In a golden cage 49

823 40 1
                                    

Pohled Kaitlyn

Otevřela jsem oči a posadila se.Ještě pořád jsem byla trošku unavená ze včerejška.Let v letadle a potom to blbnutí s Harrym na pláži.Podívala jsem se vedle sebe a místo Harryho tam ležel jen lístek.

„Dobré ráno lásko,šel jsem si zaběhat,ale do snídaně jsem zpátky.Harry."Vstala jsem a šla si dát ranní sprchu,která mě dokonale probrala.Chtěla jsem jít vybalit kufry,ale teprve teď jsem si všimla,že už jsou vybalený.Otevřela jsem skříň a oblékla si šaty.

Bylo mi jasné,že dnešek zase určitě strávíme na pláži.Někdo by řekl,že je to nuda,ale já si to tam náramně užívala a myslím,že Harry taky.„Myslel jsem,že ještě budeš spát"uslyšela jsem a otočila se.„Vylekal si mě a ani jsem tě neslyšela přijít"vytkla jsem mu.

„Šel jsem potichu,abych tě nevzbudil,ale jak vidím tak jsi připravená vyrazit na pláž.Jestli mi dáš pět minut,tak půjdu s tebou,tedy jestli budeš chtít."Usmála jsem se a políbila ho:„Samozřejmě,že chci,ale ještě uděláme zastávku v jídelně."

Harry odběhl do koupelny a já mezitím balila věci na pláž.„Můžeme vyrazit?"zeptal se Harry.„Můžem."Pomalu jsme šli k jídelně a Harry mě chytl kolem pasu.

Zastavila jsem se a podívala se na něj.„To je jenom opatření,aby všichni věděli,že jsi moje,protože jinak si budu muset pořídit tu nejlepší bouchačku"řekl s úsměvem.

„Doufám,že tu nebude taková přepadovka,jak včera"řekl Harry,když jsme vstoupili na pláž.„Je tady!"ozval se křik holek a do minuty nás zase obklíčily fanynky.Usmála jsem se a šla rozložit osušku.Vyslékla jsem si šaty a lehla si.

„Ahoj Kaitlyn,něco jsem ti přinesl"uslyšela jsem a hned jsem věděla,kdo ke mně jde.Chad nade mnou roztáhl slunečník a já si všimla,jak si mě prohlíží.„Děkuju moc"řekla jsem a usmála se.

„A kde máš manžela?"zeptal se Chad a rozhlížel se kolem.„Manžel je v obklíčení fanynek"řekla jsem a podívala se na pištící dav.Chad se podíval mým směrem a pak se otočil zpět na mě.„A tobě to nevadí?"

Zavrtěla jsem hlavou a usmála se.„Chade pohni,za deset minut nám začíná směna!"zakřičel nějaký kluk na Chada.„Budu muset jít,ale doufám,že se dneska ještě uvidíme"řekl a odešel.„Co tu chtěl?"zeptal se Harry a sledoval odcházejícího Chada.

„Donesl mi slunečník"řekla jsem a začala se přehrabovat v tašce.Harry si ke mně sedl a pozoroval mě.„Budeš tak hodný a natřeš mi záda?"zeptala jsem se Harryho a podala mu opalovací krém.Lehla jsem si na záda a snažila se rozvázat podprsenku.

„Počkej,já ti ji rozvážu.Ty se jenom uvolni"přikázal mi.Dala jsem ruce podél těla a zavřela oči.Harry mi rozepl podprsenku a začal mě natírat.Byla to spíš úžasná masáž,takže se mi pomalu zavíraly oči.Najednou jsem ucítila Harryho polibky.

Začal mě líbat na zádech a postupně stoupal až ke krku.„Harry nech toho,to lechtá"řekla jsem a začala se vrtět.„Tak se ke mně otoč"řekl Harry.

„Já bych se otočila,ale ještě pořád mám rozvázanou podprsenku a myslím,že by ses netvářil zrovna nadšeně,kdybych tu ležela naostro"řekla jsem se smíchem a Harry mi jí hned zavázal.

Otočila jsem se a Harry mě hned políbil.„Víš,dívala jsem se do toho letáčku a chtěla bych zkusit něco,co se asi zrovna nehodí pro budoucí anglickou královnu"řekla jsem.

„Miláčku,po tom tanci u tyče mě už vážně nic nepřekvapí"řekl Harry.„Nechtěl bys se mnou zkusit Sledging?"navrhla jsem.Harry se na mě šokovaně podíval:„Popravdě,tohle jsem nečekal,ale moc rád to s tebou zkusím."

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat