Pohled Kaitlyn
„Takže jsem u tvého otce uspěl a už nám nic nebrání,abychom byli spolu"řekl Harry a dal mi pusu.„Tenhle test dělal,když jsem začala chodit s mým prvním klukem.Chudák,mi dal ještě ten den kopačky,že nechce mít zničený život.Na Bryana,tenhle test nedělal,jelikož toho neměl rád od začátku."
Harry mě obejmul a přitáhl si mě k sobě:„I tvůj táta vidí,že prostě patříš ke mně."Zavřela jsem oči a vychutnávala si Harryho objetí.„Ještě jsem,ale nepoznala tvoje rodiče,třeba se jim nebudu líbit.Můžem uspořádat večírek,kde se všichni seznámíme a mohli by tu i přespat"navrhla jsem Harrymu.
„Lásko,ty se jim budeš líbit a s tím večírkem,to není vůbec špatný nápad.Hned zítra jim zavolám"odpověděl mi a začal mě líbat na krku.„Harry..nech toho.Kolikrát ti mám říkát,že jsem strašně lechtivá"řekla jsem se smíchem.
„Musíš mi dát důvod,abych toho nechal"pošeptal mi.Otočila jsem se a přitiskla se,co nejvíc k Harrymu.„To je sice důvod,ale pořád je to málo a.."chtěl pokračovat Harry,ale to už jsem ho začala líbat
Harry mě převrátil na záda a vyslíkl mi tričko.Pomalu mi rukou kreslil po boku až ke kalhotkám.Možná by to zašlo i dál,ale Darcy se začala probouzet.„Harry počkej,Darcy se probouzí"řekla jsem a oblékla si tričko.
„Zůstaň v posteli,já tam jdu"odpověděl mi a začal se zvedat,ale já ho chytla za ruku.„Harry,nemusíš chodit pokaždé,když se Darcy probudí.Můžeme se třeba střídat"navrhla jsem mu,ale on se na mě jen usmál.
„Lásko,pamatuješ jak jsem ti říkal,že se těším,až budu otec?"zeptal se mě Harry a já jen kývla.„Tak já jsem se těšil na vše,co s tím souvisí.Na to,jak ji budu přebalovat,chodit s ní na procházky a jak k ní budu v noci stávat,když bude mít nějaké zlé sny."
Z vedlejší místnosti se ozval pláč:„Musím jít,za chvilku budu u tebe."Usmála jsem se a lehla si.Harry je opravdu ten nejlepší kluk,kterého jsem mohla potkat.
******************************
Stála jsem před zrcadlem a už po sté si upravovala vlasy.Harry ke mně zezadu přišel a objal mě:„Nebuď tak nervozní.Jen tě představím rodičům a rodiče z tebe budou stejně unešeni jako já."
Nadechla jsem se a podívala se do zrcadla:„Co,když se jim nebudu líbit a nebo to nějak pokazím?"Harry mě políbil a otočil k sobě:„Budeš se jim líbit,tím jsem si jistý a když něco pokazíš,tak se svět nezblázní."
Usmála jsem se a znovu vzala do ruku hřeben,který,ale hned Harry položil na stůl:„Miláčku,vypadáš úžasně,ale jestli jsi budeš pořád česat ty vlasy,tak tam půjdeš plešatá."
Usmála jsem se a vytáhla Darcy z postýlky.„Neboj se,rodiče z vás budou stejně unešeni jako já."Pomalu jsme šli do obrovského sálu,kde se pořádaly všechny večírky.
„Jak vidím,tak rodiče už představovat nemusíme.Zvládli to i bez nás"konstatoval Harry,jak jsme vstoupili do sálu.Zhluboka jsem se nadechla a podívala se na Harryho.
„Neboj se"řekl a pomalu jsme šli k rodičům.„Konečně jste tady,už jsem pro vás chtěla někoho poslat"řekla matka hned,jak jsme přišli.„Trochu jsme se zdrželi"odpověděl za mě Harry a já mu byla vděčná.
„Harry!Ani nevíš,jak tě ráda vidím"řekla jeho matka a obejmula ho.„Ahoj mami,taky tě rád vidím."Byla jsem čím dál nervoznější.
„Ty budeš určitě Kaitlyn,Harry nám o tobě hodně vyprávěl a tahle malá princezna je určitě Darcy"řekla jeho matka a já ji Darcy podala.Harry mě obejmul okolo pasu a dal mi pusu.
„Nebude vám vadit,když vám tu necháme Darcy a půjdeme si zatančit?"zeptal se Harry,ale všichni byli tak okouzleni Darcy,že si ani jeho otázky nevšimli.„Smím prosit?"Usmála jsem se na něj a dala mu ruku:„Ty se ani ptát nemusíš"
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
FanfictionKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...