekla jsem.Hned,jak jsem to dořekla se ozval z vedlejší místnosti pláč.Vstala jsem a chtěla jít za Darcy,ale Harry mě chytil za ruku.
„Já tam zajdu"řekl ještě pořád naštvaně.„Jdu tam já a TY,už na mě nikdy nešahej!"řekla jsem a šla za Darcy.„Broučku neplakej"začala jsem jí utěšovat a broukat.„Já chči čpívat!"řekla nepřípustně.Že by se mi do toho zrovna dvakrát chtělo,to se říct nedá,ale v žádném případě jsem nechtěla jít za Harrym.
Probírala jsem si písničky,které znám a nakonec se rozhodla pro You & I.Nevím,proč zrovna tuhle.„Ale víš"ozval se ten otravný hlásek.Protože mi příjde osobní a zazpíval mi jí Harry.V té písničce jsou všechny mé k emoce,které k Harrymu cítím.
Zavřela jsem oči a dala se do zpívání.Musela jsem se nechat unést,jelikož jsem si ani nevšimla,že Darcy už v polovině usnula.Když jsem dozpívala,tak jsem jí zakryla a šla zpátky za Harrym.Rozhlídla jsem se po pokoji,ale nikde ho neviděla.
„Proč zrovna tahle písnička?"ozval se za mnou Harry.S úlekem jsem se otočila a snažila se zachovat sebevědomý výraz.„Protože je to jediná písnička,kterou umím zazpívat celou"zalhala jsem.
„Kaitlyn nelži,poznám,kdy lžeš,takže lhaní si zkoušej na někoho jiného.Proč zrovna tato píseň?"zeptal se Harry a dal se do zpívání.Okamžitě se mi vybavila chvíle,kdy mi jí zpíval poprvé-na svatbě.
Probrala jsem se ze snění a ušklíbla se.„Je to prostě hezká písnička,toť vše.Podepíšeš mi ty papíry?"zeptala jsem se a šla k oknu.Kyle pracoval na zahradě,oblečený pouze v šortkách.Měl nádhernou,vypracovanou postavu,takže šlo vidět,že po něm musejí holky šílet.
Musel vycítit můj pohled,protože se podíval mým směrem a vyslal ke mně jeden ze svých sexy úsměvů.„Nepodepíšu"odpověděl Harry.Oplatila jsem mu úsměv a otočila se.„Proč mi to musíš dělat těžké?!"zeptala jsem se.„Kaitlyn uzavřeme dohodu"navrhnul z ničeho nic Harry.
Nechápavě jsem se na něj podívala a přemýšlela jakou dohodu.„Dej mi týden na to,abychom měli společnou dovolenou během,který bych se pokusil,aby ses do mě znovu milovala.Pokud to do týdne nesplním,tak vám odejdu navždy ze života a nebudu dělat problémy"řekl tišše Harry.
„Miluju tě Harry!Kašli na dovolenou,už teď tě miluju!Roztrhnu papíry a budeme zase spolu!"říkalo mi srdce.Pane bože Kaitlyn!„Víš Harry..já...no..já.."snažila jsem se nějak vymluvit,ale moc mi to nešlo.„Bojíš se?"začal mě Harry provokovat.
„Bát se?Samozřejmě ,že ne,ale je to vhodné pro Darcy?"zeptala jsem se.„Není.Darcy bychom museli nechat v Londýně"odpověděl Harry.„Příjmám to,ale mohli bychom až za měsíc.To už nebude mít matka tolik práce a holkám jí na krk hodit nechci"řekla jsem.
Z vedlejší místnosti se zase ozval Darcyin pláč.„Tentokrát tam jdu já!"vykřikl Harry a rozběhl se ke dveřím.„V žádném případě!"odpověděla jsem a předběhla ho.Když už jsem byla u dveří,tak mě Harry popadl a do náruče a položil na postel.Chtěl rychle vyběhnou,ale já byla rychlejší a stáhla ho k sobě.
Na nic jsem nečekala a rychle se rozběhla za Darcy.„Tak jsem tady broučku!"řekla jsem udýchaně a vzala si Darcy do náruče.„Kaitlyn Styles,ty jsi pěkně zákeřná!"řekl Harry,který za námi přišel.„Já nejsem zákeřná,jen ráda vyhrávám"řekla jsem s úsměvem a dala Darcy na zem.
Harry se ušklíbl a podíval se na Darcy.„Tvoje maminka neumí prohrávat!Když jsem pro tebe chtěl jít,tak mě stáhla na postel!"začal jí vykládat Harry.Vzala jsem polštář a hodila ho po Harrym.
„A tatínek je zase moc ukecaný!Takže bude mít nos,jako pinoccio!Tys mě přehodil přes rameno a odnesl do postele!"řekla jsem se smíchem.„Ty ses na mě doslova vrhla!"odpověděl se smíchem Harry.„Tak ty jsi šel pomalu,jak šnek,takže mi nic jiného nezbývalo"řekla jsem vážně.Harry po mně doslova skočil a povalil mě na zem.
„Darcy tak,co uděláme s maminkou?Zlechtáme ji?"zeptal se Harry a spiklenecky se podíval na Darcy.Snažila jsem se nějak zvednout,ale Harry mě pevně držel.„Jo"odpověděla rázně Darcy.Harry se na mě otočil a začal mě lechtat.„Darcy,ty ...spiklenče!"řekla jsem se smíchem.
Shodila jsem Harryho a pevně ho chytla.„Darcy,vrátíme to tatínkovi"řekla jsem s ďábelským úsměvem.„Anóóóóó!"vykřikla Darcy a začala Harryho lechtat.Samozřejmě jsem se k ni přidala i já.Harry využil chvilky,kdy jsme ho nechaly vydechnout a obě nás povalil.
„Tak princezny a teď jsi to obě odskáčete"řekl se smíchem.„Utíkej Darcy!"vykřikla jsem se smíchem a odstrčila Harryho.Darcy vyskočila a s křikem se dala na útěk.Chtěla jsem vyběhnout za ní,ale Harry mě chytil a přitáhl k sobě.„Ty mi jen tak neunikneš."
Pomalu jsme se k sobě přibližovali,když mi začal zvonit telefon.Odtrhla jsem se od Harryho a šáhla do kapsy.„To je máma,musím to vzít"řekla jsem omluvně.„Jasně,že musíš.Já jdu zatím najít princeznu"řekl a postavil se.
„Ahoj mami"pozdravila jsem,ale vůbec neposlouchala,co říká.Už zase jsme byli na pár minut s Harrym a Darcy šťastná rodina a byl to úžasný pocit.
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
FanfictionKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...