Pohled Kaitlyn
Otevřela jsem oči a chvíli se rozhlížela po místnosti.Za pár sekund jsem se rozkoukala a dala si dohromady věci,co se staly včera.
Opatrně jsem se vymanila z Harryho objetí a převlékla se.Potom jsem se potichu proplížila na chodbu a šla hledat jídelnu.Jídelnu jsem našla poměrně snadno a rychle a k mému překvapení jsem tam našla i holky.
„Ahoj"pozdravila jsem a přisedla jsi k nim.„Ahoj Kaitlyn tak,jak se cítíš?"zeptala se El.„Dobře a vy?"zeptala jsem se s úsměvem.„Taky dobře"odpověděla Soph.„Kluci spí?"zeptala jsem se.
„Spí a já se jim ani nedivím.Niall byl u mě celou dobu"řekla Laura.„Jestli máš hlad,tak tam máš na výběr"řekla Perrie a podívala se k pultu.„Díky.Nebude vadit,když jsi to půjdu sníst do pokoje?"zeptala jsem se.
„Jasně,že ne"odpověděly okamžitě.Vzala jsem sobě a Harrymu snídani a co nejtiššeji se proplížila zpátky do pokoje.Loktem jsem otevřela dveře a potichu je zabouchla nohou.I přesto se,ale Harry probudil.
„Kaitlyn!"řekl a hned se zvedl z postele.„Můžeš klidně ležet,já ti tu snídani donesu"řekla jsem a šla k posteli.Harry ke mně přišel,položil tácek na noční stolek a podíval se na mě.„Víš,že jsem ti říkal,že nemáš nikam chodit!"vytkl mi okamžitě,jak jsem se posadila.
„Ale Harry,já..."Než jsem stačila doříct větu,Harry už pokračoval.„Mohlo se ti udělat špatně a já bych o tom ani nevěděl!Jestli jsi měla hlad,tak jsi mě měla vzbudit!"pokračoval.Nechala jsem ho,ať se vypovídá a ukusovala přitom croissant.
„Jak se cítíš?"zeptal se po chvilce.„Rozhodně líp než včera,takže jsem nabitá energií"řekla jsem s úsměvem.„Neměla by ses,ale nějak přesilovat"řekl Harry starostlivě.„Neboj se,donesla jsem ti taky,tak si vezmi"nabídla jsem mu a ukázala hlavou na tácek.
„Díky,ale víš,že bych klidně pro ně došel"
„Lítal jsi kolem mě včera celý den,donesl jsi mě až sem a ještě jsi mi vzal věci.Tohle je pouze maličkost oproti tomu,co děláš pro mě."„Ty víš,že to pro tebe dělám rád a udělám pro tebe toho klidně víc"
„Vyspal ses aspoň trochu?"
„Vyspal"
„Nelži.Holky na kluky práskly,že nad nimi stáli celou noc a u tebe to nemohlo být jiné."„Já jsem tě hlídal příjemnějším způsobem."Okamžitě jsem si vzpoměla,jak jsem se probudila v Harryho objetí.„Měli bychom zavolat Darcy"řekla jsem.
„Máš pravdu,mám jí zavolat?"zeptal se Harry.„Najez se a já ji zavolám"odpověděla jsem a natáhla se po telefonu.
Pohled Perrie
Po snídani s holkami jsem se vrátila zpátky na pokoj.„Můžeš mi říct,kde jsi byla?"zeptal se hned Zayn.„Dobré ráno,ty už nespíš?"zeptala jsem se nevinně.
„Nespím.Jak mám spát,když nevím,kde jsi a co s tebou je?"odpověděl naštvaně.„Byla jsem na snídani,to snad ještě můžu ne?"řekla jsem a zavřela dveře.„Samozřejmě,že můžeš,ale lístek by neuškodil"řekl Zayn a stáhl mě na postel.
„Je ti líp?"zeptal se a prohlížel jsi mě.„Je mi skvěle"odpověděla jsem a chtěla vstát,ale Zayn mě držel pevně.„Já bych řekl,že tě bolí hlava"odpověděl Zayn a políbil mě.„Jsem si jistá,že mě nebolí nic"řekla jsem a ušklíbla se.„Tak si jsem jistý,že se ti točí hlava"řekl a znovu mě políbí.
„Jste špatný doktor Maliku,jelikož mě nic nebolí a tento druh léčby se rozhodně nemá praktikovat"řekla jsem s úsměvěm.Zayn mě povalil a sklonil se ke mně.„Já jsem dobrý doktor,to vy jste špatná pacientka Edwards."Odstrčila jsem ho a posadila se.
„Jestli máš na něco chuť,tak směr jídelna"řekla jsem s úsměvěm.„Já mám chuť,ale na tebe"řekl a přiskočil ke mně s úmyslem,že mě povalí.Naštěstí jsem byla pohotovější a uhnula,takže se Zayn rozplácl na posteli.
„To máš smůlu,jelikož já už jedla"odpověděla jsem.„Pro dnešní ráno ti dám svobodu,ale večer se,tak lehce nevzdám"pošeptal mi Zayn do ucha a odešel.Zakroutila jsem hlavou a usmála se.Pako.
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
FanfictionKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...