In a golden cage 131

565 35 5
                                    

Pohled Kaitlyn

Dneska jsi měl pro Darcy přijít Harry a my se poprvé uvidíme potom,co jsem se dozvěděla o jeho přítelkyni.A k tomu mě čekalo,ještě říct Darcy,že se s Kylem budeme brát.

„Darcy,pojď sem prosím"řekla jsem a Kyle mě povzbudivě chytl za ruku.„Co je?"zeptala se a zvědavě se na mě podívala.

„Budeme se s Kylem brát"vyhrla jsem ze sebe.Darcy se na mě nechápavě podívala a mě došlo,že mluvím s dvouletým dítětem a ne s dospělým.„Já a Kyle budeme mít svatbu.Bude něco,jako tvůj druhý tatínek"vysvětlila jsem.

„Ale já mám tatínka!"vykřikla Darcy naštvaně a já v ní uviděla Harryho.„Já vím,že máš tatínka a samozřejmě to bude pořát tvůj tatínek,ale tohle bude něco jako tvůj druhý tatínek,takový náhradní"řekla jsem.

„Já nechci jiného tatínka!Já,už tatínka mám!A je to nejlepší tatínek na světě!A ty jsi hnusná,když ho nemáš ráda!"Její slova mě zasáhla v srdci jako jedovatý šíp.

Posadila jsem se na pohovku a snažila se zadržet slzy,které mi i přesto začaly stékat po tváři.Podívala jsem se směrem,kde stála Darcy,ale ta tam už nebyla.Kyle mě obejmul a já se rozplakala.

„Kaitlyn,ona to tak nemyslela.Je úplně normální,že mě nebude chtít příjmout,přece jen má Stylese ráda a je to její otec"začal mě utěšovat.„Jsem pro ní nejhorší máma"vzlykala jsem.„Ale lásko,jsi úžasná máma,jen to byl pro Darcy šok.Neboj se,přejde jí to."

Uslyšela jsem venku zatroubení auta.Utřela jsem si oči a snažila se navodit úsměv.Vstala jsem a šla ke vchodovým dveřím.„Darcy,je to tatínek"zakřičela jsem a snažila se dát do hlasu veselý ton.

Darcy naštvaně sešla po schodech a hodila na mě vražedný pohled.„Můj tatínek!"řekla a vyběhla za Harrym.Snažila jsem se na sobě nedat znát,jak mi to je líto a vyšla jsem za ní.

Harry zrovna přivazoval Darcy do sedačky a já se snažila zamaskovat stopy po pláči.„Kaitlyn,ty jsi plakala?"

Zvedla jsem hlavu a uviděla Harryho,jak ke mně jde.„Ale ne,co tě to napadlo?"řekla jsem veselým tónem a usmála se.„Nelži,poznám to na tobě.Co se stalo?"zeptal se starostlivě a pohladil mě po tváři.

„Nic.Darcy přivez do šesti"řekla jsem a rozběhla se do domu.Zavřela jsem za sebou dveře a dala průchod pláči.Darcy má pravdu,jsem hnusná,když nemám ráda Harryho.Ale chyba je,že já ho miluju.

Pohled Harryho

Celou dobu mi vrtalo hlavou,proč Kaitlyn plakala.„Darcy,proč maminka plakala?"zeptal jsem se,když jsme vystupovali.„Protože je zlá"odpověděla naštvaně.

Postavil jsem jí na zem a zamknul auto.„A proč je zlá?"zkusil jsem to znovu.„Proto."Hned mi došlo,že s Darcy nic nedostanu.„Tak pojď Darcy,představím tě Kendall"řekl jsem a chytl jí za ruku.

Pohled Kendall

Znovu jsem se podívala do zrcadla a musela jsem uznat,že mi to sekne.Harry mi dneska chtěl představit svojí dceru,ale že bych nějak o toto setkání stála se říct nedá.

Jenže Harry na ní nedá dopustit,takže nemám na výběr.Uslyšela jsem hlasy z chodby,ale rozhodla jsem se dělat,že to neslyším.

„Kendall?"uslyšela jsem hlas Harryho.„Jsem v ložnici Hazzí"odpověděla jsem a nadhodila profesionální úsměv.Harry vešel do pokoje a hned po něm i hnědovlasá holčička.Tak tohle má být Darcy.

Na to,že jí budou brzy tři vypadá dost dospěle.Hnědé vlnité vlasy,pěkné zeléné oči.To,že je to Harryho dcera se popřít nedalo,bylo to jeho malá kopie.„Darcy,tohle je Kendall"začal Harry.„Ahoj Darcy,moc ráda tě poznávám.Vsadím se,že budeme moc velké kamarádky"řekla jsem s úsměvem.

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat