In a golden cage 94

587 37 8
                                    

Pohled Kaitlyn

„Takže paní Styles,je to všechno,co chcete zahrnout do rozvodových papírů?"zeptal se mě pan Peps.„Ano,bude to všechno a ještě jednou děkuju za pomoct"odpověděla jsem a usmála se.

„Nemáte vůbec zač,pokud vám pan Styles nebude dělat problémy,tak se nebudete muset ani dostavit k soudu"řekl.Rozloučila jsem se a šla s Darcy zpátky domů.„Mami,já chci do palku"řekla Darcy,když jsme kolem něj procházeli.

„Tak dobře,ale víš,že bys měla jít spinkat.Nejsi unavená?"zeptala jsem se starostlivě.„Nejšu"odpověděla vážně Darcy.Darcy mi čím dál více připomínala Harryho.Měla stejnou mimiku,když mluvila vážně a nebo,když byla naštvaná.

Vzala jsem Darcy za ruku a šla s ní do parku.Sedla jsem si na lavičku a pozorovala Darcy,která si hrála u fontánky.Už to jsou tři měsíce,co jsem naposledy mluvila s Harrym a Perrie.Perrie na mě byla naštvaná a s Harrym mluvit nechci i když mi pořád volá a píše sms.

Stejně se hovoru s ním nevyhnu,protože musí přijet podepsat rozvodové papíry.„Mami,já chči čiči"přiběhla za mnou Darcy.„Ale Darcy,na čiči jsi ještě moc malinká a doma máš hodně čičinek"řekla jsem s úsměvem.

Darcy nadhodila uražený výraz a v té chvíli jsem před sebou viděla Harryho.„Ale já chči čivou čiči!"řekla naštvaně.„Darcy,přestaň se rozčilovat!Řekla jsem ne,tak ne!A víš,protože si mě naštvala,tak jdeme domů!"řekla jsem a vstala z lavičky.

Darcy mě naštvaně chytla za ruku a společně jsme se vydaly domů.Celou cestu se mnou nepromluvila a měla vražedný pohled.Před bránou jsem se zastavila a otočila se k ní.„Darcy přestaň si hrát na uraženou!Nezapomínej,že si s urozeného rodu a nemáš právo na to být uražená!"řekla jsem přísně.

Pane bože!Já opravdu,takhle mluvím s rok a půl starým dítětem!Tady tyhle řeči,do mě cpali už odmala a rozhodně to nebudu já cpát do Darcy!„Tedy chci říct,že nemáš být uražená,když nemáš důvod.Koťátko si někdy pořídíme,ale teď jsi ještě malinká"řekla jsem s úsměvem.

„Ale tatínet mi ho toupí!"řekla tvrdohlavě Darcy.Snažila jsem se udržet nervy na uzdě,ale prostě jsem to nedokázala.„Ale tatínek tu už není a ani nebude!"řekla jsem naštvaně a zhluboka se nadechla.

Otočila jsem se k bráně a chtěla odemknou,ale zastavil mě Darcyin hlas.„Tatííííí!"zakřičela a rozběhla se.Otočila jsem se a překvapeně koukala na Harryho.Harry roztáhl ruce a chytil Darcy do náruče.

„Broučku,moc si mi chyběla ani nevíš,jak"řekl a pevně ji k sobě přimáčkl.Stála jsem tam a nezmohla se na slovo.Harry pustil Darcy a společně šli ke mně.„Ahoj Kaitlyn"řekl a nejistě se pousmál.„A..ahoj Harry,co tu děláš?Jak jsi mě tu našel?!"zeptala jsem se nechápavě.

„Neřekneme si to uvnitř?"zeptal se a podíval se na Darcy,která si nás oba prohlížela.Přikývla jsem a odemkla.„Darcy,nechceš ukázat tatínkovi pokojíček,já se musím jít napít"řekla jsem,když jsme stáli v hale.Darcy chytla Harryho za ruku a táhla ho do svého pokoje.

Opřela jsem se o stůl v hale a zavřela oči.Pane bože,to snad není možný!„Kaitlyn,jste v pořádku?"vyrušil mě hlas paní Drew.„Ano,jen mě rozbolela hlava"zalhala jsem.„Donesu vám prášek.Dejte mi pár minut"řekla a odešla do kuchyně.Nadechla jsem se a šla za Darcy do pokojíčku.

„A maminta mi nechče toupit čiči"uslyšela jsem Darcyin hlas.„Víš Darcy,na čiči jsi vážně moc malá,ale dovezl jsem ti novou čiči"odpověděl Harry.„Dětuju!"vykřikla Darcy.Vešla jsem do pokoje a oba se na mě podívali.„Mami,dívej čo mi tatínet toupil!"řekla Darcy a ukázala mi bílou plyšovou kočku.

„Nádherná Darcy,ale měla bys jít spinkat"řekla jsem.„Ale já nechču!"řekla Darcy a dupla do podlahy.„Darcy,maminka má pravdu.Pojď dělat hají a já ti zazpívám písničku"přesvědčoval ji Harry.„Maminta mi nečpívá!"začala na mě Darcy žalovat.Harry se pobaveně podíval nejprve na mě a pak na Darcy.

„Já ti zazpívám,ale jen pokud budeš v pyžamku a v postýlce"řekl Harry a Darcy se hned rozběhla pro pyžamo.„Přijď za mnou potom vedle,musíme dořešit rozvod"řekla jsem a šla do ložnice.

Sedla jsem si na pohovku a vytáhla z kabelky rozvodové papíry.Proč mě najednou opouští síla mu ty papíry vůbec dát?„Možná proto,že ho pořád miluješ?!"odpověděl za mě ten otravný hlásek.

Blbost!Položila jsem papíry na stůl a zhluboka se nadechla.Nesmím vycouvat!Prostě nesmím!

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat