Pohled Kaitlyn
Harry za mnou chodil s Darcy každý den a myslím,že by tu klidně i spával.Měla jsem tu všechno,co jsem potřebovala,takže jsem se ani chvíli nenudila.
Dokonce jsem si i zamilovala jeden úžasný seriál,který běžel vždycky odpoledne.Zrovna,když tam byla napínává scéna,ozvalo se zaklepání na dveře.„Dále"řekla jsem a ztišila televizi.„Ahoj Kaitlyn"řekla nesměle Laura a zavřela dveře.„Pane bože Lauro!Ani nevíš,jak ráda tě vidím.Jak se máš?"zeptala jsem se nadšeně.
„Docela fajn,moc mě mrzí,že..."Věděla jsem,co chce říct,takže jsem jí skočila do řeči.„Není to tvoje chyba,ale Bryanova a vůbec nic tě mrzet nemusí.Pojď sedni si ke mně"řekla jsem a posunula se.
„Jsem tu jen na skok.Koupila jsem ti čokoládu,protože mi je jasné,že jsi na zdravé stravě"řekla s úsměvem a podala mi bonboniéru.„Lauro,ty jsi můj anděl.Je to přesně tak,jak říkáš.Harry mě drží na ovoci,takže mám po čokoládě"řekla jsem se smíchem a hned si ji rozbalila.
„Možná to dělá kvůli dítěti"řekla,ale já jen zakroutila hlavou.„Já mu to ještě neřekla"odpověděla jsem a dala si jeden bonbon do pusy.„A co Niall?"zeptala jsem se a všimla si,jak má Laura slzy na krajíčku.
„Nic.Neozval se a já se mu ani nedivím,ale je to tak vlastně trochu důvod,proč jsem se vrátila"řekla a podívala se na mě.Měla hrozné kruhy pod očima a já si všimla,jak hrozně zhubla.„Co se stalo?"zeptala jsem se vystrašeně.
Laura se na mě se slzami v očích podívala a já ji podala kapesník.„Jsem těhotná"řekla a vysmrkala se.„Lauro,gratuluju!Pane bože,to je úžasný.Niall bude mít radost!"řekla jsem nadšeně,ale Laura se na mě smutně podívala.„Je to Niallovo,že jo?"zeptala jsem se.
„Je to Niallovo"řekla smutně Laura.
„Tak,proč jsi smutná?Niall bude mít šílenou radost."
„Nebude,protože jdu za týden na potrat a on se to nikdy nedoví"odpověděla a po tváři jí stékaly slzy.
„Lauro,ale..."„Jsem rozhodnutá Kaitlyn.Neříkej to prosím nikomu.Nehci,aby mě Niall musel vídat jen kvůli dítěti."
„Víš že,ale možná děláš největší chybu svého života."„Největší chyba byla,že jsem souhlasila s Bryanovým plánem."
„Taky jsem chtěla jít na potrat,ale nedokázala jsem to.Lauro,prosím tě rozmysli si to ještě."
„Jsem rozmyšlená Kaitlyn.Budu muset jít.Na konci měsíce odlétám zpátky do Německa.Kdybys mě chtěla vidět tak tady máš adresu.Brzy se uzdrav.Ahoj"řekla Laura a položila na stúl lístek s adresou.„Ahoj Lauro."
Nemohla jsem tomu uvěřit.Nejraději bych to řekla Niallovi,ale Laura mi to zakázala a nechci jí podvést.„Není to,ale nefér vůči Niallovi?"ozvalo se svědomí.Je to nefér.Vzpomínám si na Harryho výraz,když se dozvěděl.Z mého přemýšlení mě vyrušilo zabouchání na dveře.„Dále"řekla jsem nepřítomně.„Ahoj mamino,tak jak se vám daří?"zeptala se Perrie a přisunula si ke mně židli.„Nám se daří dobře,zítra už jdu konečně domů.Neřekly jste to doufám Harrymu,že ne?"zeptala jsem se a Perrie zavrtěla hlavou.
„O ničem neví,ale kdy mu to chceš říct?Nehodláš mu to doufám říct,až ti bude růst bříško"řekla se smíchem.„Já mu to řeknu,až k tomu bude dobrá příležitost"řekla jsem.
Z našeho rozhovoru nás vyrušilo zaklepání na dveře.„Ahoj lásko,tady jsem ti donesl nějaké ovoce"řekl Harry.„Nebudu vás rušit hrdličky,zatím ahoj"rozloučila se Perrie s úsměvem a mrkla na mě.
„Co to bylo?"zeptal se Harry,když Perrie odešla.„Ale nic,co nového?"zeptala jsem se a doufala,že se Harry chytí.„Představ si,byli jsme s Darcy na hřišti,když.."
Další díl za 22 přečtení a 3 VOTES :)
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
FanfictionKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...