In a golden cage 117

533 34 2
                                    

Pohled Perrie

Vyšla jsem z koupelny a hned se posadila na postel.Jak mám dát ty dva dohromady!?Proč je Kaitlyn,tak paličatá a nemůže říct Harrymu,že ho miluje.Pak se políbí a šup,budou spolu.Ale místo toho si hrajou na nejlepší kamarády.

Nejlepší kamarády,kteří se líbají,dívají se na hvězdičky,leží spolu na dece a objímají se a jen,tak si dají pusu!Myslela jsem,že tohle místo bude perfektní.Ožíví si vzpomínky,trochu zahrajeme na city,ale nic.

Místo toho,aby se dali dohromady,jsou z nich nejlepší přátelé.Jak vím od Kaitlyn,nic víc než pusy,mezi nimi nebylo.A poznám přece,když Kaitlyn lže...„Lásko,děje se něco?"Vytrhla jsem se z přemýšlení a podívala se na Zayna,který mě pozoroval.

„Nic..vše je v pohodě"odpověděla jsem.„Kdyby bylo vše v pohodě,tak tu nesedíš,nekoukáš do zdi a neodpovídáš,tak vážně.Řekni mi,co se děje"řekl Zayn a přisedl si ke mně.

„Štve mě Kaitlyn.Proč se nemůže dát s Harrym znovu dohromady!?Vidím,jak se blokuje,aby se tomu nepoddala,ale proč?!Proč se blokuje,když ho miluje!?"vykřikla jsem naštvaně.

„Možná proto,že ho miluje,ale to,co se stalo s Lucy je prostě silnější..."odpověděl klidně Zayn.„Neříkej předemnou jméno Lucy!Jestli tu krávu někde potkám,tak jí zabiju na místě!!Měla jsem jí zabít,hned na začátku a byl by pokoj!"běsnila jsem a začala přecházet po pokoji.

Postavila jsem se k oknu a zhluboka dýchala.„Musím přijít na to,jak je dát dohromady.Musím!"řekla jsem odhodlaně.Zayn mě zezadu obejmul kolem pasu a já se mu vykroutila.„Možná bys to měla nechat na nich"řekl po chvíli Zayn.

Otočila jsem se a nemohla uvěřit,co řekl.„Kdybych to nechala úplně na nich,tak se Kaitlyn,jak jí znám bude celou dobu Harrymu vyhýbat a využije,každého momentu,aby s ním nebyla.Možná by skončila s Dawem nebo,jak se jmenoval a nebo by si dopisovala s Kylem!"odpověděla jsem. a založila ruce na prsa.

„Kdo je to Kyle a proč by si s ním měla psát?"zeptal se nechápavě Zayn.„Kyle je syn správců na jejím panství,kde teď je.Nějak se s kamarádil s Kaitlyn a já doufám,že jen s kamarádil,i když z jeho strany to možná,tak čistý nebude.

Podle sms,kterou jí napsal bych to,tak tipla.Moc se mi stýská a těším se,až se vrátím nevypovídají o kamarádství,co?Ale naštěstí se o tom Kaitlyn nikdy nedoví"řekla jsem spokojeně.

„A to jako proč?"vyptával se dál Zayn.„No asi proto,že jsem to vymazala ne!"vykřikla jsem a teprve teď si uvědomila,co jsem to řekla.„Co jsi to řekla?!"Nadhodila jsem nevinnou tvář a lehla si do postele.

„Dobrou noc"vyhrkla jsem a zachumala se do peřiny.„Perrie,ty jsi se snad zbláznila!Nemůžeš někomu jen,tak mazat sms!"Posadila jsem se a podívala se na Zayna.

„Ale můžu,je to totiž pro dobrou věc,a vůbec já jdu spát"řekla jsem a lehla si.Zayn to chvilku vydýchával,a pak si lehl ke mně.„Perrie,já se nechci hádat"řekl a položil mi ruku na bok.

Jelikož jsem byla k němu otočená zády,tak jsem otevřela oči a čekala,co řekne.Zayn se ke mně přisunul a políbil mě na krku.„Perrie,no tak.Nebuď uražená"pokračoval Zayn a začal mi jezdit po boku.„Nech toho,mám myšlenky na jiný věci než na sex"řekla jsem a odsunula se.

Zayn se znovu přisunul a po chvilce jsem ucítila,jak mi kreslí po zádech.Otočila jsem se na Zayna a ještě více se odsunula„Co jsi na tom nepochopil?!Musím přijít na to,jak je dát dohromady,takže na sex dneska zapomeň!Nemusíme snad spolu spát,každý den nebo jo?!"křičela jsem naštvaně.

Zayn se na mě chvíli podíval a pak se ke mně otočil zády.„Dobrou"uslyšela jsem po chvíli šepot.„Dobrou"odpověděla jsem,ještě pořád naštvaně a otočila se.

Pohled Zayna

To,co Perrie udělala mě dost překvapilo.Nechtěl jsem po ní,abychom spolu spali.Chtěl jsem,aby mi věnovala,aspoň 5 minut bez toho,aby mluvila o Kaitlyn a Harrym.

Vzdychl jsem a zavřel oči.Mám takový pocit,že se náš vztah pomalu rozpadá.

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat