Pohled Kaitlyn
Otevřela jsem oči a rozhlížela se po místnosti.Měla jsem takový pocit,jako bych tu už někdy byla.Opatrně jsem vstala z postele a šla k oknu.
Vzpomínky na to,co se stalo byli sice rozmazané,ale z těch kousků,co si pamatuji jsem si to dala hned dohromady.Bryan mě unesl!Utíkala jsem ke dveřím a otevřela.Do cesty se mi postavili dva mohutní muži a bránili mi k odchodu.
„Uhněte mi z cesty!"řekla jsem a snažila se,aby se mi neklepal hlas.„Slečno Beirsová,vraťte se zpátky do pokoje"přikázal mi mírně jeden z mužů.„Pro tvojí informaci jsem paní Styles a okamžitě uhněte z cesty!Jinak se postarám,aby jste dostali ten nejtvrdší trest!"řekla jsem naštvaně.
„Paní Styles,máme přísné rozkazy,abyste neopustila pokoj.Vraťte se zpátky do pokoje,jinak budeme muset použít násilí!"řekl druhý muž a zdůraznil slovo násilí.Šla jsem zpátky do pokoje a co nejvíc práskla dveřmi.
Musím se odsud dostat!Rozhlídla jsem se znovu po pokoji a teprve teď si všimla balkonu!Neměla bych mít problém sešplhat po balkonu,ale hned jak jsem vstoupila na balkon,bylo mi jasné,že šplhání je můj nejmenší problém.
Dole pod balkonem stálo asi 15 bodygárdů přes,které bych se dostala maximálně v plášti Harryho Pottera.Vzdychla jsem a vrátila se zpátky do pokoje.„Ahoj Kaitlyn,tak jak se ti tu líbí?"zeptal se Bryan,který mě spokojeně pozoroval.
„Je to tu příšerný!"řekla jsem a co nejvíc třískla dveřmi od balkonu.„Opravdu?Já myslel,že se ti to bude líbit,když jsi to sama zařizovala"řekl a já se na něj nechápavě podívala.Bryan se podíval směrem k nástěnce a usmál se.
Pomalým krokem jsem šla tím směrem a pořád nechápala,co tím myslí.„Pane bože,tohle je..."řekla jsem,ale nebyla jsem schopná to dopovědět.„Ano zlato,tohle je náš nádherný,luxusní dům"řekl Bryan.Celá nástěnka byla zaplněna mými fotkami s Bryanem.
„Takže jsem se podívala na náš bývalý dům a teď mě okamžitě pusť!"řekla jsem ostře.„Ale puso,přece si nemyslíš,že jsem tě sem odvezl jenom tak"řekl a šel ke mně.Když už byl skoro u mě,odvrátila jsem se a sedla si do křesla.
„Odvezl!?Spíš unesl!"řekla jsem naštvaně.„Říkej si tomu,jak chceš,ale udělal jsem to jen pro to,že tě miluju a chci tě zpátky"řekl Bryan a já se na něj šokovaně podívala.„To si snad ze mě děláš srandu!Já jsem šťastně vdaná a mám dceru a myslíš si,že se k tobě po tom všem vrátím?!Vzpamatuj se!"řekla jsem.
„Víš,že když se vztekáš tak si k sežrání,ale zpátky k věci.Nějak jsem počítal,že se ti to líbit nebude,takže mám pro tebe návrh.Za tři dny odlétáme do Kanady a ty nebudeš dělat žádné potíže"řekl Bryan.„A když budu dělat potíže?"zeptala jsem se a Bryan se vítězně usmál.
„Tak nechám zabít toho spratka,abyste trpěli s Harrym oba a pak nechám zabít i Harryho,aby tě tu už nic nevázalo.Abys zase neřekla,že jsem krutý,tak si můžeš vybrat-buď odletíš bez problému a oba zůstanou v pořádku a nebo odletíš s tím,že kvůli tobě zemřeli."
Celou tu dobu jsem se dívala do země a snažila se vymyslet plán.„Věděla jsem,že jsi ten největší hajzl,ale pro to,co doopravdy jsi není ani název!Nenávidím tě!Fajn,poletím s tebou,ale slib mi,že se nikomu nic nestane"řekla jsem a podívala se Bryanovi do očí.
„Věděl jsem,že nebudeš dělat problémy.Slibuju"řekl a šel ke mně.Nemohla jsem se dál na něj dívat a tak jsem se otočila k oknu.Bryan se ke mně naklonil a políbil mě.Měla jsem rty pevně semknuté a zavřené oči.
„Když jsme spolu chodili,líbala si jinak.Teď je to jako bych líbal sochu"řekl a já se na něj otočila.„Poletím s tebou pryč,ale nečekej odemně žádné náklonosti.Pokaždé,když se mě dotkneš si budu představovat Harryho dotyky.Pokáždé,když mě políbíš si vzpomenu na polibek od Harryho!"řekla jsem a odvrátila se.
„Brzy zapomeneš na Stylese i na toho smrada!Už brzy budeš ležet vedle mě a vyžadovat,abych se tě dotýkal a políbil tě.Máš mi být vlastně ještě vděčná,že tě chci i když jsi těhotná s tím debilem!"řekl a já se na něj překvapeně otočila.
„Jak víš,že jsem těhotná?!"zeptala jsem se okamžitě.„Já vím vše.Vím taky o Chadovi,který byl další měkouš,který tě měl jen využít a dát Stylesovi důvod k vašemu rozchodu,ale nedokázal to.Prý se do tebe vážně zamiloval.Co si člověk prostě neudělá sám,tak to nemá"řekl a šel ke dveřím.
„Zatím se měj puso"rozloučil se a odešel.Lehla jsem si na postel a dala se do pláče.Nechci,aby se kvůli mně něco Harrymu a Darcy stalo,ale nedokážu být s Bryanem.
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
Hayran KurguKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...