In a golden cage 40

883 51 0
                                    

Pohled Harryho

„Ne,ty růže musí být na levo a v kombinace červená-bílá-růžová a ne bílá-růžová-červená."
„Ubrusu mají být bílé a ne růžové!"
„Kdo má balonky!?"
„Ty mám já,ale došly růžové!"
„Sakra,mě zas dochází ty červené stuhy."

Zmateně jsem koukal s klukama na ten zmatek a snažil se rozeznat hlasy holek.„Nevidíte Kaitlyn?"zeptal jsem se asi po pěti minutách marného hledání.„Byla u Sophi,potom šla za Perrie,no a pak jsem ji ztratil"řekl Niall.„Kde je Perrie?"zeptal se Zayn,který stejně jako já zbytečně hledal.

„Byla u podia,ale už tam zas není"řekl Louis.Konečně jsem zahlídl Kaitlyn,jak vchází s Darcy v náručí do místnosti.„Bezva vidím Kaitlyn!"řekl jsem a rozběhl se rychle k ní než zase zmizí.„Kaitlyn,hledám tě snad hodinu.Nechceš s něčím pomoct?"zeptal jsem se a vzal si Darcy.

„Stejně nevíš,jak to ozdobit,ale mohl bys vzít třeba Darcy třeba ven.Můžeš ji vzít na to hřiště,které je na nádvoří"řekla.Kývl jsem hlavou a šel zpátky ke klukům.„Tak kluci,jdeme stavět bábovičky"řekl jsem a pomalu jsme šli na nádvoří.

„Já vám nějak nevím,ale kolik máte zamluvených pokojů,protože jak to tak vypadá tak přijede tak 500 lidí"řekl Zayn,když jsme byli na hřišti.„Rezervovali jsme kompletně celý zámek,hlavně kvůli veřejnosti,ale taky kvůli tomu,že Kaitlyn chtěla mít úplně ty samé pokoje,jako jsme měli,když jsme sem přišli poprvý."

Liam se na mě nechápavě podíval a zeptal se:„Ona si pamatuje jaké jsme měli pokoje?"Otočil jsem se na Darcy,která se spokojeně plácala v písku.Kaitlyn mě přerazí až uvidí jak je Darcy špinavá,i když ta teď má asi jiný starosti.

Otočil jsem se zpět na Liama,který čekal na odpověď:„Taky tomu nemůžu uvěřit,ale jo."Vstal jsem a šel jsem vzít Darcy z pískoviště.Hned jak jsem jí vzal spustila neuvěřitelný křik.„Ukaž,podejmi ji"řekl Niall.„To je,ale zlý táta že.Pojď,jdeme ze sebe udělat ta nějvětší prasátka"začal žvatlat a posadil se i s Darcy do písku.

„Proč mám takový pocit,že vlastně hlídáme dvě mimča?"řekl Louis a všichni jsme vybuchli smíchy.

Pohled Kaitlyn

Konečně je všechno připravené.Musím říct,že jsem se vážně hodně bála jestli to do zítra stihnem,ale naštěstí jsem to díky holkám zvládla.„Holky já jsem hotová"řekla El a protáhla se.„Vůbec,kde jsou kluci?"řekla Sophi.

„Dala jsem jim Darcy,protože bych nezvládla lítat mezi přípravami a jí."Uvázala jsem poslední stužku a podívala se ven.„Jenom by mě zajímalo,kde jsou ?"řekla Laura,když si i ona všimla večerní tmy.

„Tak jsme tady!"zvolal Louis a my se otočili.„Pane bože,co jste dělali?!"zeptala se Perrie.Kluci bylo kompletně od bláta a písku a o Darcy ani nemluvím.„My jsme si hráli s Darcy"řekl Zayn a nechápavě se na nás podíval.„Není to spíš tak,že jste si hráli vy?"řekla se smíchem El.

„Náhodou Darcy se plácala na písku"začal to obhajovat Liam.„To je možný,ale pořád je míň špinavá než vy"řekla jsem a vzala si Darcy od Harryho.„Pojď broučku,mamča tě vykoupe,ať si na zítřek nádherná holčička."

Pomalu jsem šla chodbou za Harrym a vybavil se mi okamžik,kdy jsem tudy procházela naposled.„Už jsem si říkal,co ti tak dlouho trvalo"řekl Harry,který stál ve dveřích jen v ručníku.„To víš,když jste ji tak pořádně zašpinili."

Harry si mě k sobě přitáhl a políbil.„Tak mládeži,zavřít oči a spát"řekla Perrie,která šla kolem.Harry vzdychl a šel do pokoje s tím,že dneska zase spíme spolu,jenže Perrie měla jiné plány.

„Tak dobrou noc Harry a Kaitlyn ty pojď do svého ještě doladíme detaily."Harry se nechápavě otočil a šel zpátky ke dveřím:„Moment,jak do svého pokoje.Kaitlyn spí tady."Perrie jen zavrtěla hlavou a usmála se:„Před svatbou nesmíte být v jednom pokoji a další důvod je,že bys ji nenechal vyspat."

Harry se podíval a na mě a pak zpátky na Perrie:„Prosím tě,když spolu máme Darcy a náhodou bych ji pro dnešek vyspat nechal"řekl se smíchem.„Je mi líto Harouši,ale i kdybyste spolu měli kočičí farmu a domek v Istanbulu,tak prostě Kaitlyn dneska spí sama."

Harry vzdychl a šel zpátky do pokoje.„Dobrou noc"řekla jsem mu a držela se,abych se nezačala smát.„Dobrou noc,ale zítra už spíš se mnou!"

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat